Автореферати дисертацій (Abstracts of Thesis). УДК 35(043.3)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Автореферати дисертацій (Abstracts of Thesis). УДК 35(043.3) за Ключові слова "administrative and legal forms of managing"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правові засади управління розвитком регіону : автореф. дис.(Харків, 2016) Райнін, І. Л.; Rainin, I. L.; Райнин, И. Л.; Джафарова, О. В. - науковий консультантУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми щодо визначення сутності управління розвитком регіону, розкриття особливостей управління розвитком регіону в окремих сферах суспільних відносин. У результаті проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій і рекомендацій, спрямованих на досягнення поставленої мети. З’ясовано правову природу, сутність та особливості управління регіонами. Доведено, що управління розвитком регіону завжди являє собою складний, комплексний багатовимірний процес. В дисертації розглянуті положення адміністративно-правових засад управління розвитком регіону, які ґрунтуються на визначенні регіону як самоврядної адміністративно-територіальної одиниці, досліджені головні особливості процесу управління регіоном в сучасних умовах. Особлива увага приділена дослідженню системи управління розвитком регіону. Розглянуті форми управління розвитком регіону та особливості управління регіональним розвитком, проведено аналіз та оцінку ефективності управління розвитком регіону, визначений порядок вироблення та прийняття управлінських рішень з питань розвитку регіону. Визначено суб’єктів управління розвитком регіону, компетенцію центральних органів виконавчої влади, місцевих державний адміністрацій, органів самоврядування та громадських об’єднань в управлінні розвитком регіону, їх діяльність щодо побудови громадянського суспільства в регіоні. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на формування європейського інституту регіонального управління.