Управління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 3 (62). – С. 172-179

Анотація

Визначено особливості управління розробкою і проведенням спеціальних заходів як PR-технології, що дозволяє формувати позитивний імідж вищого навчального закладу. Запропоновано класифікацію спеціальних заходів, сформульовано їх цілі та завдання, а також визначено очікувані результати. The role of PR-technologies in education sphere, the possibility to conduct special measures within the management process while forming a positive image of a higher educational establishment still remain outside the scientific analysis. Therefore, peculiarities of management in developing and conducting special events as PR-technologies that allow to create a positive image of a higher educational establishment are defined in the article. Определены особенности управления разработкой и проведением специальных мероприятий как PR-технологии, позволяющей формировать положительный имидж высшего учебного заведения. Предложена классификация специальных мероприятий, сформулированы их цели и задачи, а также определены ожидаемые результаты.

Опис

Маренич, В. М. Управління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладу / В. М. Маренич // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 3 (62). – С. 172-179.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, вищий навчальний заклад, высшее учебное заведение, higher educational establishment, управління, управление, management, імідж, имидж, image, PR- технологія, PR-технология, PR-technologу

Бібліографічний опис