Abstract:
Розглянуто поняття первинної та вторинної профорієнтації, які відображають процеси допрофесійної і професійної підготовки. Запропоновано
методологічні та методичні засади інтегральної соціальної технології первинної професійної орієнтації. Виділено основні принципи соціальної технології
профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю.
The notions of primary and secondary vocational guidance, which reflect the
processes of pre-professional and professional training, are studied in the article.
Рассмотрены понятия первичной и вторичной профориентации, которые отображают процессы допрофессиональной и профессиональной подготовки. Предложены методологические и методические основы интегральной
социальной технологии первичной профессиональной ориентации. Выделены
основные принципы социальной технологии профориентационной работы с
учащейся молодёжью.
Description:
Саппа, Г.-М. М. Первинна професійна орієнтація молоді: соціально-технологічний аспект / Г.-М. М. Саппа, В. О. Болотова, Н. О. Ляшенко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2014. – № 3 (66). – С. 247-256.