Self-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutions

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Іноземна мова у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів ЗВО"(з нагоди 20-річчя заснування кафедри). - Харків, 2019. - С. 166-169

Анотація

У статті обговорюється декілька теорій навчання дорослих і важливість самостійного навчання саме тому, що дорослі беруть активну участь у процесі. В статті говориться, що навчання має базуватися на повазі, взаєморозумінні, співпраці та неформальному комфортному оточенні.
Several adult learning theories and the importance of self-directed learning for adults who are actively involved in learning are discussed in the article. It is said that learning should be based on respect, mutual understanding, cooperation, and informal comfortable surroundings.
В статье обсуждаются несколько теорий обучения взрослых и важность самостоятельного образования именно потому, что взрослые принимают активное участие в процессе. В статье говорится, что обучение должно основываться на уважении, взаимопонимании, сотрудничестве и неформальном комфортном окружении.

Опис

Sazanova, L. S. Self-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutions / Sazanova L. S., Rusanova L. I. // Іноземна мова у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів ЗВО: тези доп. Міжуніверситетського наук.-практ. семінару (з нагоди 20-річчя заснування кафедри) / МОН України, Нац. юрид. ун-т імені Ярослава Мудрого, Каф. інозем. мов №2. - Харків, 2019. - С. 166-169.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, самостійне навчання, навчання дорослих, андрагогіка, андрагогічний підхід, проблемно-орієнтований підхід, змістовно-орієнтований підхід, self-directed learning, adult learning, andragogy, andragogical approach, самостійне навчання, самостоятельное обучение, обучение взрослых, андрагогика

Бібліографічний опис