Особливості використання рольової гри на заняттях з англійської мови для розвитку комунікативних навичок майбутніх юристів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології Випуск 10. Частина ІI

Анотація

На даний момент дуже гостро стоїть питання вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей, адже насамперед студенти зацікавлені у вивченні профільних предметів, іноземна ж мова для них є другорядною дисципліною. Мало хто зі студентів усвідомлює важливість вивчення іноземної мови, проте саме вона дає можливість розширити свої знання у професійній сфері. Завдання викладача у цьому випадку збільшити мотивацію студентів до вивчення іноземної мови, зробити заняття цікавим та інформативним. У статті розглядається рольова гра як засіб навчання іноземної мови для студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей, а саме студентів-юристів. Більшість вчених-методистів розглядають побудову навчання іноземної мови як модель реальної комунікації. Рольова гра максимально наближує навчальну комунікативну ситуацію до реальної. В статті дане визначення поняттю «рольова гра», розглянуті основні етапи її проведення. Наведено методичні рекомендації по реалізації рольових ігор у процесі навчання іноземної мови. Визначене місце та роль викладача у проведенні гри. Приділено увагу основним перевагам та недолікам використання рольових ігор для активізації пізнавальної діяльності студентів. The article considers the role-playing game as a means of teaching a foreign language for students of higher educational institutions of non-linguistic specialties, namely, law students. Studying foreign languages by students of non-linguistic specialties is very acute nowadays. It’s common knowledge that students are more interested in studying specialized subjects and less in studying a foreign language. Only some of them realize the importance of learning the foreign language in today’s interconnected and interdependent world that makes it possible to obtain information and expand their professional knowledge, in this case, the teacher’s task is to increase students' motivation to learn a foreign language, to make classes interesting and informative. Most scientist-methodologists consider the model of teaching a foreign language as a model of real communication. Role-playing game maximally brings the educational communicative situation to the real one. The article defines the concept of "role-playing game", considers the main stages of its implementation. The methodical recommendations for the implementation of role-playing games in the process of teaching a foreign language are given. The place and role of the teacher in the game are determined. Attention is paid to the main advantages and disadvantages of using role-playing games to enhance the cognitive activity of students. Сейчас очень остро стоит вопрос изучения иностранного языка студентами неязыковых специальностей, ведь, прежде всего студенты заинтересованы в изучении профильных предметов, иностранный же язык для них является второстепенной дисциплиной. Мало кто из студентов осознает важность изучения иностранного языка, однако именно он дает возможность расширить свои знания в профессиональной сфере. Задача преподавателя в этом случае – увеличить мотивацию студентов к изучению иностранного языка, сделать занятия увлекательными и информативным. В статье рассматривается ролевая игра как средство обучения иностранному языку для студентов высших учебных заведений неязыковых специальностей, а именно студентов-юристов. Большинство ученых-методистов рассматривают построение обучения иностранному языку как модель реальной коммуникации. Ролевая игра максимально приближает учебную коммуникативную ситуацию к реальной. В статье дано определение понятию «ролевая игра», рассмотрены основные этапы ее проведения. Приведены методические рекомендации по реализации ролевых игр в процессе обучения иностранному языку. Определено место и роль преподавателя в проведении игры. Уделено внимание основным преимуществам и недостаткам использования ролевых игр для активизации познавательной деятельности студентов.

Опис

Шкурат, О. Особливості використання рольової гри на заняттях з англійської мови для розвитку комунікативних навичок майбутніх юристів / Шкурат, О., Гарцунова, Л. // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології Випуск 10. Частина ІI

Ключові слова

Мова. Мовознавство. Літературознавство. Language. Linguistics. History and Criticism of Literature. Язык. Языкознание. Литературоведение, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, рольова гра, комунікативна діяльність, мотивація, викладання іноземної мови, ситуативна картка

Бібліографічний опис