Перегляд за Автор "Muzychuk, O. M."
Зараз показуємо 1 - 20 з 122
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ 25 років підготовки слідчих в університеті: історія становлення та розвитку факультету № 1 (1994–2019 рр.)(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 321-323., 2019) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Автором розглянута 25-річна історія підготовки слідчих в університеті. Зазначено, що відповідно до відомчих нормативних актів факультет № 1 університету був та залишається базовим з підготовки слідчих серед закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України зі специфічними умовами навчання.Документ Content and Features of Economic Activity as an Object of Administrative and Legal Regulation(Журнал східноєвропейського права. – 2015. – № 14. – С. 71–74, 2015) Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Визначено зміст і особливості господарської діяльності як об'єкта адміністративно-правового регулювання. Надано поняття господарської діяльності, проаналізовано особливості правового регулювання господарської діяльності.Документ Economic Growth and Oil Industry Development: Assessment of the Interaction of National Economy Indicators(Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the Era of Global Pandemic : Proceedings of the 36th International Business Information Management Association (IBIMA) ( Granada, Spain , 4-5 November, 2020). - Spain, 2020. - P. 8102-8114, 2020) Mlaabdal, S.; Chygryn, O.; Kwilinski, A.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Akimov, O.Досліджено наукові підходи до впливу коливань цін на нафту на економічне зростання країн-експортерів та надано оцінку взаємодії економічного зростання національної економіки та факторів нафтової промисловості. Для вивчення коінтеграції та причинно-наслідкових зв'язків розвитку національної економіки в роботі запропоновано дворівневий підхід: на основі гетерогенної модифікованої моделі OLS (FMOLS) встановлено лінійний зв’язок між показниками економічного розвитку (ВВП, витрати на капітал і робочу силу) і показниками функціонування національної економіки (обсяги видобутку нафти та рентні платежі за нафту). Причинно-наслідкові зв'язки між економічним зростанням національної економіки, обсяг видобутку нафти та рентні платежі визначаються методом Грейнджера на основі розробленої моделі часових рядів (VECM), яка дозволяє коригувати короткострокову динаміку параметрів в залежності від виявлених довготривалих зв'язків між змінними та їх відхиленнями. Результати дослідження коінтеграції та причинно-наслідкових зв'язків між розвитком нафтової промисловості та національної економіки показали, що зростання видобутку нафти і рівня рентних платежів за нафту збільшують ВВП країн ОПЕК, країн з високим і середнім рівнем доходу. Для країн з низьким і нижчим за середній рівень доходів збільшення видобутку нафти на 10% призводить до зростання ВВП на 0,2%. Незначні економічні вигоди для такої конфігурації країн пов'язані з відсутністю системної модернізації галузі та зумовлюють необхідність зміни системи державного регулювання .Публікація Ensuring human rights and freedoms does not mean equality for everyone: legal exceptions and restrictions(Lex Humana. – 2024. – Vol. 16, № 1. – P. 127-138, 2024) Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Kobzieva, T. A.; Кобзєва, Т. А.; Siadrysta, I. I.; Сядриста, І. І.; Kovalov, I. M.; Ковальов, І. М.; Сядриста (Гришина) Ірина ІгорівнаПісля Другої світової війни міжнародне співтовариство почало приділяти дедалі більше уваги захисту прав і свобод людини, про що свідчить прийняття низки основоположних міжнародних документів. Сьогодні захист прав і свобод людини стає пріоритетом не лише окремої демократичної держави, а й усього світу. Ряд Декларацій і Конвенцій декларують єдність міжнародного співтовариства у розвитку правової системи забезпечення прав і свобод людини. На сьогоднішній день демократичні держави ратифікували більшість із цих документів, тим самим зобов’язавшись привести національне законодавство у відповідність до європейських правових стандартів у сфері прав і свобод людини. Водночас з кожного правила є певні винятки, як і у сфері прав і свобод людини, оскільки правова рівність не може бути однаковою для кожної людини, звичайно, за винятком таких основних прав, як права на життя і здоров'я, оскільки про їх обмеження не може бути й мови. У зв’язку з цим у статті робиться спроба відповісти на запитання, суть якого полягає в тому, що забезпечення прав і свобод людини не означає рівності для всіх.Документ Exercising the powers of local self-government agencies in Ukraine: The need of implementation international standard(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2 (julio-diciembre). – P. 1-15, 2021) Fedorenko, V. L.; Dniprov, O. S.; Дніпров, О. С.; Panchyshyn, R.