Перегляд за Автор "Hetmanets, O. P."
Зараз показуємо 1 - 20 з 75
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Financial security of the state(Journal of Security and Sustainability Issues. – 2020. – Vol. 9, № 3. – P. 843-852, 2020) Reznik, O. M.; Рєзнік, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4569-8863; Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Kovalchuk, A.; Nastyuk, V.; Andriichenko, N.Стаття присвячена дослідженню фінансової безпеки держави як складової його національної безпеки. Встановлено, що фінансова безпека - це здатність держави адекватно і негайно реагувати на внутрішні і зовнішні негативні фінансові впливи в мирний час і в надзвичайних ситуаціях, зокрема в контексті гібридної війни.Документ How Business is administered in Ukraine?(Administrative Law of Ukraine for Foreigners : popular science publication. – Odesa : Publishing House «Helvetica», 2021. – P. 76-77, 2021) Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Окреслено фактори державного управління бізнесом в Україні.Публікація Legal guaranteeing for providing financial services in Ukraine: problems and possible ways to overcome them in modern realities(Lex Humana, Petrópolis. – 2022. –Vol. 14, № 1. – P. 324-336, 2022) Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; Melnyk, S.; Klochko, A. M.; Клочко, А. М.; Гетманець Ольга Петрівна; Serhii BortnykФінансова стабільність і гарантії продовжують залишатися предметом великого інтересу для кожного суспільства; за відсутності такої стабільності фінансова система країни й надалі перебуватиме під загрозою. Метою статті є аналіз правових гарантій процесів надання фінансових послуг в Україні, виявлення проблемних моментів у цій сфері та формування можливих шляхів їх подолання. Якість правових гарантій функціонування ринку фінансових послуг залежить від ряду факторів, зокрема політичного режиму держави, наявності реальної правової держави, рівня розвитку фінансово-правових інститутів тощо. стверджував, що фінансовий сектор економіки держави не здатний ефективно функціонувати без належного правового регулювання, якість якого може бути досягнута лише в умовах стабільного та безперешкодного політичного режиму. Враховуючи ситуацію в різних країнах світу, а також враховуючи історичний досвід, встановлено, що ефективне правове регулювання фінансових послуг здебільшого є в демократичних країнах, де реально реалізовано верховенство права. Зроблено висновок, що ефективне правове забезпечення надання фінансових послуг може покращити вітчизняний фінансовий ринок, а розвиток національної фінансової системи та національної економіки сприятиме підвищенню якості правового забезпечення у цій сфері. Значну допомогу в цьому зможе надати практичний досвід розвинутих демократичних країн.Публікація Problems and prospects of using digital technologies in financing social protection mechanisms for military personnel(Актуальні питання у сучасній науці. - 2023. - № 8(14). - С. 257-265, 2023) Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; Гетманець Ольга Петрівна; Оксана БрусаковаАргументовано, що соціальний захист слід тлумачити як комплекс державних та суспільних заходів, спрямованих на забезпечення мінімальних соціальних стандартів, прав та потреб населення, зокрема його найбільш уразливих груп. Відзначено, що головною метою фінансування соціального захисту є забезпечення рівних можливостей та соціальної справедливості, а також зменшення рівня соціальної несправедливості у суспільстві. Наголошено, що на сьогодні ключовими проблемами використання цифрових технологій у фінансуванні механізмів соціального захисту військовослужбовців: 1) недостатній рівень та якість автоматизації та цифровізації суб’єктів соціального забезпечення в Україні; 2) низька ефективність кібербезпеки; 3) недоступність цифрових сервісів, адже не всі військовослужбовці мають доступ до цифрових технологій, тому числі й до мережі Інтернет та/або мобільного зв'язку; 4) відсутність інтеграції та злагодженості інформаційних систем, а також централізованої бази даних; 5) високі корупційні ризики; 6) недостатня інформаційна підтримка військовослужбовців; 7) відсутність стандартизації та єдиної методології. Констатовано, що з метою подолання окреслених вище проблем вважаємо за необхідне: по-перше, розробити спеціальне програмне забезпечення, яке буде призначене для автоматизації процесів фінансування механізмів соціального захисту військовослужбовців. Це можуть бути системи для обліку та контролю фінансових потоків, спеціальні електронні платіжні системи, веб-портали для зручного доступу до інформації про соціальний захист тощо; по-друге, впровадження цифрових ідентифікаторів та систем аутентифікації, що дозволять ефективно і безпечно ідентифікувати військовослужбовців, а також виконувати перевірку за станом дотримання їх прав на отримання соціальних пільг та допомоги; по-третє, вдосконалення системи електронного документообігу, який сприятиме швидшому та точнішому розрахунку та виплаті соціальних пільг; по-четверте, особливу увагу слід звернути на кібербезпеку, що дасть можливість забезпечити надійний захист персональних даних військовослужбовців, а також інформаційних систем від хакерських атак та несанкціонованого доступу; поп’яте, необхідно приділити увагу питанню інформаційної освіти військовослужбовців та подальшої їх підтримки як користувачів відповідних послуг.