KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Роль самостійної роботи в професійній підготовці фахівців у системі вищої освіти США

Show simple item record

dc.contributor.author Почуєва, В. В.
dc.contributor.author Pochuieva, V. V.
dc.contributor.author ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627
dc.date.accessioned 2020-04-28T12:33:58Z
dc.date.available 2020-04-28T12:33:58Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8138
dc.description Почуєва, В. В. Роль самостійної роботи в професійній підготовці фахівців у системі вищої освіти США / В. В. Почуєва // Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2004. – Вип. 27. - С. 406-411 uk_UA
dc.description.abstract Розглянута роль самостійної роботи в професійній підготовці фахівців у системі вищої освіти США. Підкреслено, що в американській педагогіці ведуться досить інтенсивні дослідження як щодо створення ефективного способу визначення рівня пізнавальної самостійності тих, хто навчається («діагностичного інструмента»), так і у сфері розробки форм і методів формування у студентів досвіду самоосвітньої діяльності. Рассмотрена роль самостоятельной работы в профессиональной подготовке специалистов в системе высшего образования США. Подчеркнуто, что в американской педагогике ведутся достаточно интенсивные исследования как по созданию эффективного способа определения уровня познавательной самостоятельности учащихся («диагностического инструмента»), так и в сфере разработки форм и методов формирования у студентов опыта самообразовательной деятельности. The role of independent work in the professional training of specialists in the US higher education system is considered. It was emphasized that in American pedagogy quite intensive research is being conducted both on the creation of an effective way to determine the level of cognitive independence of students (a "diagnostic tool"), and in the development of forms and methods of forming students' self-educational experience. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2004. – Вип. 27. - С. 406-411 uk_UA
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject самостоятельная работа uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject професійна підготовка фахівців uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка специалистов uk_UA
dc.subject professional training uk_UA
dc.subject система вищої освіти США uk_UA
dc.subject система высшего образования США uk_UA
dc.subject US higher education system uk_UA
dc.subject досвід США uk_UA
dc.subject опыт США uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject познавательная деятельность uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject самоосвітня діяльність uk_UA
dc.subject самообразовательная деятельность uk_UA
dc.subject self-educational activities uk_UA
dc.title Роль самостійної роботи в професійній підготовці фахівців у системі вищої освіти США uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account