Роль студентської самоосвіти в контексті Болонського процесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 3 (46). - С. 255-260

Анотація

Аргументовано тезу про необхідність подальшого підвищення ролі студентської самоосвіти в контексті освітніх перетворень, визначено сутність самоосвіти, розглянуто форми та рівні самостійної роботи студентів. Автор приділяє увагу аналізу напрямків поліпшення управління студентською самоосвітою у вищому навчальному закладі. Аргументирован тезис о необходимости дальнейшего повышения роли студенческого самообразования в контексте образовательных изменений, рассмотрены формы и уровни самостоятельной работы студентов. Автор уделяет внимание анализу направлений улучшения управления студенческим самообразованием в высшем учебном заведении. Necessity of further increase of student self-education role in the context of educational changes is proved. Forms and levels of students’ unassisted work are researched. The author pays attention to the ways of enhancing a management of selfeducation at a higher educational establishment.

Опис

Решетняк, С. Б. Роль студентської самоосвіти в контексті Болонського процесу / С. Б. Решетняк // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2009. - № 3 (46). – С. 255-260.

Ключові слова

Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Соціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работа, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Болонський процес, Болонский процесс, Bologna Process, студенти, students, студенты, самоосвіта, самообразование, self-education, вищий навчальний заклад, institution of higher education, высшее учебное заведение

Бібліографічний опис