У статті запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємниць-кої діяльності в роздрібній торгівлі, який передбачає проведення процедури зонування на основі матриці, кожен сегмент якої характеризує рівень ефективності за двома основними векторами. Представлено сукупність необхідних елементів інформаційного та математичного інструментарію процесу оцінювання, а саме принципів, критеріїв, показників, методів нормування та оцінки. Обґрунтовано метод формалізо-ваного нормування показників з урахуванням кількісного діапазону можливих значень.
The article proposes and substantiates the methodical approach to assessing the level of entrepreneurship-which activities in retail, which provides for a zoning procedure based on the matrix,each segment of which characterizes the level of performance of the two main vectors. Presented a set of necessary elements of the information and mathematical tools of the evaluation process, namely, principles, criteria, indicators, valuation and valuation methods. The method of formaliso- normalization of indicators taking into account the quantitative range of possible values.
В статье предложен и обоснован методический подход к оценке уровня эффективности предпринимательской деятельности в розничной торговле, который предусматривает проведение процедуры зонирования на основе матрицы, каждый сегмент которой характеризует уровень эффективности по двум основным векторам. Представлены совокупность необходимых элементов информационного и математического инструментария процесса оценивания, а именно принципов, критериев, показателей, методов нормирования и оценки. Обоснован метод формализоного нормирования показателей с учетом количественного диапазона возможных значений.