Юридична характеристика договору реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2003

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2003.- Вип. 22.- С. 346 - 350

Анотація

Проведена юридична характеристика договору реклами , яка дозволяє встановити його приналежність до загальновизнаних в науці категоріальних структурних інститутів загального характеру. Проведена юридическая характеристика договора рекламы, которая позволяет установить его принадлежность к общепризнанным в науке категориальных структурных институтов общего характера. The legal characteristic of the contract of advertising which allows to establish its belonging to generally accepted in science categorical structural institutes of the general character is carried out.

Опис

Шишка, О.Р. Юридична характеристика договору реклами / О. Р. Шишка // Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2003.- Вип. 22.- С. 346 - 350

Ключові слова

реклама, реклама, договір, договор, об'єкт правовідносин, объект правоотношений, договір реклами, договор рекламы

Бібліографічний опис