Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy) by Author "Babak, H. S."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретичний аналіз проблеми оптимізації навчання іноземної мови курсантів з використанням інтенсивних методик(Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 4(60), ч. 7. - С. 37-43, 2020) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212;; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.В статті обґрунтована доцільність впровадження інтенсивних методик в процес вивчення іноземної мови у таких спеціалізованих закладах як, наприклад, вищі навчальні заклади системи МВС, важливе значення має мотивація курсантів на практичних заняттях із вивчення іноземної мови. Виявлено позитивні та негативні сторони інтенсивної методики навчання. Розглянуто ідеї раціональної організації навчання іноземних мов та ефективність педагогічної діяльності у сфері викладання іноземної мови як засобом, «інструментом» здійснення цієї діяльності системи. The article substantiates the feasibility of the intensive methods introducing in the process of foreign language learning in a such specialized institutions as, for example, higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs, the students motivation in the practical classes for foreign language learning is very important. The positive and negative sides of the intensive teaching methodology are revealed. The ideas of the rational organization of learning foreign languages and the effectiveness of the pedagogical activity in the field of teaching of the foreign language as a method, a "tool" for the implementation of this activity of the system are considered. В статье обоснована целесообразность внедрения интенсивных методик в процесс изучения иностранного языка в таких специализированных учреждениях как, например, высшие учебные заведения системы МВД, важное значение имеет мотивация курсантов на практических занятиях по изучению иностранного языка. Выявлены положительные и отрицательные стороны интенсивной методики обучения. Рассмотрены идеи рациональной организации обучения иностранным языкам и эффективность педагогической деятельности в сфере преподавания иностранного языка в качестве средства, «инструментом» осуществления этой деятельности системы.Item Технологія навчання іноземним мовам у співпраці або суперництв(Science, innovations and education: problems and prospects: The 10th International scientific and practical conference (Tokyo, Japan, May 4-6, 2022). - Tokyo, 2022. - P. 292-297, 2022) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.Описано спроби виявити можливості практичного застосування диференціації на основі співпраці або суперництва та її вплив на навчальний процес. Для досягнення цієї мети з різними групами слухачів, які відрізняються за віком та рівнем знань іноземної мови, був проведений експеримент, де кожна група працювала спочатку у співпраці, потім у суперництві, а також було проведено опитування учнів щодо методу навчання, який вони вважають цікавішим, а який є найкориснішим при вивченні іноземної мови. На підставі результатів проведеного експерименту у статті зроблено висновок, що найбільш доцільним є почергове використання роботи у суперництві/співпраці або вибір переважного методу залежно від особливостей групи.Item Інноваційні форми і методи технології резидуального контролю курсантів МВС під час навчання іноземної мови(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 196. - С. 190-195, 2021) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2807-2914; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212Проаналізовано та уточнено сутність та зміст поняття «резидуальний контроль» в освітньому процесі підготовки курсантів МВС України та показана його роль в підготовці майбутнього фахівця. Виявлено педагогічні умови організації резидуального контролю, що підвищують рівень міцності залишкових знань майбутніх офіцерів на основі застосування інноваційних форм і методів, що дозволить удосконалити комунікативну компетенцію майбутніх фахівців.