KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Адаптація до навчання та професійна маргінальність студентів ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Бутиліна, О. В.
dc.contributor.author Butylina, O. V.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098
dc.date.accessioned 2019-10-17T08:27:20Z
dc.date.available 2019-10-17T08:27:20Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5890
dc.description Бутиліна, О. В. Адаптація до навчання та професійна маргінальність студентів ВНЗ / О. В. Бутиліна // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 56. - С. 193-201. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто питання соціальної адаптації студентів до навчання у ВНЗ та розвитку феномену професійної маргінальності. Проаналізовано їх взаємозв’язок. Визначено поняття первинної та вторинної професійної маргінальності студентів. Обґрунтовано думку про необхідність розвитку адаптивних можливостей випускників. Охарактеризовано роль ВНЗ у формуванні установки на професію й усвідомленні студентами шляху власного професійного просування. uk_UA
dc.description.abstract The article studies the issues of students’ social adaptation to studying at higher educational establishments and progress of professional marginality phenomenon. Their correlation has been analyzed in the article. There are definitions of notions of primary marginality and secondary marginality. The author proves the necessity of a progress of graduates’ adaptable possibilities. The role of higher educational establishments in creating of attitude towards the profession and realizing students’ professional progress way is defined. en
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы социальной адаптации студентов к обучению в вузе и развития феномена профессиональной маргинальности. Проанализирована их взаимосвязь. Определяются понятия первичной и вторичной профессиональной маргинальности студентов. Обосновывается мысль о необходимости развития адаптивных возможностей выпускников. Характеризуется роль вуза в формировании установки на профессию и осознании студентами пути собственного профессионального продвижения. ru
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 56. - С. 193-201 uk_UA
dc.subject Соціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работа uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA
dc.subject адаптація до навчання uk_UA
dc.subject професійна маргінальність uk_UA
dc.subject маргінальність uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject адаптация к обучению uk_UA
dc.subject профессиональная маргинальность uk_UA
dc.subject маргинальность uk_UA
dc.subject студенты uk_UA
dc.subject adaptation to study uk_UA
dc.subject professional marginality of studentship uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.title Адаптація до навчання та професійна маргінальність студентів ВНЗ uk_UA
dc.title.alternative Адаптация к обучению и профессиональная маргинальность студентов вузов uk_UA
dc.title.alternative Adaptation to study and professional marginality of students of higher educational establishments uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account