Особливості викладання фінансового права в магістратурі юридичних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Електронне наукове фахове видання «Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти». - 2018. - Випуск №8 (Частина 1). - С. 148 - 156.

Анотація

На сьогодні недостатньо висвітленими залишаються питання щодо особливостей викладання дисципліни «Фінансове право» в магістратурі з погляду поєднання фінансово-правових знань із практико-орієнтовним підходом. Магістерська програма має поєднувати академічну складову та практико-орієнтовану складову багатьох спецкурсів. З’ясовано, що магістратура повинна бути органічно вписана в безперервний освітній процес і брати участь в реалізації місії євроінтеграції української освіти. Вивчення фінансового права має вестися паралельно з дослідницькою діяльністю, на яку в магістратурі повинно відводитися не менше половини навчального часу. Усвідомлюючи тонкощі фінансового права, студент одночасно знайомиться з технікою проведення наукового дослідження, набуває компетенції та навички дослідницької роботи, які потім зможе використовувати при реалізації індивідуальних і колективних науково-дослідних проектів, зокрема при підготовці магістерської роботи. Крім того, магістерська програма повинна максимально використовувати переваги наукової школи, на базі якої вона відкрита, і надавати магістрантові не лише цінні знання та компетенції, якими він зможе скористатися у своїй професійній діяльності практикуючого юриста, а й навички проведення самостійного дослідження. В настоящее время недостаточно изученными остаются вопросы преподавания дисциплины «Финансовое право» в магистратуре с точки зрения сочетания финансово-правовых знаний с практико-ориентированным подходом. Магистерская программа должна сочетать академическую составляющую и практико-ориентированную составляющую многих спецкурсов. Также следует учитывать, что магистратура должна быть органично вписана в непрерывный образовательный процесс и участвовать в реализации миссии евроинтеграци украинского образования. Изучение финансового права должно вестись параллельно с исследовательской деятельностью, на которую в магистратуре должно отводиться не менее половины учебного времени. Кроме этого, магистерская программа должна максимально использовать преимущества научной школы, на базе которой она открыта, и предоставлять магистранту не только ценные знания и компетенции, которыми он сможет воспользоваться в своей профессиональной деятельности практикующего юриста, но и навыки проведения самостоятельного исследования. The teaching of financial law in the master-degree program is associated with the following objective difficulties: the transition of Ukrainian legal education to the modern system of education and the question of the place of financial law in the legal sciences. In the works of modern researchers, the issues of the teaching of the discipline “Financial Law” in the master-degree program, that is, a combination of financial and legal knowledge with a practical-orientated approach in studying the relations arising in the field of public finances, remain insufficiently highlighted. The purpose of this work is to create the preconditions for obtaining deep knowledge of the law norms that regulate financial relations, assimilation and understanding of the features of the content of legal relations in the field of financial activity of the state, development of skills to solve complex financial and legal problems. Teaching of financial law aims at creating a general idea of the financial basis of state power, a system of state revenues that are transformed into public expenditures that ensure the vital functions of the state and fulfill its functions. The Master’s program must combine the academic component and the practice-oriented component of many special courses. It should be borne in mind that the Master’s degree must be organically incorporated into the continuing educational process and participate in the implementation of the mission of European integration of Ukrainian education. An important principle in developing a master’s program is that the study of financial law should be conducted along with research activities, which should be at least a half of the time in the master-degree program. Examining the finer points of financial law, the student simultaneously acquaints with the technique of conducting scientific research, acquires competencies and research skills, which then can be used while implementing individual and collective research projects, including the preparation of a master's thesis. The Master's program should focus on the most complex problems of applying financial law, maximize the benefits of a scholarly school on which it is open, and provide the masters with not only valuable knowledge and competences that they can use in their professional practice as a practicing lawyer, but also the skills of conducting independent study.

Опис

Шмельова А. С. Особливості викладання фінансового права в магістратурі юридичних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. С. Шмельова, М. В. Кірюхіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2018. - Вип. 8(1). - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2018_8(1)__16

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, фінансове право, магістратура, бакалавриат, юридична освіта, фінансова діяльність, фінансово-правові знання, финансовое право, магистратура, бакалавриат, юридическое образование, финансовая деятельность, финансово-правовые знания, financial law, master’s degree, bachelor’s degree, legal education, financial activity, financial and legal knowledge

Бібліографічний опис