Нові підходи до організації самостійної роботи студентів з економічної теорії у світлі вимог Болонського процесу
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2007. – Вип. 39. – С. 398-404
Abstract
В умовах запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу за західноєвропейським зразком, лекції не є послідовним інформативним викладом усього навчального
матеріалу, а орієнтованим оглядом, що вводить студентів у коло найбільш актуальних проблем та ідей тієї або іншої теми навчального курсу. Тому самостійна робота студентів домінує щодо будь-яких інших форм навчання. Рекомендовано нові підходи до організації самостійної роботи студентів з економічної теорії у світлі вимог Болонського процесу.
In the context of introducing a credit-modular system for organizing the educational process according to the Western European model, lectures are not a consistent informative presentation of the entire educational
material, and oriented to inspection, introduces students to the circle the most pressing problems and ideas of a particular topic of the training course. Therefore, the independent work of students dominates any other form of learning. New approaches to the organization of students' independent work on economic theory in the light of the requirements of the Bologna process are recommended.
В условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса по западноевропейскому образцу, лекции не является последовательным информативным изложением всего учебного материала, а ориентированным на осмотр, вводит студентов в круг наиболее актуальных проблем и идей той или иной темы учебного курса. Поэтому самостоятельная работа студентов доминирует по любым другим формам обучения. Рекомендовано новые подходы к организации самостоятельной работы студентов по экономической теории в свете требований Болонского процесса.
Description
Пушкаренко, П. І. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів з економічної теорії у світлі вимог Болонського процесу / П. І. Пушкаренко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2007. – Вип. 39. – С. 398-404.
Keywords
Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Болонський процес, Болонский процесс, Bologna Process, кредитно-модульна система, кредитно-модульная система, credit module system, самостійна робота студентів, самостоятельная работа студентов, independent work of students