Документ Tasks of financial law science in terms of the development of economic relations in Ukraine(Форум права = Forum Prava. – 2020. – Suppl. – P. t4 - t9, 2020) Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799The translation into English of the original article published in Ukrainian Getmanets, O. P. (2020). Forum Prava, 60(1). 6–12. DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.3568273.Публікація Безпека життєдіяльності та охорона праці : підручник(Харків: ХНУВС, 2021. – 308 с., 2021) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Ананьєва, Є. А.; Ananieva, Ye. A.; Власенко, І. В.; Vlasenko, I. V.; Внукова, Н. В.; Vnukova, N. V.; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; Добровінський, А. В.; Dobrovinskyi, A. V.; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; Матвеєв, С. П.; Matveiev, S. P.; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; Садиков, М. А.; Sadykov, M. A.; Сєвідова, І. О.; Sievidova, I. O.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; Сядриста, І. І.; Siadrysta, I. I.; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; Фурса, В. А.; Fursa, V. A.; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; Чорноус, О. В.; Chornous, O. V.; Valerii Sokurenko; Serhii Bortnyk; Оксана Брусакова; Гетманець Ольга Петрівна; Артем Добровінський; Кирєєва Ірина Валеріївна; Кириченко Юлія Миколаївна; Коробцова Дар'я; Сергій Матвеєв; Артем Подорожній; Олена Юхимівна Синявська; Сядриста (Гришина) Ірина Ігорівна; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику визначено теоретичні основи безпеки життєдіяльності та охорони праці, розкрито зміст основних понять і проаналізовано сучасне національне законодавство та міжнародні нормативно-правові акти з організації безпеки життєдіяльності та охорони праці. Підручник поділяється на дві частини, що складаються з одинадцяти тем, у яких досліджено такі види національної безпеки, як громадська безпека, соціально-демографічна, інформаційна, кібербезпека, економічна, екологічна та воєнна безпека. Підручник призначено для курсантів, студентів ЗВО системи МВС України і для всіх, хто цікавиться питаннями організації безпеки життєдіяльності та охорони праці в Україні.Документ Бюджет як фінансово-правова форма забезпечення діяльності Національної поліції України(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 78-79., 2019) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Автор наполягає, що впровадження сучасних заходів фінансування поліцейської діяльності потребує оновлення чинного фінансового законодавства, зокрема шляхом надання визначення «бюджет», як правової категорії, встановлення нових, сучасних засобів акумуляції коштів на фінансування правоохоронної діяльності та напрямів фінансування правоохоронної діяльності за кошти місцевих бюджетів.Документ Бюджетна відповідальність у системі фінансового права(Право і безпека. - 2013. - № 3 (50). - С. 31-35, 2013) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Досліджено місце та особливості бюджетно-правової відповідальності в системі юридичної відповідальності. Проаналізовано ознаки бюджетної відповідальності і зроблено висновок про її спільні риси з фінансово-правовою відповідальністю. Визначено заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, що регулюються нормами бюджетного права, і підстави їх застосування у межах здійснення контролю за бюджетним процесом. Доказано, що застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства може бути здійснено лише субʼєктами бюджетного права і на підставі норм чинного бюджетного законодавства. Розглянуто ознаки цих заходів впливу і доведено їх фінансово-правову природу як інституту фінансово-правової відповідальності в системі видів юридичної відповідальності.Документ Бюджетне законодавство України як об’єкт бюджетного контролю(Форум права. – 2016. – № 4. - С. 66-71, 2016) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Досліджена категорія «бюджетне законодавство» і визначена система нормативноправових актів, вимоги яких встановлюють показники бюджетної діяльності. Доведено, що система нормативно-правових актів, що складають бюджетне законодавство надає правові орієнтири учасникам бюджетного процесу, дотримання яких є завданням бюджетного контролю.