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Поняття управління є основоположним в управлінні кожним даним суспільством, і для того, щоб воно функціонувало, необхідно передати владу в руки спільноти для його належного вдосконалення. Прагнучи до надійного розвитку та потенційної системи правосуддя, необхідно, щоб органи місцевого самоврядування були повною мірою залучені до добробуту суспільства. Тому в даній статті досліджується та порівнюється міжнародний досвід у сфері функціонування органів місцевого самоврядування, надаються пропозиції щодо його впровадження.Документ Fight against doping: experience of Ukraine and European states(AMAZONIA Investiga. – 2020. – Vol. 9, Issue 27 (March). – P. 34-41, 2020) Reznik, O. M.; Рєзнік, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4569-8863; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Andriichenko, N.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0282-2775; Yakushchenko, Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8169-1250; Korzh, S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2115-0481Стаття присвячена вивченню досвіду боротьби з допінгом в Україні та Європейських державах. В статті розглянуто низку доктринальних та нормативних підходів до розуміння допінгу та антидопінгового правопорушення і відповідно важливості боротьби із такими явищами. Досліджено положення міжнародних актів, які регламентують перелік речовин, які є допінгом, перевірку на допінг, застосування санкцій за антидопінгові правопорушення та сформульовано висновок про необхідність удосконалення переліку заборонених речовин, що на сьогодні стримує ефективність заходів у напрямку боротьби з допінгом. Акцентовано увагу на кримінально-правових нормах України, Угорщини, Естонії, Фінляндії, Німеччини, Польщі, Італії, Іспанії що встановлюють кримінальну відповідальність за допінг, у тому числі його незаконне виробництво, торгівлю, призначення, застосування та примушування до застосування інших осіб. Розкрито особливості унікального підходу до юридичної відповідальності за допінг в Австрії та Франції, де зазначені діяння підпадають під диспозицію статті «Шахрайство». Встановлено необхідність внесення змін до статті 323 Кримінального кодексу України з метою покращення боротьби з допінгом в Україні та доцільність уніфікації положень національного законодавства України та Європейських держав з нормами міжнародних актів в аспекті розуміння та назви допінгових речовин.Документ Judiciary and legal proceedings under martial law(Lex Humana. - 2023. - Vol. 15, № 4. - P. 364-375, 2023) Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Shopina, I.; Siadrysta, I. I.; Сядриста, І. І.; Myroshnychenko, Yu.Розглянуто питання, пов'язані з організацією судової системи, проведення судових процесів і забезпечення правосуддя під час воєнного стану в Україні. Виділено різні моделі судоустрою, які можуть бути використані для забезпечення права на справедливий суд і ефективне функціонування системи судочинства у воєнний час. Звертається увага на необхідність забезпечення незалежності судової системи, дотримання принципу справедливості і рівності усіх перед законом, навіть під час воєнного стану.Документ Law enforcement agencies in the system of subjects of human rights protection and defence(Revista de Gestão e Secretariado (Management and Administrative Professional Review). - 2023. - Vol. 14, № 9. - P. 15004-15019, 2023) Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Salmanova, O. Y.; Салманова, О. Ю.; Khromov, A. V.; Хромов, А. В.; Seliukov, V. S.; Селюков, В. С.Правоохоронні органи — окремий вид органів державної влади, основним завданням яких є охорона та захист прав і свобод громадян шляхом здійснення профілактичних, кримінально-процесуальних, адміністративно-юрисдикційних та оперативно-розшукових функцій. До переліку правоохоронних органів України входять: Служба безпеки України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Бюро економічної безпеки України, Національне антикорупційне бюро; Державна прикордонна служба України, Військова служба правопорядку, Національна гвардія України, Державна кримінально-виконавча служба; Держлісагентство України, Держрибагентство тощо. Доведено недоцільність віднесення до правоохоронних органів державних органів, які виконують контрольно-наглядові чи обслуговуючі функції або виконують судові рішення чи провадять професійну діяльність. у сфері прав людини (адвокати, Уповноважений з прав людини та ін.). З метою уніфікації законодавчих та наукових підходів до визначення ознак та переліку правоохоронних органів зроблено висновок про необхідність прийняття окремого Закону України «Про правоохоронні органи», а також внесення додаткових змін до нормативних акти, що регулюють правовий статус відповідних державних органів.Документ Migration risk management as a factor of national security(Journal of Security and Sustainability Issues. – 2020. – № 9 (4). – Р. 1469-1480, 2020) Reznik, O.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Yunin, O.; Kaliuzhna, S.; Dubenko, O.У статті теоретично обґрунтовано методологічні підходи та інструменти комплексного статистичного аналізу трудової міграції, що ґрунтуються на принципах системного дослідження з позицій цілісності та інтеграції процесів. Це, у свою чергу, дозволило виявити основні елементи та ознаки, що характеризують трудову міграцію, як об'єкт статистичного дослідження, а також провести об'єктивний аналіз стану та розвитку цього явища як на національному, так і на регіональному рівні.