Педагогічна творчість в сучасній освіті
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Актуальные научные исследования в современном мире: сб. науч. тр. ХХY Междунар. научн. конф. (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 мая 2017 г.). – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 5 (25), ч. 1. – С. 168-170
Анотація
У статті розглядаються особливості педагогічної творчості в сучасному суспільстві, що є невід’ємним компонентом ефективної професійної діяльності в умовах особистісно-орієнтованої концепції освіти.
The article deals with the features of pedagogical creativity in modern society that is an integral component of effective professional activity in conditions of personality-oriented concept of education.
В статье рассматриваются особенности педагогического творчества в современном обществе, что является неотъемлемым компонентом эффективной профессиональной деятельности в условиях личностно-ориентированной концепции образования.
The article deals with the features of pedagogical creativity in modern society that is an integral component of effective professional activity in conditions of personality-oriented concept of education.
В статье рассматриваются особенности педагогического творчества в современном обществе, что является неотъемлемым компонентом эффективной профессиональной деятельности в условиях личностно-ориентированной концепции образования.
Опис
Почуєва В. В. Педагогічна творчість в сучасній освіті / В. В. Почуєва //Актуальные научные исследования в современном мире: сб. науч. тр. ХХY Междунар. научн. конф. (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 мая 2017 г.). – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 5 (25), ч. 1. – 201 с. – С. 168-170.
Ключові слова
педагогічна творчість, рефлексивно-творчі вміння, самоаналіз, відповідальність, самовдосконалення, pedagogical creativity, reflexive and creative skills, self-analysis, responsibility, self-development, педагогическое творчество, рефлексивно-творческие умения, самоанализ, ответственность, самосовершенствование