Документ Бюджетний контроль місцевих фінансів(Право і безпека. - 2012. - № 2 (44). - С. 23-25, 2012) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Визначено, що організація фінансового контролю на рівні місцевих бюджетів потребує удосконалення правового забезпечення. Обгрунтовано зміни до чинного бюджетного законодавства щодо повноважень контролюючих суб’єктів на рівні місцевих фінансів.Документ Бюджетний контроль як напрям публічної фінансової діяльності(Публічне право. - 2016. - № 2 (22). - С. 126-133, 2016) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Стаття присвячена аналізу сутності бюджетного контролю, як напряму публічної фінансової діяльності держави та органів державного фінансового контролю, визначенню правової природи бюджетного контролю, як засобу забезпечення законності діяльності учасників бюджетного процесу, а також формулюванню висновків і пропозицій, спрямованих на вдосконалення бюджетного законодавства.Документ Бюджетний контроль як напрямок удосконалення фінансової діяльності Української держави(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 2 (53). – С. 264-271, 2011) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Досліджено повноваження органів державного фінансового контролю в бюджетному процесі. Розглянуто повноваження Рахункової палати України як вищого і незалежного органу державного фінансового контролю, діяльність якого потребує нормативного забезпечення шляхом усунення колізій у чинному законодавстві і уточнення повноважень з контроля за дотриманням бюджетного законодавства. Authorities of the state financial control agencies in a budgetary process are researched. Authorities of the Account Chamber of Ukraine as the highest and independent organ of the state financial control are considered. Its activity requires the normative providing by the way of removing collisions in a current legislation and clarification of authorities on control after the observance of budgetary legislation. Исследованы полномочия органов государственного финансового контроля в бюджетном процессе. Рассмотрены полномочия Счетной палаты Украины как высшего и независимого органа государственного финансового контроля, деятельность которого требует нормативного обеспечения путем устранения коллизий в действующем законодательстве и уточнения полномочий по контролю за соблюдением бюджетного законодательства.Документ Бюджетно-правова відповідальність як умова виконання місцевих бюджетів(Публічне право. - 2020. - № 1 (37). - С. 50-58, 2020) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799В статті проаналізовано сутність бюджетно-правової відповідальності та визначено її характерні риси. З’ясовано структуру видатків місцевих бюджетів та заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, які мають суттєве значення для виконання місцевих бюджетів. The article analyzes the essence of budgetary and legal responsibility and identifies its characteristics. The structure of local budget expenditures and measures of influence for violations of budget legislation, which are essential for the implementation of local budgets, have been clarified. В статье проанализирована сущность бюджетно-правовой ответственности и определены ее характерные черты. Выяснено структуру расходов местных бюджетов и меры воздействия за нарушение бюджетного законодательства, имеющих существенное значение для выполнения местных бюджетов.Документ Бюджетні правопорушення як загроза фінансовій безпеці держави й умови їх подолання(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 груд. 2019 р.). – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 160-162., 2019) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Зазначено, що правопорушення, які існують в бюджетному процесі враховані в чинному бюджетному законодавстві не в повному обсязі і потребують визначення, класифікації та законом прописаної процедури. Враховуючи важливість створення умов фінансової безпеки діяльності суб’єктів господарювання потребує удосконалення правового механізму юридичної відповідальності за вчинені порушення бюджетного законодавства.Документ Бюджетні інвестиції як інструмент фінансово-правового регулювання державної інвестиційної діяльності(Форум Права. – 2021. – № 2 (67). – С. 54-61, 2021) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Визначено сутність бюджетних інвестицій та правового механізму їх використання як сучасного інструменту фінансово-правового регулювання державного інвестування задля підвищення ефективності державної інвестиційної діяльності в країні. Надано авторське визначення поняття "бюджетні інвестиції", уточнено зміст категорії "державний інвестиційний проект".