Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Український психолого-педагогічний науковий збірник № 17 (17) 2019 р. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – 148с. – С. 96-104.

Анотація

Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or practitioners, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages. Методические рекомендации содержат специальные задания по созданию игровых ситуаций, ситуаций новизны, соревнования, организации дискуссий, проведению бинарных занятий совместно с преподавателями профилирующих дисциплин или практическими работниками, носителями языка, а также занятия в специализированных аудиториях, что обеспечивает профессионализацию обучения средствами иностранного языка.

Опис

Почуєва В.В. Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови. /В.В. Почуєва//Український психолого-педагогічний науковий збірник № 17 (17) 2019 р. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – 148с. – С. 96-104.

Ключові слова

професіоналізація, кваліфікаційні характеристики, дискусія, бінарні заняття, саморозвиток, professionalization, qualifications, discussion, binary classes, self-development, профессионализация, квалификационные характеристики, дискуссия, бинарные занятия, саморазвитие

Бібліографічний опис