KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Роль соціальних сервісів Web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайчук, К. Л.
dc.contributor.author Bugaychuk, K. L.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
dc.contributor.author ResearcherID: I-5612-2016
dc.date.accessioned 2016-06-29T11:13:51Z
dc.date.accessioned 2018-05-18T08:50:10Z
dc.date.available 2016-06-29T11:13:51Z
dc.date.available 2018-05-18T08:50:10Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/967
dc.description Бугайчук, К.Л. Роль соціальних сервісів Web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища [Електронний ресурс] / К.Л. Бугайчук // Вісник Національної академії державної прикордонної служби України ім. Б.Хмельницького. – 2011. – № 4. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_4_9. uk_UK.UTF8
dc.description Бугайчук К. Л. "Роль соціальних сервісів web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища." Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України 4 (2011).
dc.description.abstract У статті автором здійснено визначення сутності терміну «web 2.0» та досліджено його сервіси. Проведено класифікацію сервісів web 2.0 та проаналізовано їх вплив на формування персонального навчального середовища особи (викладача, слухача тощо) з позицій дистанційного навчального процесу та з урахуванням теорії конективізму. uk_UK.UTF8
dc.description.abstract In thearticle the author definestheessence of the term «web 2.0», and also studiedits services. Conducted classification o fweb 2.0 services and analyzed the irinfluence on the form ation of human’s personalle arningenvironment (teachers, students, etc.) from the position of the distance learning process and subject to the provisions connectivism theory. en
dc.description.abstract В статье автором определена сущность термина «web 2.0», а также и исследованы его сервисы. Проведена классификация сервисов web 2.0 и проанализировано их влияние на формирование персональной учебной среды человека (преподавателя, слушателя и т.д.) с позиций дистанционного учебного процесса и с учетом положений теории конективизма. ru
dc.language.iso other uk_UK.UTF8
dc.publisher Вісник Національної академії державної прикордонної служби України ім. Б.Хмельницького. – 2011. – № 4. uk_UK.UTF8
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UK.UTF8
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UK.UTF8
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UK.UTF8
dc.subject персональне навчальне середовище uk_UK.UTF8
dc.subject персональная учебная среда uk_UK.UTF8
dc.subject personal learning environment uk_UK.UTF8
dc.subject коннективизм uk_UK.UTF8
dc.subject web 2.0 uk_UK.UTF8
dc.subject коннектівізм uk_UK.UTF8
dc.subject connectivism uk_UK.UTF8
dc.title Роль соціальних сервісів Web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища uk_UK.UTF8
dc.type Article uk_UK.UTF8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу