Анкетне опитування як метод соціологічного дослідження: особливості розгляду в аудиторії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 45. - С. 214-219

Анотація

Узагальнено досвід викладання методів соціологічних досліджень, визначено переваги та недоліки у використанні активних методів навчання в умовах вищої школи. Розглянуто процес забезпечення безперервного руху від простих завдань до складних, зв’язок між аудиторною та самостійною діяльністю студентів.
Teaching experience of sociological researches’ methods is generalized. Advantages and disadvantages of active teaching methods in conditions of high school are indicated. The process of continuous motion ensuring from simple tasks to difficult ones, connection between auditorium and independent activity of students is researched.
Обобщен опыт преподавания методов социологических исследований, обозначены преимущества и недостатки использования активных методов обучения в условиях высшей школы. Рассмотрен процесс обеспечения непрерывного движения от простых задач к сложным, связь между аудиторной и самостоятельной деятельностью обучающихся.

Опис

Гузьман, О. А. Анкетне опитування як метод соціологічного дослідження: особливості розгляду в аудиторії / О. А. Гузьман // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 45. - С. 214-219.
Гузьман О. А. "Анкетне опитування як метод соціологічного дослідження: особливості розгляду в аудиторії." Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ 45 (2009): 214-219.

Ключові слова

Соціологія. Соціальна робота. Sociology. Social Work. Социология. Социальная работа, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, методи соціологічного дослідження, методы социалогического исследования, sociological researches’ methods, анкетне опитування, анкетный опрос, аудиторні заняття

Бібліографічний опис