Публікація Neural Network Signal Integration from Thermogas-Dynamic Parameter Sensors for Helicopters Turboshaft Engines at Flight Operation Conditions(Sensors. – 2024. – Vol. 24, № 13. – Art. 4246, 2024) Vladov, S. I.; Владов, С. І.; Scislo, L.; Sokurenko, V. V.; Сокуренко, В. В.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Vysotska, V.; Osadchy, S.; Sachenko, A.; Valerii Sokurenko; Serhii VladovОсновними положеннями статті є розробка та застосування методу нейронної мережі для інтегрування сигналів термогазодинамічних параметрів гелікоптерних турбовальних двигунів. Це дозволяє ефективно коригувати дані датчика в режимі реального часу, забезпечуючи високу точність і надійність показань. Розроблено нейронну мережу, яка об’єднує замкнуті цикли для параметрів турбовального двигуна вертольота, які регулюються на основі методу фільтрації. Це дозволило досягти майже 100% (0,995 або 99,5%) точності та знизило функцію втрат до 0,005 (0,5%) після 280 епох навчання. Розроблено алгоритм навчання нейронної мережі на основі помилок зворотного розповсюдження для замкнутих циклів, інтегруючи параметри турбовального двигуна вертольота, регульовані на основі методу фільтрації. Він поєднує в собі підвищення точності набору валідації та контроль переобладнання, враховуючи динаміку помилок, що зберігає здатність до узагальнення моделі. Адаптивний тренувальний курс покращує адаптацію до змін даних і умов навчання, підвищуючи продуктивність. Математично доведено, що параметри турбовального двигуна вертольота, які регулюють замкнуту нейронну мережеву інтеграцію методом фільтрації, порівняно з традиційними фільтрами (медіанно-рекурсивним, рекурсивним і медіанним), значно підвищують ефективність. Крім того, це дозволяє зменшити помилки 1-го і 2-го типів: у 2,11 рази порівняно з медіанно-рекурсивним фільтром, у 2,89 рази порівняно з рекурсивним фільтром і в 4,18 рази порівняно з медіанним фільтром. Досягнуті результати значно підвищують точність показань датчиків турбовального двигуна вертольота (до 99,5%) і надійність, забезпечуючи ефективну і безпечну роботу літака завдяки вдосконаленим методам фільтрації та інтеграції даних нейронної мережі. Ці досягнення відкривають нові перспективи для авіаційної промисловості, покращуючи ефективність експлуатації та загальну безпеку польотів вертольотів за допомогою передових технологій обробки даних.Документ Public Administration as a Form of Realization of Public Authority(Amazonia investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 30. - P. 60-66, 2020) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Tsybulnyk, N. Yu.; Цибульник, Н. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Метою статті є визначення змісту та особливостей публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади. Предмет дослідження становлять суспільні відносини, що виникають, розвиваються та припиняються під час публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади.Під час написання статті використано наступні методи наукового пізнання: діалектичний, формально-юридичний та аналітичний. Статтю присвячено визначенню та аналізу особливостей публічного адміністрування якформи реалізації публічної влади. У ході дослідження встановлюється рівень впливу ефективного адміністрування сферами суспільного життя на якість функціонування країни в цілому. Здійснюється аналіз історичних етапів розвитку галузі публічного управління. Деталізованому аналізу піддано загальновідомий в науковому середовищі тезис про те, що публічне адміністрування варто визначати в якості невід’ємної складової як політичної науки (політології), так і менеджменту (науки про управління). Наголошено на важливості вивчення ключових питань, які мають відношення до публічного адміністрування. Проведено порівняльний аналіз існуючих систем публічного адміністрування як основи функціонування державної влади та місцевого самоврядування. За результатами проведеного дослідження у висновках виокремлені важливі чинники, які впливають на ефективність публічного адміністрування. Також наголошено на необхідності врахування європейського досвіду публічного адміністрування та управління державною владою.Публікація Taking biological samples from a person for examination in criminal proceedings: correlation between obtaining evidence and observing human rights(Revista de Direito Internacional. – 2023. – Vol. 20, № 1. – P. 194-212, 2023) Ablamskyi, S. Ye.; Абламський, С. Є.