Право і безпека, 2010, № 5 (37)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Наставництво як фактор мотиваційного впливу на молодих фахівців органів внутрішніх справ(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 283-286, 2010) Андрєєва, Г. В.; Andrieieva, H. V.; Чапала, О. Ю.; Chapala, O. Yu.Визначено потенціал наставництва у формуванні мотиваційного спектру молодих фахівців органів внутрішніх справ. Надано оцінку реальній ролі наставників і запропоновано низку заходів щодо підвищення ефективності їх роботи.Документ Порядок та форма укладeння договору подружжя про надання утримання(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 277-282, 2010) Луценко, Л. А.; Lutsenko, L. A.Розглянуто проблемні питання порядку укладання договору подружжя про надання утримання та його форми.Документ Теплова енергія як об’єкт цивільних прав(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 274-276, 2010) Топоркова, М. М.; Toporkova, M. M.Розглянуто різні концепції вчених, положення нормативно-правових актів з питання приналежності теплової енергії до об’єктів цивільних прав.Документ Чи можуть юридичні особи публічного права бути носіями власної "індивідуальності" та мати право на неї (на прикладі органів внутрішніх справ)?(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 270-273, 2010) Нор, Ж. В.; Nor, Zh. V.Розглянуто поняття індивідуальності, можливість її належності органам внутрішніх справ як юридичним особам публічного права, на підставі чого зроблено висновок, що останнім, аналогічно до права на індивідуальність для фізичних осіб, належить право на зовнішній образ як особисте немайнове право.Документ Дія механізму обмежень у договірному праві щодо права переважної купівлі(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 248-251, 2010) Мічурін, Є. О.; Michurin, Ye. O.Розглянуто право переважної купівлі крізь механізм обмежень. Доведено, що через дію обмежень власника здійснюється право переважної купівлі. З'ясовано, що таким чином виявляється обмеження щодо охорони прав інших осіб, які є учасниками спільної часткової власності.Документ Організація особистої діяльності керівника в органах державної податкової служби(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 242-247, 2010) Головач, А. В.; Holovach, A. V.З’ясовано зміст і значення організації праці керівника в органах державної податкової служби. Досліджено питання планування праці керівника та організація процесу проведення нарад. Запропоновано власне бачення раціональної організації робочого місця.Документ Закриття кримінальної справи: законне рішення у кримінальній справі чи негативний показник діяльності органів досудового слідства?(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 215-219, 2010) Довгополов, С. В.; Dovhopolov, S. V.Розглянуто та проаналізовано сутність процесуального рішення – закриття кримінальної справи з позиції вимог кримінально-процесуального законодавства України, а також з позиції критерія оцінювання роботи органів досудового слідства; викладено погляд на причини розбіжності сутності цього процесуального рішення та можливі шляхи усунення цих розбіжностей.Документ Криміналістична класифікація і характеристика злочинів у сфері обігу цінних паперів(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 212-214, 2010) Лещук, К. Б.; Leshchuk, K. B.Розглянуто криміналістичну класифікацію і характеристику злочинів у сфері обігу цінних паперів, предмет даних злочинів, обстановку вчинення.Документ Особливості забезпечення цивільного позову у кримінальному процесі(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 208-211, 2010) Літвінова, О. В.; Litvinova, O. V.Розглянуто особливості забезпечення цивільного позову, що заявляється при провадженні по кримінальній справі, повноваження органів дізнання та досудового слідства щодо забезпечення цивільного позову. Проаналізовано недоліки в роботі органів досудового слідства, що призводять до неможливості задоволення цивільного позову.Документ Військові злочини як форма кримінального конфлікту(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 193-197, 2010) Пузиревський, Є. Б.; Puzyrevskyi, Ye. B.Проаналізовано військові злочини з позицій соціальної конфліктології, що дозволило одержати принципово нові уявлення про природу й генезис цих злочинів та інтегрувати до них кримінологічні дані.Документ Причини і наслідки недотримання вимог юридичної техніки формування кримінально-процесуальних норм(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 179-185, 2010) Коваль, А. А.; Koval, A. A.Визначено наслідки порушень застосування техніки формування кримінально-процесуальних норм та надано їх критичний аналіз на прикладах окремих статей закону.Документ До питання профілактики правопорушень у системі міліції громадської безпеки(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 176-179, 2010) Тихоненко, Л. Л.; Tykhonenko, L. L.Розглянуто можливі шляхи вдосконалення роботи суб’єктів профілактики правопорушень у системі міліції громадської безпеки.Документ Співвідношення понять "терор" і "тероризм" як теоретичні основи розкриття злочинів терористичної спрямованості(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 169-173, 2010) Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.Визначено зміст понять «терор» і «тероризм», виявлено співвідношення між ними та ознаки, за якими вони відрізняються один від одного.Документ Профілактика екологічних правопорушень у діяльності органів внутрішніх справ України(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 160-163, 2010) Книш, В. І.; Knysh, V. I.Досліджено місце органів внутрішніх справ України у профілактиці екологічних правопорушень. Проаналізовано причини та умови вчинення адміністративних правопорушень у сфері екологічної безпеки та деякі напрямки діяльності міліції щодо попередження їх вчинення.Документ Адміністративно-правовий статус Державної служби боротьби з економічною злочинністю(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 155-159, 2010) Писаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.Досліджено теоретичне розуміння правового статусу державного органу, що надало можливість виділити основні елементи адміністративно-правового статусу Державної служби боротьби з економічною злочинністю та розкрити їх зміст.Документ Принцип рівності учасників адміністративного процесу(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 151-154, 2010) Бондарчук, С. А.; Bondarchuk, S. A.Уточнено сутність та значення принципу рівності учасників адміністративного процесу; охарактеризовано систему нормативно-правових актів, у яких закріплено даний принцип.Документ Поняття державного контролю за діяльністю вищих навчальних закладів України(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 137-141, 2010) Опацький, В. І.; Opatskyi, V. I.З’ясовано поняття державного контролю за діяльністю вищих навчальних закладів України, у широкому та вузькому значенні. Уточнено види державного контролю за діяльністю вищих навчальних закладів України.Документ Проблеми розмежування адміністративних та інших правовідносин, що виникають у діяльності фінансових компаній(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 127-131, 2010) Радько, Д. В.; Radko, D. V.Проаналізовано системи правовідносин, у яких безпосередньо беруть участь фінансові компанії, визначено в їх системі місце адміністративних правовідносин. Уточнено термінологію з досліджуваних питань, розмежовано адміністративні та інші правовідносини, що виникають у діяльності фінансових компаній.Документ Адміністративні послуги у сфері телекомунікацій та поштового зв’язку: поняття та сутність(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 124-127, 2010) Тер-Степанян, О. В.; Ter-Stepanian, O. V.Досліджено поняття «адміністративна послуга» з метою визначення переліку адміністративних послуг у сфері телекомунікацій та поштового зв’язку та їх основних ознак.Документ До питання про визначення адміністративно-юрисдикційних проваджень(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 116-120, 2010) Іщук, О. С.; Ishchuk, O. S.Розглянуто проблемні питання визначення поняття адміністративно-юрисдикційних проваджень. Досліджено їх правову природу та види, висловлено погляди автора щодо їх формулювання.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »