Abstract:
Визначено особливості управління розробкою і проведенням спеціальних
заходів як PR-технології, що дозволяє формувати позитивний імідж вищого
навчального закладу. Запропоновано класифікацію спеціальних заходів, сформульовано їх цілі та завдання, а також визначено очікувані результати.
The role of PR-technologies in education sphere, the possibility to conduct
special measures within the management process while forming a positive image of a
higher educational establishment still remain outside the scientific analysis. Therefore,
peculiarities of management in developing and conducting special events as
PR-technologies that allow to create a positive image of a higher educational establishment
are defined in the article.
Определены особенности управления разработкой и проведением специальных мероприятий как PR-технологии, позволяющей формировать положительный имидж высшего учебного заведения. Предложена классификация специальных мероприятий, сформулированы их цели и задачи, а также определены
ожидаемые результаты.
Description:
Маренич, В. М. Управління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладу / В. М. Маренич // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 3 (62). – С. 172-179.