Освіта як основний фактор демократизації суспільства і держави

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2003

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. – Вип. 21, ч. 2. - С. 169-173

Анотація

Зазначено, що освіта є тим компонентом суспільного життя, який визначає рівень інтелектуалізації всіх його сфер, спроможність сприйняття, розробки і застосування новітніх технологій і гуманітарних ідей, принципів і норм правовідносин у державі. Зрештою, цим буде визначатися не тільки динаміка економічного розвитку країни, життєвий рівень населення, стан правопорядку і моральності, але й місце України у глобальному вимірі як повноправного члена світової спільноти. Отмечено, что образование является тем компонентом общественной жизни, который определяет уровень интеллектуализации всех его сфер, способность восприятия, разработки и применения новейших технологий и гуманитарных идей, принципов и норм правоотношений в государстве. В конце концов, этим будет определяться не только динамика экономического развития страны, жизненный уровень населения, состояние правопорядка и нравственности, но и место Украины в глобальном измерении как полноправного члена мирового сообщества. It is noted that education is the component of public life that determines the level of intellectualization of all its spheres, the ability to perceive, develop and apply the latest technologies and humanitarian ideas, principles and norms of legal relations in the state. In the end, this will determine not only the dynamics of the economic development of the country, the living standards of the population, the state of law and order and morality, but also the place of Ukraine in the global dimension as a full member of the world community.

Опис

Венедіктов, В. С. Освіта як основний фактор демократизації суспільства і держави / В. С. Венедіктов // Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. – Вип. 21, ч. 2. - С. 169-173

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, розвиток суспільства, развитие общества, community development, забезпечення педагогічними працівниками, обеспечение педагогическими работниками, provision of teaching staff, громадянське суспільство, гражданское общество, civil society, освітні реформи, образовательные реформы, educational reforms

Бібліографічний опис