Конфліктний простір працівників Національної поліції в контексті їхньої професійної підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 33-38

Анотація

У статті розглянуто загальний зміст конфліктного простору працівників Національної поліції, деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки майбутніх поліцейських на етапі професійного навчання в умовах реформування відомчої освіти МВС. У роботі наголошено, що суспільство та правоохоронні органи рухаються в бік посилення захисту прав громадян, зниження суспільної та відомчої конфліктності, якісної підготовки компетентних працівників Національної поліції та покращення правоохоронних послуг. Авторами підкреслена потреба у висококваліфікованих працівниках поліції, що мають високий рівень правової, психологічної та комунікативної культури, навичок медіації та миротворення, культури миру, нетерпимості до проявів дискримінації, які здатні захистити всі верстви населення від агресії та жорстокості. Зроблений бібліографічний екскурс із проблеми конфліктів, визначений ряд праць у галузях права, психології, педагогіки та конфліктології, в яких проаналізовані різні конфліктологічні феномени, що супроводжують професійну діяльність правоохоронних органів. У статті наголошено, що конфліктологічна підготовка майбутніх правоохоронців у ВНЗ МВС включає послідовну навчальну діяльність, спрямовану не тільки на формування нових знань про конфлікт, його закономірності, форми та наслідками, але й серйозну роботу з конфліктною самосвідомістю суб’єкта, осмислення компонентів його конфліктної сфери, визначення рівня власної конфліктності, особистісних ресурсів (комунікативних, перцептивних, когнітивних, емотивних), що забезпечують достатні контроль за поведінкою, спілкуванням, зумовлюють «захист» від конфліктогенів. Авторами зазначено, що основою сучасних конфліктних реалій виступають розлади (протиріччя) особистості, що проявляються на різних рівнях, які включають стереотипи свідомості та совісті, особистісні процеси, індивідуальні властивості та процеси пізнання людини та суб’єкта діяльності. У статті визначені провідні процесуальні напрями формування конфліктологічної готовності курсантів до професійної діяльності та педагогічні принципи їх реалізації.
The article deals with the general content of the conflict space of the employees of the National Police, some of the professional and pedagogical aspects of the conflict training of future police officers at the stage of professional training in the context of the reform of the Ministry of Internal Affairs departmental education. The paper emphasizes that the society and law-enforcement bodies are not slippery in the direction of strengthening the protection of the rights of citizens, reducing public and departmental conflicts, quality training of competent National Police officers and improving law-enforcement services. The authors emphasize the need for highly qualified police officers with a high level of legal, psychological and communicative culture, mediation and peacekeeping skills, a culture of peace, and intolerance of discrimination that can protect all segments of the population from aggression and brutality. A bibliographic review of the problem of conflicts has been made, a number of works in the branches of law, psychology, pedagogy and conflictology have been identified, in which various conflictual phenomens are analyzed that accompany the professional activity of law enforcement agencies. The article emphasizes that the conflict training of future law enforcement officers at the Ministry of Internal Affairs of the Ministry of Education includes a series of educational activities aimed not only at the formation of new knowledge about the conflict, its patterns, forms and consequences, but also serious work with the conflict self-consciousness of the subject, comprehension of the components of its conflict sphere, definition of the level of their own conflict, personal resources (communicative, perceptual, cognitive, emotional), providing sufficient control over behavior, communication, predetermine “protection” from conflict genes. The authors state that the basis of contemporary conflict realities is the disorder (contradiction) of the personality that manifests itself at different levels, including the stereotypes of consciousness and conscience, personal processes of individual properties and processes of knowledge of man and subject of activity. The articles determine the leading procedural directions of formation of conflictological readiness of cadets for professional activity and pedagogical principles of their realization.
В статье рассмотрены общий смысл конфликтного пространства работников Национальной полиции, некоторые профессионально-педагогические аспекты конфликтологической подготовки будущих полицейских на этапе профессионального обучения в условиях реформирования ведомственного образования МВД. В работе отмечено, что общество и правоохранительные органы движутся в сторону усиления защиты прав граждан, снижение общественной и ведомственной конфликтности, качественной подготовки компетентных работников Национальной полиции и улучшение правоохранительных услуг. Авторами подчеркнута необходимость в высококвалифицированных работниках полиции, имеющих высокий уровень правовой, психологической и коммуникативной культуры, навыков медиации и миротворчества, культуры мира, нетерпимости к проявлениям дискриминации, которые способны защитить все слои населения от агрессии и жестокости. Сделанный библиографический экскурс по проблеме конфликтов, определенный ряд работ в области права, психологии, педагогики и конфликтологии, в которых проанализированы различные конфликтологические феномены, сопровождающие профессиональную деятельность правоохранительных органов. В статье отмечается, что конфликтологическая подготовка будущих правоохранителей в вузах МВД включает последовательную учебную деятельность, направленную не только на формирование новых знаний о конфликте, его закономерности, формы и последствиями, но и серьезную работу с конфликтной самосознанием субъекта, осмысления компонентов его конфликтной сферы определение уровня собственной конфликтности, личностных ресурсов (коммуникативных, перцептивных, когнитивных, эмотивных), обеспечивающие достаточные контроль за поведением, общением, обусловливают «защи » от конфликтогенов. Авторами отмечено, что основой современных конфликтных реалий выступают расстройства (противоречия) личности, проявляющихся на разных уровнях, которые включают стереотипы сознания и совести, личностные процессы, индивидуальные свойства и процессы познания человека и субъекта деятельности. В статье определены ведущие процессуальные направления формирования конфликтологической готовности курсантов к профессиональной деятельности и педагогические принципы их реализации.

Опис

Гіренко С. П. Конфліктний простір працівників Національної поліції в контексті їхньої професійної підготовки / С. П. Гіренко, П. Д. Червоний // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 33-38.

Ключові слова

конфлікт, сonflict, конфликт, конфліктологічна культура, conflict culture, конфликтологическая культура, професійна підготовка, vocational training, профессиональная подготовка, поліція, police, полиция, Психологія. Рsychology. Психология, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Юридична психологія. Legal psychology. Юридическая психология, law enforcement agencies, Національна поліція України. National police of Ukraine. Национальная полиция Украины, National police of Ukraine, Национальная полиция Украины

Бібліографічний опис