Шляхи покращення методики викладання української мови професійного спрямування в умовах сучасного освітнього процесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Х. : Видавництво Іванченка І. С., 2019. – С.260-263

Анотація

Зміни в національному освітньому процесі, пов’язані зі входженням України в європейський простір, вимагають від сучасного педагога надання нового рівня знань, що, у свою чергу, потребує використання нових підходів та технологій навчання, формування нових компетенцій. У зв’язку із цим основним критерієм, що висувається сьогодні до висококваліфікованого спеціаліста на ринку праці, є не лише рівень володіння ним безпосереднім фахом, а і його мовним інструментарієм. У роботі проведено моніторинг актуальних проблем викладання дисципліни «Українська мова професійного спрямування» як обов’язкового компоненту професійної підготовки й зроблено спробу пошуку шляхів їх вирішення. Изменения в национальном образовательном процессе, связанные с вхождением Украины в европейское пространство, требуют от современного педагога предоставления нового уровня знаний, использования новых подходов и технологий обучения, формирования новых компетенций. В связи с этим основным критерием, выдвигается сегодня в высококвалифицированного специалиста на рынке труда, является не только уровень владения им непосредственным специальности, но и его языковым инструментарием. В работе проведен мониторинг актуальных проблем преподавания дисциплины «Украинский язык профессионального направления» как обязательного компонента профессиональной подготовки и предпринята попытка поиска путей их решения. Changes in the national educational process associated with the entry of Ukraine into the European space require a modern teacher to provide a new level of knowledge, which, in turn, requires the use of new approaches and teaching technologies, the formation of new competencies.In connection with this main criterion, put forward today as a highly qualified specialist in the labor market, is not only the level of knowledge of his immediate specialty, but also his language tools. In the work, the actual problems of teaching the discipline “Ukrainian language of professional direction” as a mandatory component of professional training were monitored and an attempt was made to find ways to solve them.

Опис

Оверчук, О. Б. Шляхи покращення методики викладання української мови професійного спрямування в умовах сучасного освітнього процесу // Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів: тези доповідей міжнародного науково-практичного семінару. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2019. – С. 260-263

Ключові слова

освітній процес, методика преподавания украинского языка профессиональной коммуникации, innovative teaching technologies, educational process, training, образовательный процесс, профессиональная подготовка, teaching methods of the Ukrainian language of professional communication, инновационные технологии обучения, професійна підготовка, методика викладання української мови професійного спілкування, , інноваційні технології навчання,

Бібліографічний опис