Автором розглянуто дев’ять послідовних етапів професійного сценарного планування як різновиду когнітивної діяльності щодо постановки цілей і завдань стосовно побудови особистого професійного майбутнього. Визначено мету, основні завдання та результати роботи на кожному з етапів. Визначено особливості проведення індивідуальних та групових занять на кожному із зазначених етапів.
The author considers nine successive stages of professional scenario planning as a kind of cognitive activity for setting goals and objectives for building a personal professional future. The purpose, main tasks and results of work at each of the stages are determined. The peculiarities of conducting individual and group classes at each of these stages are determined.
Автором рассмотрены девять последовательных этапов профессионального сценарного планирования как разновидности когнитивной деятельности по постановке целей и задач по построению личного профессионального будущего. Определены цели, задачи и результаты работы на каждом из этапов. Определены особенности проведения индивидуальных и групповых занятий на каждом из указанных этапов.