Юридична характеристика договору реклами
Вантажиться...
Дата
2003
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2003.- Вип. 22.- С. 346 - 350
Анотація
Проведена юридична характеристика договору реклами , яка дозволяє встановити його приналежність до загальновизнаних в науці категоріальних структурних інститутів загального характеру.
Проведена юридическая характеристика договора рекламы, которая позволяет установить его принадлежность к общепризнанным в науке категориальных структурных институтов общего характера.
The legal characteristic of the contract of advertising which allows to establish its belonging to generally accepted in science categorical structural institutes of the general character is carried out.
Опис
Шишка, О.Р. Юридична характеристика договору реклами / О. Р. Шишка // Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2003.- Вип. 22.- С. 346 - 350
Ключові слова
реклама, реклама, договір, договор, об'єкт правовідносин, объект правоотношений, договір реклами, договор рекламы