Особливості формування інвестиційного іміджу України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського, Херсон: Вид-во «Гельветика», 2018. Том 29 (68) №3. – С. 97–102.

Анотація

У статті досліджено та проаналізовано існуючі у сучасній літературі підходи щодо визначення іміджу держави як чинника, який суттєво впливає на інвестиційну привабливість держави. Обґрунтовано доцільність підвищення іміджу держави для створення сприятливого інвестиційного клімату. Досліджено поняття іміджу, іміджу органів державної влади, іміджу держави та міжнародного державного іміджу. Визначено цілі формування позитивного іміджу держави. На основі проведення аналізу визначення провідними науковцями вищезазначених понять, запропоноване власне визначення інвестиційного іміджу держави як відповідного сприйняття державної економіки та її інвестиційного клімату управляючими транснаціональних організацій, інвестиційними фондами, міжнародними діловими засобами масової інформації та ін. Інвестиційний імідж визначений як динамічна складова загального бренду держави. Визначено поняття територіального іміджу, та проведено співвідношення понять територіального іміджу та іміджу держави. Встановлено перелік груп споживачів територіального іміджу. Визначено фактори формування інвестиційної привабливості, та встановлено що інвестиційний імідж держави є макроекономічним фактором формування інвестиційної привабливості. Розглянуто окремі питання нормативно-правового забезпечення інвестиційного законодавства. Визначено позитивні та негативні фактори в процесі формування інвестиційного іміджу України. The article examines and analyzes existing approaches in the modern literature to determine the image of the state as a factor that significantly influences the investment attractiveness of the state. The expediency of raising the image of the state to create a favorable investment climate is substantiated. The concept of image, the image of public authorities, the image of the state and the international state image are investigated. The purposes of formation of a positive image of the state are determined. On the basis of the analysis of the definition by leading scientists of the aforementioned concepts, it is proposed to determine the investment image of the state as an appropriate perception of the state economy and its investment climate by managing transnational organizations, investment funds, international business media, etc. The investment image is defined as a dynamic component of the general brand of the state. The concept of territorial image is defined, and the relation of concepts of territorial image and the image of the state is carried out. The list of consumer groups of the territorial image is established. The factors of formation of investment attractiveness are determined, and it is established that the investment image of the state is a macroeconomic factor of formation of investment attractiveness. Some issues of the legal and regulatory framework of investment legislation are considered. Positive and negative factors in the process of forming the investment image of Ukraine are determined. В статье исследованы и проанализированы существующие в современной литературе подходы к определению имиджа государства как фактора, который существенно влияет на инвестиционную привлекательность страны. Обоснована целесообразность повышения имиджа государства для создания благоприятного инвестиционного климата. Исследовано понятие имиджа, имиджа органов государственной власти, имиджа государства и международного государственного имиджа. Определены цели формирования положительного имиджа государства. На основе проведения анализа определения ведущими учеными вышеупомянутых понятий, предложенное собственное определение инвестиционного имиджа государства как соответствующего восприятия государственной экономики и ее инвестиционного климата управляющими транснациональных организаций, инвестиционными фондами, международными деловыми средствами массовой информации и др. Инвестиционный имидж определен как динамическая составляющая общего бренда государства. Определено понятие территориального имиджа, и проведено соотношение понятий территориального имиджа и имиджа государства. Установлен перечень групп потребителей территориального имиджа. Определены факторы формирования инвестиционной привлекательности и установлено, что инвестиционный имидж государства является макроэкономическим фактором формирования инвестиционной привлекательности. Рассмотрены отдельные вопросы нормативно-правового обеспечения инвестиционного законодательства. Определены положительные и отрицательные факторы в процессе формирования инвестиционного имиджа Украины.

Опис

Федоров Г. О. Особливості формування інвестиційного іміджу України // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського, Херсон: Вид-во «Гельветика», 2018. Том 29 (68) №3. – С. 97–102.

Ключові слова

Економіка. Економічні науки. Економічна безпека. Economics. Economic Security. Экономика. Экономические науки. Экономическая безопасность, імідж, імідж держави, імідж території, інвестиційний імідж, інвестиційна привабливість, інвестиційний клімат, image, image of the state, image of the territory, investment image, investment attractiveness, investment climate, имидж, имидж государства, имидж территории, инвестиционная привлекательность, инвестиционный климат

Бібліографічний опис