Деякі аспекти удосконалення адміністративно-правового регулювання діяльності сервісних центрів МВС України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - Кропивницький, 2020. - Вип. 8. - С. 46-51

Анотація

Питання ефективності правового регулювання відносин щодо надання публічних послуг сервісними центрами МВС є на сьогодні актуальною та одним із напрямків започаткованих Президентом України реформ, спрямованих на демократизацію суспільних відносин, подальше впровадження концепції «сервісної держави», а також запобігання та протидії корупції у сфері надання публічних послуг. З метою досягнення високої якості та доступності публічних послуг в діяльності сервісних центрів МВС України наголошено на необхідності здійснити такі кроки: упровадження публічно-сервісного підходу в діяльності сервісних центрів МВС України; зменшення адміністративних бар’єрів та спрощення процедури отримання публічних послуг, а також застосування критеріїв, які визначають доступність та якість публічних послуг, які надаються фізичним та юридичним особам; постійний моніторинг за якістю та доступністю надання публічних послуг сервісними центрами МВС України, що сприятиме прозорості та зрозумілості діяльності цих органів; надання публічних послуг сервісними центрами МВС України за принципом «єдиного вікна» у форматі відкритого офісу; включення до переліку послуг, які надаються сервісними центрами МВС України; послуг, які надаються на сьогодні Національною поліцією та Державною службою надзвичайних ситуацій України, а за останніми інституціями залишити лише контрольні повноваження; запровадження дозвільних, реєстраційних, експертних та інформаційних послуг за допомогою мережі «Інтернет» з використанням електронного підпису шляхом залучення широких верств населення до їх отримання; створення системи постійного обміну інформацією між суб’єктами, які відповідають за введення та заповнення бази даних, що пов’язані з об’єктами підвищеної небезпеки; унеможливлення корупційної складової при наданні публічних послуг сервісними центрами МВС шляхом здійснення антикорупційних заходів.
The question of the effectiveness of legal regulation of relations regarding the provision of public services by the Ministry of Internal Affairs service centers is currently relevant and one of the reforms initiated by the President of Ukraine aimed at democratization of public relations, further implementation of the concept of «service state», as well as prevention and counteraction of corruption in the provision of public services. . In order to achieve high quality and accessibility of public services in the activities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, it is emphasized the need to take the following steps: introduction of a public-service approach in the activities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine; reducing administrative barriers and simplifying the procedure for obtaining public services, as well as applying criteria that determine the accessibility and quality of public services provided to individuals and legal entities; continuous monitoring of the quality and accessibility of public services provided by the Ministry of Internal Affairs service centers in Ukraine, which will facilitate the transparency and clarity of the activities of these bodies; provision of public services to the service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine according to the principle of «single window» in the format of an open office; inclusion in the list of services provided by the service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine; services provided to date by the National Police and the State Emergency Service of Ukraine, leaving only supervisory powers to the latter institutions; introduction of permitting, registration, expert and information services through the Internet using electronic signature by means of attracting the general public to receive them; creating a system of continuous exchange of information between the entities responsible for entering and filling the database related to high-risk objects; preventing the corruption component in the provision of public services by the Ministry of Internal Affairs service centers through the implementation of anti-corruption measures.
Рассмотрены вопросы эффективности правового регулирования отношений по предоставлению публичных услуг сервисными центрами МВД, которые является на сегодня одним из направлений начатых Президентом Украины реформ, направленных на демократизацию общественных отношений, дальнейшее внедрение концепции «сервисной государства», а также предотвращения и противодействия коррупции в сфере предоставления публичных услуг.

Опис

Джафарова, О. В. Деякі аспекти удосконалення адміністративно-правового регулювання діяльності сервісних центрів МВС України / Джафарова Олена В’ячеславівна, Мозговий Олександр Олександрович // Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - Кропивницький, 2020. - Вип. 8. - С. 46-51. - DOI https://doi.org/10.36550/2522-9230.2020.8.10.

Ключові слова

сервісний центр МВС, service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, Державне адміністративне управління. Адміністративна діяльність. State Administration. Administrative Activity. Государственное административное управление. Административная деятельность, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, публічно-сервісна діяльність, правове регулювання, публічні послуги, процедури, public and service activity, legal regulation, public services, procedures, сервисный центр МВД, публично-сервисная деятельность, правовое регулирование, публичные услуги, процедуры

Бібліографічний опис