Abstract:
Досліджено досвід включення тьюторської діяльності до різних історичних контекстів університетської освіти. Проаналізовано поняття «тьютор»,
визначено роль, місце та функції тьютора у системі вищої освіти. Визначено
характерні риси в діяльності тьютора у системі вищої освіти, специфіку діяльності тьютора у процесі дистанційного навчання.
Experience of including of tutor activity into different historical contexts of
University education is researched. The notion «tutor» is analyzed; role, place and
functions of tutor in the system of higher education are determined. Distinguishing
features of tutor in the system of higher education, specific activity of a tutor in the
process of distance learning are defined.
Исследован опыт включения тьюторской деятельности в разные исторические контексты университетского образования. Проанализировано понятие «тьютор», определена роль, место и функции тьютора в системе высшего
образования. Определены отличительные черты тьютора в системе высшего
образования, специфика деятельности тьютора в процессе дистанционного
образования.