Булінг проти педагогічних працівників як суспільно небезпечне явище

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 366-368

Анотація

В тезах доповіді приділено увагу аналізу основних видів булінгу, від яких потерпають педагогічні працівники, зокрема наведено типові ознаки та переважні форми цькування, характеристики учасників булінгу тощо. Проведено аналіз судової практики щодо притягнення осіб до адміністративної відповідальності за здійснення булінгу та відповідних недоліків при закріпленні органами поліції доказової бази для притягнення булерів до адміністративної відповідальності. Запропоновані заходи щодо порядку та обов’язковості закріплення доказів органами поліції у разі звернення педагогічних працівників до правоохоронних органів, як потерпілих від булінгу та заходи щодо створення безпечного освітнього середовища в навчальних закладах.
In the abstracts of the report, attention is paid to the analysis of the main types of bullying that teachers suffer from, in particular, typical signs and predominant forms of bullying, characteristics of bully participants, etc. are given. An analysis of judicial practice regarding bringing people to administrative responsibility for bullying and the corresponding shortcomings in establishing the evidentiary basis for bringing bullies to administrative responsibility by the police was carried out. Proposed measures regarding the order and obligation to secure evidence by the police in case of appeals by teaching staff to law enforcement agencies as victims of bullying and measures to create a safe educational environment in educational institutions.
В тезисах доклада уделено внимание анализу основных видов буллинга, от которых страдают педагогические работники, в частности, приведены типовые признаки и преимущественные формы травли, характеристики участников буллинга и т.д. Проведен анализ судебной практики привлечения лиц к административной ответственности за осуществление буллинга и соответствующих недостатков при закреплении органами полиции доказательной базы для привлечения булеров к административной ответственности. Предложены меры по порядку и обязательности закрепления доказательств органами полиции в случае обращения педагогических работников в правоохранительные органы, как пострадавшие от буллинга и мероприятия по созданию безопасной образовательной среды в учебных заведениях.

Опис

Погорілець, О. В. Булінг проти педагогічних працівників як суспільно небезпечне явище / О. В. Погорілець // Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2019. – С. 366-368.

Ключові слова

булінг, заклад освіти, кібербулінг, адміністративні правопорушення, булінг проти педагогічних працівників, administrative offenses, административные правонарушения, буллинг против педагогических работников, bullying against teaching staff, Адміністративне право та процес. Administrative Law and Procedure. Административное право и процесс, Україна. Ukraine. Украина, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, буллинг, bullying

Бібліографічний опис