Основні напрями та результати досліджень соціального інтелекту студентів ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (м. Харків, 13 квіт. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 284 – 287

Анотація

Визначено основні напрямки вивчення здібностей соціального інтелекту студентів. Показані результати взаємозв'язку соціального інтелекту і особливостей особистості і спілкування студентів. Наведено дані про особливості особистості та поведінки студентів з різними рівнями соціального інтелекту.
The basic directions of studying of abilities of social intellect of students are determined. The results of the relationship between social intelligence and personality characteristics and student communication are shown. Data are given on the peculiarities of the personality and behavior of students with different levels of social intelligence.
Определены основные направления изучения способностей социального интеллекта студентов. Показаны результаты взаимосвязи социального интеллекта и особенностей личности и общения студентов. Приведены данные об особенностях личности и поведения студентов с различными уровнями социального интеллекта.

Опис

Харченко, С. В. Основні напрями та результати досліджень соціального інтелекту студентів ВНЗ / Світлана Вячеславівна Харченко // Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (м. Харків, 13 квіт. 2018 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2018. – С. 284 – 287.

Ключові слова

Психологія. Рsychology. Психология, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, соціальний інтелект, особистість, спілкування, студенти, студенты, социальный интеллект, личность, общение, social intelligence, personality, communication, students

Бібліографічний опис