Перегляд за Автор "Bezusyi, V. V."
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Educational processes of training, retraining and advanced training of private detectives in Ukraine(Cuestiones Políticas. – 2020. – Vol. 38, Nº Especial (lera parle). – P. 421-435, 2020) Kyslyi, A.; Pysmenna, M.; Kolomoiets, O.; Volobuieva, O.; Bezusyi, V. V.; Безусий, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672Метою статті було здійснити ретроспективний аналіз нормативно-правових актів щодо легалізації приватної детективної діяльності в Україні та, водночас, розглянути особливості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації приватних детективів з метою подальшого вдосконалення законодавства у цій сфері.Документ Mediation in criminal proceedings: legal regulation in Ukraine and foreign experience of application(Cuestiones Políticas. – 2020. – Vol. 38, № Especial (2da parte). – P. 410-425, 2020) Motliakh, O.; Bezusyi, V. V.; Безусий, В. В.; Chudnovskyi, O.; Burlakov, S.; Shevchuk, H.Метою статті є дослідження задумів використання інституту медіації у кримінальному судочинстві європейських країн для впровадження позитивного досвіду в українське законодавство. Тема дослідження – інститут медіації у кримінальному процесі. У дослідженні використовувалися такі наукові методи: діалектичний, формально-логічний та юридичний, системно-функціональний, порівняльно-правовий, юридичний та інші модельовані методи. Ми досліджуємо кон’юнктуру нормативно-правового регулювання медіації в кримінальному судочинстві в Україні, а також практику її впровадження, яка порівняно з іншими європейськими державами є більш ніж скромною. Тому ми використовуємо досвід таких країн, як Німеччина, Польща, Велика Британія. Зроблено висновок, що враховуючи успішне функціонування інституту медіації в більшості країн, ми пропонуємо наслідувати цю позитивну практику та прийняти окремий закон «Про медіацію» в Україні. Встановлено, що основним правом для законодавчого оформлення медіації в Україні є відсутність інформації про наявність такого способу вирішення кримінальної справи.Документ Визначення поняття «ринок праці» у сучасній науці трудового права(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2006. – Вип. 34. - С. 332-336, 2006) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.Розглянуто досвід функціонування поняття «ринок праці» в країнах з розвиненою ринковою економікою, що показує здатність в значній мірі підвищити ефективність використання трудового потенціалу, а також сприяти прояву та реалізації інтересів особистості в сфері праці і занять. Рассмотрен опыт функционирования понятия «рынок труда» в странах с развитой рыночной экономикой, что показывает способность в значительной степени повысить эффективность использования трудового потенциала, а также способствовать проявлению и реализации интересов личности в сфере труда и занятий. The experience of the functioning of the concept of “labor market” in countries with developed market economies is examined, which shows the ability to significantly increase the efficiency of the use of labor potential, as well as contribute to the manifestation and realization of the interests of the individual in the field of work and employment.Документ До вивчення закордонного досвіду в сфері забезпечення зайнятості населення(Форум права. – 2010. – № 4. – С. 54–57, 2010) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.Показані переваги закордонного тристороннього партнерства у фінансовому забезпеченні фонду соціального страхування на випадок безробіття; розглянуті основні моделі ринків праці та стимулювання зайнятості.Документ До питання організації фінансової безпеки(Актуальні питання фінансової безпеки : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 96-99, 2023) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672Наголошено, що організація фінансової безпеки включає насамперед ті інструменти правового, організаційного та іншого характеру, які мають протидіяти впливу негативних чинників, що мають загрозливий характер для усталеного функціонування макро- та мікро- фінансових систем. На сьогодні основним негативним чинником є триваюча агресія з боку рф, створення умов для належного функціонування всієї фінансової системи не є можливим без підтримки мікро-фінансового рівня безпеки, основним інструментом для цього представляється тимчасове зниження податкової завантаженості, а також посилення боротьби в сфері економічної злочинності.Документ Загальні проблеми нормативно-правового забезпечення працевлаштування в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2006. – Вип. 33. – С. 373-377, 2006) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.Досліджено проблему правового регулювання трудових відносин і зокрема, відносин у сфері зайнятості та працевлаштування. The problem of legal regulation of labor relations and, in particular, relations in the sphere of employment and employment is investigated. Исследована проблема правового регулирования трудовых отношений и в частности, отношений в сфере занятости и трудоустройства.