Teaching a professional foreign language to specialists in various industries

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

International Journal of Higher Education. ‒ 2020. ‒ Vol. 9., No. 7. ‒ P. 59-72

Анотація

This article discusses the main tools and methods of teaching a professional foreign language. Theoretical and practical bases of the organization of the process of introduction and implementation of technologies in teaching foreign languages in higher education are considered and analyzed. The systematization of general trends taking into account domestic and foreign scientific experience is carried out. It also presents the points of view of various scientists on the relevance of studying this topic, formulated recommendations for the introduction of modern effective experience in the practice of foreign language lecturers. The actual task of education, in the trend of globalizing world processes, is teaching a professional foreign language. The development of international cooperation in the fields of education, medicine, natural, technical, and economic sciences requires the study and constant improvement of foreign languages. The existing problems of education require a comprehensive solution. This solution will be achieved using the program-target method. The weakest skill among university students was oral speech. This indicates that conversational skills are a weak point, which is confirmed during observations of classes. A survey of 500 students showed that speaking classes were rated significantly higher than classes for practicing other skills. Thus the aim of the article is a theoretical analysis of scientific approaches of researchers to the problem of teaching a professional foreign language for specialists in various fields. У статті розглядаються основні інструменти та методи навчання професійної іноземної мови. Розглянуто та проаналізовано теоретичні та практичні основи організації процесу впровадження нових технологій навчання іноземним мовам у вищій школі. Проведено систематизацію загальних тенденцій з урахуванням вітчизняного та зарубіжного наукового досвіду. Також представлені точки зору різних вчених на актуальність вивчення даної теми, сформульовано рекомендації щодо впровадження сучасного ефективного досвіду в практику викладачів іноземних мов. Актуальним завданням освіти в тренді глобалізації світових процесів є викладання професійної іноземної мови. Розвиток міжнародної співпраці в галузі освіти, медицини, природничих, технічних та економічних наук вимагає вивчення та постійного вдосконалення володіння іноземними мовами. Існуючі проблеми освіти потребують комплексного вирішення. Це рішення буде досягнуто за допомогою програмно-цільового методу. Найслабшим умінням серед студентів університету виявилося усне мовлення. Це свідчить про те, що розмовні навички ‒ це слабке місце, що підтверджується під час спостережень за заняттями. Опитування 500 студентів показало, що мовні класи оцінюються значно вище, ніж класи для відпрацювання інших навичок. Таким чином, метою статті є теоретичний аналіз наукових підходів дослідників до проблеми викладання професійної іноземної мови для фахівців різних галузей. В этой статье рассматриваются основные инструменты и методы обучения профессиональному иностранному языку. Рассмотрены и проанализированы теоретические и практические основы организации процесса внедрения новых технологий обучения иностранным языкам в высшей школе. Проведена систематизация общих тенденций с учетом отечественного и зарубежного научного опыта. Также представлены точки зрения различных ученых на актуальность изучения данной темы, сформулированы рекомендации по внедрению современного эффективного опыта в практику преподавателей иностранных языков. Актуальной задачей образования в условиях глобализации мировых процессов является обучение профессиональному иностранному языку. Развитие международного сотрудничества в области образования, медицины, естественных, технических и экономических наук требует изучения и постоянного совершенствования уровня владения иностранными языками. Существующие проблемы образования требуют комплексного решения. Это решение будет достигнуто программно-целевым методом. Самым слабым навыком у студентов вузов была устная речь. Это свидетельствует о том, что разговорные навыки являются слабым местом, что подтверждается при наблюдении за занятиями. Опрос 500 студентов показал, что уроки разговорной речи были оценены значительно выше, чем классы для отработки других навыков. Таким образом, целью статьи является теоретический анализ научных подходов исследователей к проблеме обучения профессиональному иностранному языку специалистов различного профиля.

Опис

Orlova O. O. Teaching a professional foreign language to specialists in various industries. / O. O. Orlova, S. V. Namestyuk, N. R. Smolikevych, N. Bytsko, K. I. Zaitseva // International Journal of Higher Education. ‒ ISSN 1927-6044 (Print). ‒ ISSN 1927-6052 (Online). ‒ Vol. 9. ‒ No. 7. ‒ 2020. ‒ P. 59-72. http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/article/view/18565

Ключові слова

professional foreign language, competence-oriented education, professional English, професійна іноземна мова, компетентнісно орієнтована освіта, професійна англійська мова, профессиональный иностранный язык, компетентностное образование, профессиональный английский язык

Бібліографічний опис