Навчання іноземної мови в залежності від характеру пізнавальної діяльності курсантів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Сучасні тенденції розвитку української науки: Всеукр. наук. конф. ( м. Переяслав-Хмельницький, 21-22 трав. 2018 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2018. – Вип. 5 (15) – С. 20-24

Анотація

Стаття аналізує відповідні психолого-педагогічні, організаційно-методичні умови, що впливають на процес активізації пізнавальної діяльності курсантів/студентів. У статті наводяться методи активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається, та найбільш активно застосовуються на заняттях з метою підвищення ефективності навчання іноземних мов.
The article analyzes relevant psychological and pedagogical, organizational and methodological conditions that influence the process of activating cadets’ cognitive activity. The article presents methods of activating the cognitive activity which are most actively used in classes by those who study to improve the efficiency of teaching foreign languages.
Статья анализирует соответствующие психолого-педагогические, организационно-методические условия, влияющие на процесс активизации познавательной деятельности курсантов/студентов. В статье приводятся методы активизации познавательной деятельности обучаемых, наиболее активно применяющиеся на занятиях с целью повышения эффективности обучения иностранным языкам.

Опис

Русанова, Л. І. Навчання іноземної мови в залежності від характеру пізнавальної діяльності курсантів / Русанова Любов Іванівна, Сазанова Лариса Сергіївна // Сучасні тенденції розвитку української науки: Всеукр. наук. конф. ( м. Переяслав-Хмельницький, 21-22 трав. 2018 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2018. – Вип. 5 (15) – С. 20-24.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, вивчення іноземних мов, изучение иностранных языков, teaching foreign languages, активізація пізнавальної діяльності, індивідуалізація навчання, міжкультурна комунікативна компетенція, дискусійний метод, метод проектів, інноваційні технології, презентація, програма Power Point, електронна дошка

Бібліографічний опис