Документ Методи соціального захисту державних службовців(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 5, т. 1. - С. 75-81, 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.Проаналізовано специфіку методів соціального захисту державних службовців. Виділено такі види методів соціального захисту державних службовців: метод примусу, метод страхування, метод надання соціальної допомоги, метод державних компенсацій. Визначено, що методи соціального захисту державних службовців – це систематизоване об’єднання правових способів та засобів впливу уповноважених державою органів влади на суспільні відносини із соціального захисту державних службовців шляхом діяльності щодо реалізації норм права з метою зменшення ймовірності настання соціальних ризиків та їх негативних наслідків для державних службовців.Документ Напрями соціального захисту державних службовців в Україні(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 4, т. 1. - С. 172-179, 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672Проаналізовано напрями соціального захисту державних службовців в Україні. Деталізовано зміст законодавства у вказаній царині. Виведено авторський перелік напрямів соціального захисту державних службовців в Україні:1) матеріальний напрям; 2) соціально-побутовий напрям; 3) оздоровчо-рекреаційний напрям; 4) пенсійний напрям. Охарактеризовано роль і сутність кожного з них.Документ Окремі питання правового статусу людини в державі(Форум права. – 2009. – № 2. – С. 44–49, 2009) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.Виконано дослідження окремих питань правового статусу людини в державі; встановлено зміст юридичних гарантій прав, свобод і обов’язків особистості в суспільстві як сукупності закріплених у правових нормах умов і засобів, а також організаційно- правової діяльності юрисдикційних органів по їх застосуванню.Документ Поняття державного службовця як об’єкта соціального захисту(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. – Вип. 1. – С. 80-86, 2020) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.У статті досліджено поняття та структура концептуальних основ соціального захисту державних службовців, які визначено як систему базових положень, які виступають засобами та умовами формування ефективного соціального захисту державних службовців як особливої категорії зайнятого населення України.Документ Рівні (види) соціального захисту державних службовців в Україні(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2019. - Вип. 57, т. 1. - С. 124-128., 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.У статті наведено характеристику рівнів соціального захисту державних службовців в Україні, а також основи такого захисту. Мається на увазі, що соціальний захист державних службовців є цілісним явищем, але його реалізація відбувається як щодо всіх державних службовців загалом, так і стосовно кожного державного службовця зокрема, а також у різних за статусом органах, підприємствах і установах держави. З урахуванням цієї тези варто зазначити, що за певною системою ознак соціальний захист державних службовців в Україні може мати відповідні рівні (види) своєї реалізації. Підставами для виділення таких рівнів (види) є: узагалі виконання особою завдань і функцій держави; виконання обов’язків у відповідному державному органі, підприємстві, установі, організації; здійснення заходів із соціального захисту залежно від рівня державного управління. Досліджено соціальний захист державних службовців з погляду його рівнів реалізації як складової структури (взаєморозміщення та взаємозв’язок складових частин цілого; будова) його концептуальних засад дозволяє системно та комплексно охарактеризувати це явище, надасть можливість повно та всебічно виявити шляхи й особливості його реалізації. Адже, як щодо цього зазначено у фаховій літературі, соціальна захищеність поширюється на всіх людей, однак форми, методи, рівень їхнього захисту різні. Це багатоступенева і багаторівнева система, яка виконує дві основні функції: 1) компенсацію наслідків бідності через надання адресної допомоги; 2) забезпечення умов для участі громадян у соціальному страхуванні під час їхнього активного періоду життя. Наведені завдання соціального захисту поширюються також на державних службовців. Зауважено, що дослідження соціального захисту державних службовців вказує на його складну структуру, багатоманітність проявів і напрямів реалізації. Усе це в сукупності створює його зміст. Останній, беручи до уваги виявлені нами рівні існування цього засобу реалізації соціальної політики, є досить різноманітним за своїм складом. Саме тому, ураховуючи важливість і значущість наведення характеристики його змісту для формування цілісної концепції соціального захисту державних службовців, актуальним питанням досліджуваної проблематики є висвітлення змісту соціального захисту цієї категорії населення України, що працює.