Організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 42 (95). – 584-589.

Анотація

У статті досліджено організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. Встановлено, що організаторська, регуляторна та інформативна функції виховної роботи дають змогу курсовим офіцерам вирішувати організаторські завдання у виховній роботі й повсякденній службі, регулювати відносини між курсантами. Завдяки цьому можна визначити конкретні завдання, творчо підійти до планування виховноїроботи. Для підготовки курсового офіцера до управління виховною роботою рекомендовано методи активного навчання й взаємодії, що розподілені на дві групи – соціально-психологічного тренінгу й дискусійні.
The article investigates organizational abilities as a component of course officers’ readiness for educational work with cadets of higher educational institutions of the MIA of Ukraine. It has been determined that organizational, regulatory and informative functions of educational work allow the course officers to solve organizational problems in educational work and daily service, to regulate relations among the cadets which permits to define concrete tasks, to employ creative approach to educational work planning. In order to control the educational work performed by course officers with the cadets “A register of individual educational and socio-psychological work with a cadet” has been developed and implemented. This register allows a course officer to structurally employ the individual approach to the education of a cadet. Planning educational work with the cadets envisages the following: moral-psychological discipline support and prevention of offences; culturaleducational, enlightenment and individual-educational work with the cadets. It has been proposed to make use of training technologies in order to form organizational skills to enable the course officers to perform educational work with the cadets. The methods of preparing a course officer to control the educational work have been determined as methods of active learning and interaction which are divided into two large groups: socio-psychological training methods and discussion methods. Theoretical and practical basis of the problem of forming availability for educational work among officers who work with cadets is analyzed; basic categories and notion are specified; pedagogical technology of training officers who work with cadets is grounded and offered.
В статье исследуются организаторские умения как компонент готовности курсовых офицеров к воспитательной работе с курсантами вузов МВД Украины. Установлено, что организаторская, регулирующая и информативная функции воспитательной работы позволяют курсовым офицерам решать организаторские задачи в воспитательной работе и повседневной службе, регулировать отношения между курсантами. Благодаря этому можно определить конкретные задачи, творчески подойти к планированию воспитательной работы. Для подготовки курсового офицера к управлению воспитательной работой рекомендуемы методы активного обучения и взаимодействия, которые делятся на две группы – социально-психологического тренинга и дискуссионные методы.

Опис

Червоний, П. Д. Організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України / П. Д. Червоний // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 42 (95). – 584-589.
Червоний П. Д. "Організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України." Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах 44 (2015): 585-590.

Ключові слова

Адміністративне право та процес. Адміністративна діяльність. Administrative Law and Procedure. Administrative Activity. Административное право и процесс. Административная деятельность, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Органи внутрішніх справ. Internal affairs agencies. Органы внутренних дел, Internal Affairs Agencies, высшие учебные заведения Министерства внутренних дел Украины, вищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ України, курсант вищого навчального закладу, курсант высшего учебного заведения, готовность к воспитательной работе, організаторські вміння, виховна робота, метод активного навчання, активне навчання, соціально-психологічний тренінг, дискусійний метод, Психологія. Рsychology. Психология, readiness for educational work, cadets of a higher educational establishment, organizational abilities, educational work, active learning method, socio-psychological method, discussion method, организаторские умения, воспитательная работа, метод активного обучения, социально-психологический тренинг, дискуссионный метод, готовність до виховної роботи, органы внутренних дел

Бібліографічний опис