Публікація Глобалізація та міжнародна економіка: складність інтеграції ринків та економічні наслідки на рівні країн (український досвід)(Академічні візії. - 2023. - Вип. 20., 2023) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; Єжелий, Ю. О.; Yezhelyi , Yu. O.; Гетманець Ольга Петрівна; Коробцова Дар'яУ цій статті описано характеристики, позитивні риси та ризики сучасного процесу глобалізації, а також ризики для національних економік. Процес міжнародної економічної глобалізації значною мірою торкнувся України і позитивно впливає на всі аспекти її економічного розвитку, завдяки чому Україна поступово займає своє місце в новій системі міжнародних економічних відносин. Метою статті є висвітлення сутності глобалізації та її економічних наслідків для країн, а саме для України. Участь України в глобальному ринку є дуже ймовірною, але вона має як позитивні, так і негативні наслідки. Наша держава вступила в процес глобалізації з недостатньою економічною підготовкою. Тому пріоритетним завданням України є наближення її економіки до рівня провідних країн світу шляхом посилення інноваційних процесів, стимулювання бізнесу та надання всебічної підтримки підприємництву, покращення інвестиційного клімату, адаптації правової системи до сучасного бізнес‐середовища.Документ Господарське право України : навчальний посібник : частина 1(Київ: Хай-Тек Прес, 2013. – 368 с., 2013) Андрєєва, О. Б.; Гетманець, О. П.; Гришина, І. І.; Жорнокуй, Ю. М.; Загородній, А. С.; Кириченко, Ю. М.; Коваленко, К. В.; Полтавський, О. В.; Сущ, О. П.; Сядристий, А. О.; Фомін, Г. Ф.; Чапічадзе, Я. О.; Шуміло, І. А.; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; Hetmanets, O. P.; Zhornokui, Yu. M.; Kovalenko, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Andrieieva, O. B.Навчальний посібник містить найбільш важливі положення господарського права. На підставі аналізу правової доктрини, чинного законодавства і практики його застосування розглядаються правові аспекти господарської діяльності та теорії господарського права. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, аспірантів і практичних працівників, які цікавляться питаннями господарської діяльності.Документ Господарське право України : навчальний посібник : частина 2(К. : Хай-Тек Прес, 2013. – 400 с., 2013) Андрєєва, О. Б.; Гетманець, О. П.; Гришина, І. І.; Жорнокуй, Ю. М.; Загородній, А. С.; Кириченко, Ю. М.; Коваленко, К. В.; Полтавський, О. В.; Сущ, О. П.; Сядристий, А. О.; Фомін, Г. Ф.; Чапічадзе, Я. О.; Шуміло, І. А.; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; Hetmanets, O. P.; Zhornokui, Yu. M.; Kovalenko, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Andrieieva, O. B.Навчальний посібник містить найбільш важливі положення господарського права. На підставі аналізу правової доктрини, чинного законодавства і практики його застосування розглядаються правові аспекти господарської діяльності та теорії господарського права. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, аспірантів і практичних працівників, які цікавляться питаннями господарської діяльності.Документ Господарське право України : підручник : частина 1(Харків : Харк. нац. ун-т внутр. справ, 2014. - 340 с., 2014) Андрєєва, О. Б.; Andrieieva, O. B.; Гришина, І. І.; Hryshyna, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4340-3593; Жорнокуй, Ю. М.; Zhornokui, Yu. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9669-6062; Загородній, А. С.; Zahorodnii, A. S.; Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; Коваленко, К. В.; Kovalenko, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2105-9664; ResearcherID: J-7803-2016; Полтавський, О. В.; Poltavskyi, O. V.; Сущ, О. П.; Sushch, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3888-9613; ResearcherID: J-8693-2016; Сядристий, А. О.; Siadrystyi, A. O.; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; Чапічадзе, Я. О.; Шуміло, І. А.; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631Підручник містить найбільш важливі положення господарського права. На підставі аналізу правової доктрини, чинного законодавства і практики його застосування розглядаються правові аспекти господарської діяльності та теорії господарського права. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, аспірантів і практичних працівників, які цікавляться питаннями господарської діяльності.Документ Господарське право України : підручник : частина 2(Харків : Харк. нац. ун-т внутр. справ, 2014. - 368 с., 2014) Андрєєва, О. Б.; Гетманець, О. П.; Гришина, І. І.; Жорнокуй, Ю. М.; Загородній, А. С.; Кириченко, Ю. М.; Коваленко, К. В.; Полтавський, О. В.; Сущ, О. П.; Сядристий, А. О.; Фомін, Г. Ф.; Чапічадзе, Я. О.; Шуміло, І. А.; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; Hetmanets, O. P.; Zhornokui, Yu. M.; Kovalenko, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Andrieieva, O. B.Підручник містить найбільш важливі положення господарського права. На підставі аналізу правової доктрини, чинного законодавства і практики його застосування розглядаються правові аспекти господарської діяльності та теорії господарського права. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, аспірантів і практичних працівників, які цікавляться питаннями господарської діяльності.