KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Чорна, М. В.
dc.contributor.author Chorna, M. V.
dc.contributor.author
dc.contributor.author Дядін, А. С.
dc.contributor.author Diadin, A. S.
dc.contributor.author https://orcid.org/0000-0002-2277-2795
dc.date.accessioned 2018-12-19T10:35:54Z
dc.date.available 2018-12-19T10:35:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Bulletin of the Khmelnytsky National University. Economic sciences. 2017. T. 1. V. 3. P. 232-239. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3840
dc.description Chorna M. V., Dyadin A. S. Hrafoanalitychnyy metod otsinky intensyvnosti vplyvu zovnishnikh chynnykiv na pidpryyemnytsʹku diyalʹnistʹ v rozdribniy torhivli. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017. T. 1. Vyp. 3. S. 232–239. uk_UA
dc.description Графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі / // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. Т. 1. Вип. 3. С. 232–239.
dc.description.abstract Запропоновано та обґрунтовано графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі, який ґрунтується на розробленій багатофакторній регресійній моделі. Представлений метод оцінки дозволяє проводити ранжування кількісного виміру інтенсивності впливу як окремого зовнішнього чинника на результативний показник, так і впливу всієї сукупності чинників, навіть за умов їх різної спрямованості. The graphoanalytic method of estimating the intensity of external influences is proposed and grounded factors for entrepreneurial activity in retail, which is based on the developed multifactor regression models. The presented method of estimation allows to conduct a ranking of the quantitative measurement of the intensity of the impact as a separate the external factor on the effective indicator, and the impact of the whole set of factors, even in the conditions of their different orientation. Предложено и обосновано графоаналитический метод оценки интенсивности воздействия внешних факторов на предпринимательскую деятельность в розничной торговле, основанный на разработанной многофакторной регрессионной модели. Представленный метод оценки позволяет проводить ранжирование количественного измерения интенсивности воздействия как отдельного внешнего фактора на результативный показатель, так и влияния всей совокупности факторов, даже при их различной направленности. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. Т. 1. Вип. 3. С. 232–239 uk_UA
dc.subject підприємницька діяльність uk_UA
dc.subject entrepreneurial activity uk_UA
dc.subject роздрібна торгівля uk_UA
dc.subject предпринимательская деятельность
dc.subject retail trade
dc.subject розничная торговля
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.subject
dc.title Графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі uk_UA
dc.title.alternative Graphoanalytical method of estimating the intensity of the influence of external factors on entrepreneurial activity in retail trade uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account