Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 2 (53). Спец. вип.: Незалежній Україні – 20 років. – С. 343-351

Анотація

Проведено модельний аналіз процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Модель професійного самовизначення учнівської молоді включає в себе певні стадії і фактори, які складають структуру процесу, що відтворюється за принципом соціалізації. The model analysis of the process of professional self-determination of the youth studying in schools is conducted. The model of professional self-determination of the youth studying in schools contains certain stages and factors, that make the structure of the process, which is recreated by the principle of socialization. Проведён модельный анализ процесса профессионального самоопределения ученической молодежи. Модель профессионального самоопределения ученической молодежи включает в себя определенные стадии и факторы, которые составляют структуру процесса, который воссоздается по принципу социализации.

Опис

Саппа, Г.-М. М. Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз / Г.-М. М. Саппа // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 2 (53). Спец. вип.: Незалежній Україні – 20 років. – С. 343-351.

Ключові слова

Соціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работа, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, професійне самовизначення, профессиональное самоопределение, professional self-determination, учнівська молодь, ученическая молодёжь, student youth, модельний аналіз, модельный анализ, model analysis

Бібліографічний опис