Abstract:
Розглянуті якісно нові освітні соціально-правові стосунки: з новими вимогами, з якісно та кількісно новим суб’єктним складом, новими умовами матеріального, організаційного, методичного й правового забезпечення освітнього процесу.
Рассмотрены качественно новые образовательные социально-правовые отношения: с новыми требованиями, с качественно и количественно новым субъектным составом, новыми условиями материального, организационного, методического и правового обеспечения образовательного процесса.
Qualitatively new educational socio-legal relations are examined: with new requirements, with a qualitatively and quantitatively new subject composition, new conditions of material, organizational, methodological and legal support of the educational process.
Description:
Загородній, С. А. Проблема визначення предмета цивільно-правового регулювання відносин у сфері професійної освіти / С. А. Загородній // Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 234-236