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; D’Orio, Eugenio; Romaniuk, V. V.; Романюк, В. В.; Абламський Сергій ЄвгеновичThis article aims to understand the shortcomings of the Criminal Procedure Code of Ukraine, in particular the current wording of article 245, with regard to the individual guarantees of the expert, making the procedure in cases of mandatory collection clearer and with greater explanation as to the rights and coercive possibilities that the expert can take. The justification and importance of the study lie in the fact that the analysis of investigative and judicial practice suggests that expert opinions play a decisive role in criminal proceedings, because they most undoubtedly indicate that the objects found at the scene belong to a particular person. According to the expert’s opinion, which is a source of evidence, other circumstances relevant to criminal proceedings that cannot be proved in another way are also established. Problematization suggests that the current criminal procedural legislation of Ukraine contains ambiguous provisions for law enforcement, which regulate the obtaining of biological samples from a person for examination. Therefore, legislative reforms such as the one made in Italy are necessary, aiming to bring more clarity to the rights and duties of experts and experts, so that their procedural guarantees are observed in accordance with the provisions of the Ukrainian Constitution. For that, a comparative study shown how the topic of the human rights and the collection of biological samples from known persons is regulated in Italy and which ones are the systems for protect human rights at properly during these investigations. A comparative study can be analyzed to demonstrate how the topic of human rights and the collection of biological samples from known individuals is regulated in Italy, as well as which systems are in place to protect human rights during these investigations.Документ The development of administrative and legal science under martial law: an assessment of it's prospective direction in Ukraine(Remittances Review. – 2022. – Vol. 8, № 1. – P. 146-156, 2022) Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Kobzieva, Т. A.; Кобзєва, Т. А.; Kovalov, I. M.; Ковальов, І. М.Розвиток перспективних напрямів адміністративно-правової науки в умовах воєнного стану є елементом, який викликає бурхливі оплески, хоча й розглядає виклики та труднощі розвитку адміністративно-правової сфери в умовах кризової ситуації воєнного стану, коли традиційні правові рамки можуть не бути достатнім. Враховуючи надзвичайні заходи, вжиті під час воєнного стану, важливо вивчити правову базу, яка регулює такі ситуації, і дослідити роль адміністративного права в забезпеченні підзвітності, прозорості та захисту основних прав. Ця стаття присвячена тому, як правова система може адаптуватися до сучасних викликів воєнного стану. Розглядаються перспективні напрями розвитку адміністративно-правової науки в умовах воєнного стану, наприклад, забезпечення відповідності правової системи потребам суспільства.Документ Адаптація форм та методів публічного адміністрування до умов воєнного стану(Вісник Луганського навчально-наукового інституту імені Е.О. Дідоренка. – 2024. – № 1 (105). – С. 176-185, 2024) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Наконечна, Г. Я.; Nakonechna, H. Ya.Статтю присвячено дослідженню глибинних трансформацій форм та методів публічного адміністрування в умовах воєнного стану у світлі нових організаційно-управлінських та безпекових реалій. Акцентовано увагу на тому, що адаптація форм та методів публічного адміністрування в умовах воєнного стану заснована на необхідності забезпечення національної безпеки. Окремо наголошено на тому, що в сучасному демократичному українському суспільстві даний пріоритет важливо розглядати крізь призму його стратегічного спрямування на захист базових прав людини. З’ясовано, що потреба забезпечення національних інтересів та територіальної цілісності в умовах воєнного стану породжує проблему унормування не лише суспільних відносин, що фактично функціонують у тих чи інших регіонах (областях) в умовах воєнного стану, але й потенційно можливих загроз для даних суспільних відносин. Зазначено, що адаптація форм та методів публічного адміністрування в умовах воєнного стану розглядається нами як вимушений, тимчасовий процес пристосування тих чи інших сфер життєдіяльності суспільства, а також держави, її інституцій та окремих осіб до специфічних умов воєнного стану, стрижнем та базисом яких виступає національна безпека, з подальшою стратегічною орієнтацією та спрямуванням на захист базових прав людини. У контексті адаптації до умов воєнного стану було ретельно проаналізовано такі форми, як наради, збори та обговорення, прес-конференції, інструктажі, тренінги. Розглянуто метод планування крізь призму індивідуального планування роботи працівника / працівниці на день та застосування цифрових технологій у ході планування роботи.Документ Административные процедуры осуществления контроля над деятельностью правоохранительных органов в Украине(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2014. – № 10/2 (Octombrie). – P. 106-110, 2014) Музычук, А. Н.