Методологічні засади забезпечення якісного надання адміністративних послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Теорія та практика державного управління. – 2018. – № 1 (60). – С. 39-47

Анотація

Запропоновано методології якісного надання адміністративних послуг на основі системи управління якістю з використанням процесного підходу за стадіями надання адміністративних послуг. Визначено методологію оцінювання якості надання послуг за основними елементами: формування вимог щодо якості надання адміністративних послуг; визначення критеріїв оцінювання якості надання послуг; вибір інструментів оцінювання якості послуг та діяльності суб’єктів надання послуг.
The methodology of quality provision of administrative services based on the quality management system using a process approach to the stages of administrative services provision is proposed. The methodology of evaluating the quality of service provision is determined according to its main elements: formation of requirements to the quality of administrative services provision; definition of criteria for assessing the quality of service provision; selection of tools for assessing the quality of services and service providers’ activity.
Предложена методология качественного предоставления административных услуг на основе системы управления качеством с использованием процессного подхода по стадиям предоставления административных услуг. Определена методология оценки качества предоставления услуг по элементам: формирование требований к качеству предоставления административных услуг; определение критериев оценки качества предоставления услуг; выбор инструментов оценки качества услуг и деятельности субъектов предоставления услуг.

Опис

Клімушин, П. С. Методологічні засади забезпечення якісного надання адміністративних послуг / П. С. Клімушин, Д. В. Спасібов // Теорія та практика державного управління. – 2018. – № 1 (60). – С. 39-47.

Ключові слова

публічна послуга, адміністративна послуга, суб’єкт надання послуг, процесний підхід, система управління якістю, критерії оцінювання якості, інструменти оцінювання якості, ефективність, доступність, відповідність, системність, громадський контроль, оцінювання, моніторинг якості, public service, administrative service, quality evaluation criteria, quality assessment tools, публичная услуга, административная услуга, субъект предоставления услуг, процессный подход, система управления качеством, оценка качества, эффективность, доступность, системность, общественный контроль, мониторинг качества, Адміністративне право та процес. Administrative Law and Procedure. Административное право и процесс, Державне адміністративне управління. Адміністративна діяльність. State Administration. Administrative Activity. Государственное административное управление. Административная деятельность, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина

Бібліографічний опис