Школа педагогічної майстерності: підвищення кваліфікації викладачів із питань підготовки поліцейських до професійного спілкування в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Черкаського університету. Сер.: Педагогічні науки». - 2019. - № 2. - С. 46-51

Анотація

Стаття присвячена знаходженню нових підходів до розв’язання проблеми підвищення кваліфікації викладачів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Одним з актуальних завдань вищої поліцейської школи є підготовка курсантів до професійного спілкування. The article is devoted to finding new approaches to solving the problem of advanced training of higher education teachers with specific learning conditions. One of the topical tasks of the higher police school is to prepare cadets for professional communication. Статья посвящена нахождению новых подходов к решению проблемы повышения квалификации преподавателей высших учебных заведений со специфическими условиями обучения. Одним из актуальных задач высшей полицейской школы является подготовка курсантов к профессиональному общению.

Опис

Голопич, І. М. Школа педагогічної майстерності: підвищення кваліфікації викладачів із питань підготовки поліцейських до професійного спілкування в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання / Голопич, І. М. // Вісник Черкаського університету. Сер.: Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 46-51.

Ключові слова

педагогічна майстерність, педагогическое мастерство, pedagogical skills, мовленнєва підготовка, педагогічне спілкування, комунікативні здібності викладачів, специфічні умови навчання, курсанти, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, педагогическое общение, речевая подготовка, коммуникативные способности преподавателей, специфические условия обучения, курсанты, speech preparation, pedagogical communication, communicative abilities of teachers, specific conditions of training, cadets, , ,

Бібліографічний опис