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Сформулировано понятие административных процедур осуществления контроля над деятельностью правоохранительных органов в Украине, определены их особенности, стадии и практически значимые критерии классификации. Под административными процедурами автор предлагает понимать совокупность последовательных и взаимосвязанных стадий, направленных на обеспечение реализации контрольных полномочий субъекта контроля, охрану и защиту прав и законных интересов правоохранительных органов как объектов контроля. The concept of administrative procedures for exercising control over the activities of law enforcement agencies in Ukraine has been formulated, their features, stages and practically significant classification criteria have been determined. The author proposes to understand administrative procedures as a set of sequential and interconnected stages aimed at ensuring the implementation of the control powers of the subject of control, protection and protection of the rights and legitimate interests of law enforcement agencies as objects of control. Сформульовано поняття адміністративних процедур здійснення контролю над діяльністю правоохоронних органів в Україні, визначено їх особливості, стадії і практично значущі критерії класифікації. Під адміністративними процедурами автор пропонує розуміти сукупність послідовних і взаємопов'язаних стадій, спрямованих на забезпечення реалізації контрольних повноважень суб'єкта контролю, охорону і захист прав та законних інтересів правоохоронних органів як об'єктів контролю.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення у сфері земельних відносин в Україні: сучасний стан та шляхи вдосконалення(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2016. - Вип. 5. - С. 198-201, 2016) Пахомов, В. В.; Pakhomov , V. V.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.Визначено сутність адміністративної відповідальності у сфері земельних відносин. Проаналізовано сучасний стан правового забезпечення адміністративної відповідальності у сфері земельних відносин в Україні. Окреслено можливі напрямки підвищення ефективності адміністративно-правової відповідальності за правопорушення у сфері земельних відносин в Україні.Документ Адміністративно-правове забезпечення діяльності суб'єктів контролю у сфері земельних відносин в Україні(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2016. – Вип. 4. – С. 161–165, 2016) Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Визначено основні види суб’єктів контролю у сфері земельних відносин в Україні. Проаналізовано основні чинники, що впливають на ефективність діяльності суб’єктів контролю за використанням та охороною земель в Україні. Окреслено можливі напрямки удосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності суб’єктів контролю у сфері земельних відносин в Україні.Документ Адміністративно-правове забезпечення правоохоронної діяльності Державного бюро розслідувань(Право.ua. - 2023. - № 2. - С. 142-148, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.Досліджено сутність адміністративно-правового забезпечення правоохоронної діяльності Державного бюро розслідувань. Розкрито сутність адміністративно-правового забезпечення правоохоронної діяльності. Проаналізовано особливості та напрямки правоохоронної діяльності зарубіжних органів, подібних до Державного бюро розслідувань. Визначено напрямки удосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності Державного бюро розслідувань.Документ Адміністративно-правове регулювання гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану(Вісник Луганського держаного університету внутрішніх справ ім. Е. О. Дідоренка. – 2023. - № 3(103). - С. 68-78, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.Втілено авторський погляд на гуманітарну допомогу як важливий елемент підтримки населення України, що в умовах воєнного стану опинилося в надзвичайно вразливому економічному та соціально-психологічному становищі. Розглянуто сутність адміністративно-правового регулювання гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану. Розкрито сутність допомоги в умовах воєнного стану, визначено її ключові особливості. Проаналізовано нормативно-правову основу отримання, надання, оформлення, розподілу і контролю за цільовим використанням гуманітарної допомоги. Визначено наявні недоліки у сфері адміністративно-правового регулювання гуманітарної допомоги.Документ Адміністративно-правове регулювання фінансових та економічних відносин в Україні: особливості та напрямки вдосконалення(Форум права. - 2023. - № 3(76). - С. 30-36, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.Визначено особливості та напрямки вдосконалення адміністративно-правового регулювання фінансових та економічних відносин в Україні. Новизна роботи міститься у пропозиції окремих новітніх підходів у сфері нормативно-правового регулювання та організаційно-управлінського забезпечення. Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання та його елементів. Опрацьовано погляди вітчизняних і зарубіжних науковців щодо проблематики, виокремлено найбільш актуальні, зумовлені провідними тенденціями розвитку суспільства та науки особливості фінансових та економічних відносин. Відзначено наявні недоліки у сфері адміністративно-правового регулювання гуманітарної допомоги. На основі осмислених особливостей та позицій вітчизняних і зарубіжних дослідників сформовано пропозиції з вдосконалення адміністративно-правового регулювання фінансових та економічних відносин.