Документ Рівні (види) соціального захисту державних службовців в Україні(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: Право. – 2019. – Вип. 57, т. 1. – С. 124-128, 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.У статті наведено характеристику рівнів соціального захисту державних службовців в Україні, а також основи такого захисту. Мається на увазі, що соціальний захист державних службовців є цілісним явищем, але його реалізація відбувається як щодо всіх державних службовців загалом, так і стосовно кожного державного службовця зокрема, а також у різних за статусом органах, підприємствах і установах держави. З урахуванням цієї тези варто зазначити, що за певною системою ознак соціальний захист державних службовців в Україні може мати відповідні рівні (види) своєї реалізації. Підставами для виділення таких рівнів (види) є: узагалі виконання особою завдань і функцій держави; виконання обов’язків у відповідному державному органі, підприємстві, установі, організації; здійснення заходів із соціального захисту залежно від рівня державного управління. Досліджено соціальний захист державних службовців з погляду його рівнів реалізації як складової структури (взаєморозміщення та взаємозв’язок складових частин цілого; будова) його концептуальних засад дозволяє системно та комплексно охарактеризувати це явище, надасть можливість повно та всебічно виявити шляхи й особливості його реалізації. Адже, як щодо цього зазначено у фаховій літературі, соціальна захищеність поширюється на всіх людей, однак форми, методи, рівень їхнього захисту різні. Це багатоступенева і багаторівнева система, яка виконує дві основні функції: 1) компенсацію наслідків бідності через надання адресної допомоги; 2) забезпечення умов для участі громадян у соціальному страхуванні під час їхнього активного періоду життя. Наведені завдання соціального захисту поширюються також на державних службовців. Зауважено, що дослідження соціального захисту державних службовців вказує на його складну структуру, багатоманітність проявів і напрямів реалізації. Усе це в сукупності створює його зміст. Останній, беручи до уваги виявлені нами рівні існування цього засобу реалізації соціальної політики, є досить різноманітним за своїм складом. Саме тому, ураховуючи важливість і значущість наведення характеристики його змісту для формування цілісної концепції соціального захисту державних службовців, актуальним питанням досліджуваної проблематики є висвітлення змісту соціального захисту цієї категорії населення України, що працює.Документ Специфіка соціального захисту державних службовців в Австрії(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 6. - С. 55-59, 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672Проаналізовано сутність соціального захисту державних службовців в Австрії. Наведено положення законодавства вказаної країни. Визначено перелік особливостей соціального захисту державних службовців в Австрії. Розкрито зміст кожного з них. З’ясовано, що у Німеччині запроваджена сімейна доплата, розміри якої державним службовцям Німеччини залежать від групи оплати праці та рівня сімейного стану.Документ Форми соціального захисту державних службовців в Україні(Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 4 (29), т. 2. – С. 3-7, 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672У статті проаналізовано специфіку форм соціального захисту державних службовців в Україні. Наведено особливості норм законодавства у вказаній царині.Документ Функції соціального захисту державних службовців(Держава та регіони. Серія: Право. – 2019. – № 3 (65). – С. 109-115, 2019) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672У статті функції соціального захисту державних службовців визначено як систему основних напрямів регулюючого впливу на суспільні відносини з приводу забезпечення соціально-економічних прав державних службовців і формування соціального та трудового потенціалу державної служби, які зумовлені рівнем соціально-економічних умов, що існують у державі. Визначено питання правового статусу державних службовців, сучасних форм і методів їх діяльності, ефективного управління персоналом державної служби.Документ Фінансування соціального захисту держслужбовців як умова захисту національних інтересів(Актуальні питання забезпечення фінансової безпеки держави в умовах глобалізації : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 лют. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 163-166, 2022) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6452-5672Зазначено, що покращення та розширення форм соціального захисту держслужбовців в Україні сприятиме удосконаленню інституту державної служби в цілому.Документ Юридичні гарантії зайнятості та працевлаштування населення(Право і безпека. - 2012. - № 3 (45). - С. 255-258, 2012) Безусий, В. В.; Bezusyi, V. V.Розглянуто загальні підходи до визначення категорій «гарантії» та «юридичні гарантії». Визначено особливості юридичних гарантій зайнятості та працевлаштування населення.