KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Self-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutions

Show simple item record

dc.contributor.author Sazanova, L. S.
dc.contributor.author Сазанова, Л. С.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-2593
dc.contributor.author Rusanova, L. I.
dc.contributor.author Русанова, Л. І.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6239-2028
dc.date.accessioned 2020-06-25T12:23:53Z
dc.date.available 2020-06-25T12:23:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9236
dc.description Sazanova, L. S. Self-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutions / Sazanova L. S., Rusanova L. I. // Іноземна мова у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів ЗВО: тези доп. Міжуніверситетського наук.-практ. семінару (з нагоди 20-річчя заснування кафедри) / МОН України, Нац. юрид. ун-т імені Ярослава Мудрого, Каф. інозем. мов №2. - Харків, 2019. - С. 166-169. uk_UA
dc.description.abstract У статті обговорюється декілька теорій навчання дорослих і важливість самостійного навчання саме тому, що дорослі беруть активну участь у процесі. В статті говориться, що навчання має базуватися на повазі, взаєморозумінні, співпраці та неформальному комфортному оточенні. uk_UA
dc.description.abstract Several adult learning theories and the importance of self-directed learning for adults who are actively involved in learning are discussed in the article. It is said that learning should be based on respect, mutual understanding, cooperation, and informal comfortable surroundings. en
dc.description.abstract В статье обсуждаются несколько теорий обучения взрослых и важность самостоятельного образования именно потому, что взрослые принимают активное участие в процессе. В статье говорится, что обучение должно основываться на уважении, взаимопонимании, сотрудничестве и неформальном комфортном окружении. ru
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Іноземна мова у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів ЗВО"(з нагоди 20-річчя заснування кафедри). - Харків, 2019. - С. 166-169 uk_UA
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA
dc.subject самостійне навчання uk_UA
dc.subject навчання дорослих uk_UA
dc.subject андрагогіка uk_UA
dc.subject андрагогічний підхід uk_UA
dc.subject проблемно-орієнтований підхід uk_UA
dc.subject змістовно-орієнтований підхід uk_UA
dc.subject self-directed learning uk_UA
dc.subject adult learning uk_UA
dc.subject andragogy uk_UA
dc.subject andragogical approach uk_UA
dc.subject самостійне навчання uk_UA
dc.subject самостоятельное обучение uk_UA
dc.subject обучение взрослых uk_UA
dc.subject андрагогика uk_UA
dc.title Self-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account