Дистанційна освіта та дистанційне навчання:співвідношення понять та їх сутність

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 263-267

Анотація

Проаналізовано, що найбільш ефективній трансформації системи освіти в Україні, приведенню її у відповідність до сучасних вимог сприяє розвиток дистанційної освіти та дистанційного навчання як процесу здобуття освіти, що здійснюється на основі сучасних педагогічних, інформаційних та телекомунікаційних технологій. Проанализировано, что наиболее эффективной трансформации системы образования в Украине, приведению ее в соответствие с современными требованиями способствует развитие дистанционного образования и дистанционного обучения как процесса получения образования, осуществляется на основе современных педагогических, информационных и телекоммуникационных технологий. It has been analyzed that the most effective transformation of the education system in Ukraine, bringing it into line with modern requirements, is facilitated by the development of distance education and distance learning as a process of obtaining education, based on modern pedagogical, information and telecommunication technologies.

Опис

Бугайчук, К. Л. Дистанційна освіта та дистанційне навчання:співвідношення понять та їх сутність / К. Л. Бугайчук // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 263-267

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, дистанційне навчання, дистанционное обучение, distance learning, електронне навчання, электронное обучение, e-learning, зарубіжний досвід, зарубежный опыт, foreign experience

Бібліографічний опис