Роль сучасних технологій у системі вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-28

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти» (28 січня 2020 року, м. Харків). – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2020. – С. 68-69.

Анотація

Стрімкий розвиток технологій вплинув на всі сфери життєдіяльності, в тому числі і вищу освіту. Нові вимоги до вищої освіти стосуються мети і змісту освіти, методів і технологій, що використовуються. Разом з тим зростають і вимоги до викладацького складу, покликаному розробити інтерактивні методи і форми, освітні технології, орієнтовані на вирішення актуальних завдань підготовки сучасних фахівців. The rapid development of technology has affected all parts of life, including higher education. New requirements for higher education relate to the purpose and content of the education, methods and technologies used. At the same time, requirements for teaching staff aimed to develop interactive methods and forms, educational technologies focused on solving topical problems of training of modern specialists are increasing. Стремительное развитие технологий оказало влияние на все сферы жизнедеятельности, в том числе и высшее образование. Новые требования к высшему образованию касаются цели и содержания образования, используемых методов и технологий. Вместе с тем возрастают и требования к профессорско-преподавательскому составу, призванному разработать интерактивные методы и формы, образовательные технологии, ориентированные на решение актуальных задач подготовки современных специалистов.

Опис

Сорокіна Г. М. Роль сучасних технологій у системі вищої освіти / Сорокіна Г. М. // Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти» (28 січня 2020 року, м. Харків). – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2020. – С. 68-69.

Ключові слова

освітній процес, інтерактивні методи і форми, сучасні технології, формування навичок, професійна компетенція, Modern technologies, современные технологии, Formation of skills, формирование навыков, Professional competence, профессиональная компетенция, Educational process, образовательный процесс, Іnteractive methods and forms, интерактивные методы и формы, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика

Бібліографічний опис