Перегляд за Автор "Denysov, A. I."
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Protection of Critical Infrastructure Facilities as a Component of the National Security(Cuestiones Políticas. - 2021. - Vol. 39, № 71. - P. 789-799, 2021) Denysov, A. I.; Денисов, А. І.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172; Bershov, H. Ye.; Бершов, Г. Є.; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Zhydovtseva, O. A.; Жидовцева, О. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4637-8490Проаналізовано питання захисту критичної інфраструктури як однієї зі складових національної безпеки. При дослідженні були використані такі методи: бібліографічний, діалектичний, емпіричний та теоретичний, порівняльно-правовий. Сутність терміну «критична інфраструктура» пояснюється як з точки зору науковців, так і з позиції авторів статті. Важливість належного захисту та належного функціонування інфраструктури в Україні є цілком обґрунтованою. Наголошується на тому, що протягом багатьох років питання важливості захисту критичної інфраструктури було майже забутим і не актуальне для органів управління державою. Крім того, така ситуація стосується багатьох інших країн світу. Нинішня ситуація свідчить про те, що є країни, які, незважаючи на те, що вони є одними з найбільш процвітаючих та інноваційних, не звернули уваги на ситуацію з власною інфраструктурою безпеки. Зроблено висновок, що на основі порівняльного аналізу міжнародного досвіду, окрім дослідження особливостей національних реалій, у статті запропоновано заходи щодо покращення внутрішнього стану захисту критичної інфраструктури.Документ The innovative system of Ukraine as an object of the economic and legal framework(Економічна теорія та право. - 2015. - № 4 (23). - С. 136-146, 2015) Denysov, A. I.; Денисов, А. І.;Розглянуто інноваційну систему як окремий вид систем. Проведено аналіз існуючих доктринальних та законодавчих визначень інноваційної системи та її складових, здійснено узагальнення та надано авторський варіант відповідної дефініції для використання у подальшій законодавчій діяльності держави.Документ Безпека життєдіяльності та охорона праці : підручник(Харків: ХНУВС, 2021. – 308 с., 2021) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Ананьєва, Є. А.; Ananieva, Ye. A.; Власенко, І. В.; Vlasenko, I. V.; Внукова, Н. В.; Vnukova, N. V.; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; Добровінський, А. В.; Dobrovinskyi, A. V.; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9125-218X; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433; Матвеєв, С. П.; Matveiev, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8356-5386; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6649-8978; Садиков, М. А.; Sadykov, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1249-2359; Сєвідова, І. О.; Sievidova, I. O.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сядриста, І. І.; Siadrysta, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4340-3593; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; Фурса, В. А.; Fursa, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6325-0910; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Чорноус, О. В.; Chornous, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1475-7990; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику визначено теоретичні основи безпеки життєдіяльності та охорони праці, розкрито зміст основних понять і проаналізовано сучасне національне законодавство та міжнародні нормативно-правові акти з організації безпеки життєдіяльності та охорони праці. Підручник поділяється на дві частини, що складаються з одинадцяти тем, у яких досліджено такі види національної безпеки, як громадська безпека, соціально-демографічна, інформаційна, кібербезпека, економічна, екологічна та воєнна безпека. Підручник призначено для курсантів, студентів ЗВО системи МВС України і для всіх, хто цікавиться питаннями організації безпеки життєдіяльності та охорони праці в Україні.Документ Господарсько-правове забезпечення технологічної безпеки держави : монографія(Харків : Юрайт, 2017. – 232 с., 2017) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.Наукова робота присвячена дослідженню та комплексному аналізу ключових питань удосконалення господарсько-правового забезпечення технологічної безпеки держави шляхом визначення основних дисфункцій чинного законодавства України у сфері технологічної безпеки та напрямів його подальшого удосконалення. Отримані автором теоретичні та практичні результати можуть бути використані у подальших дослідженнях господарсько-правових проблем у сфері технологічної безпеки держави, модернізації чинного інноваційного законодавства, при викладенні курсу «Господарське право» та розробці спеціального курсу «Господарсько-правове забезпечення національної технологічної безпеки України» тощо. Сформульовані пропозиції можуть бути корисні для спеціалістів у галузі права та інших наук, які досліджують сферу забезпечення інновацій та технологічної безпеки держави, викладачів, аспірантів, студентів, державних службовців та підприємців.Документ Перспективи застосування інституту медіації в системі органів Міністерства внутрішніх справ(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 95-96., 2019) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172Для здійснення більш ефективного провадження по адміністративних справах, справах приватного обвинувачення та справах у сфері ювенальної юстиції автор пропонує залучати органи Міністерства внутрішніх справ до процесу медіації. Для чого прийняти Закон України «Про медіації» та внести зміни у існуючі акти та створити окремий орган в системі органів Міністерства внутрішніх справ, що здійснював би надання послуг у сфері медіації по адміністративних справах, справах приватного обвинувачення та справах у сфері ювенальної юстиції. Крім того, вказано на необхідність закріпити класифікацію професійних медіаторів, закріпивши існування державних та приватних медіаторів, а також створити Єдиний державний реєстр медіаторів.Документ Перспективи створення рестрикційного фінансово-правового режиму в інноваційній сфері(Публiчне право. – 2021. – № 2 (42). –С. 69-74, 2021) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172У статті досліджено окремі наукові погляди на правовий механізм забезпечення державної політики та такий його елемент, як спеціальний правовий режим. Встановлено, що вітчизняне законодавство не містить визначення рестрикційного (обмежувального) фінансово-правового режиму інноваційної діяльності та передбачає лише стимулюючий правовий режим інноваційної діяльності. Наголошено на тому, що не будь-яка інноваційна діяльність має позитивний для держави характер, а окремі види інноваційної діяльності загрожують національній економіці та безпеці. Визначено основні причини, що зумовлюють важливість створення такого механізму забезпечення національної безпеки, як спеціальний рестрикційний правовий режим в інноваційній сфері. Запропоновано визначити спеціальний рестрикційний правовий режим в інноваційній сфері як правовий режим, який передбачає здійснюване державою тимчасове або постійне обмеження окремих видів інноваційної діяльності, що загрожують національній безпеці, здійснюються вітчизняними чи іноземними суб’єктами. Зазначається важливість виокремлення спеціального виду інновацій, що загрожують національній безпеці, а також окремих суб’єктів, що здійснюють інноваційну діяльність та своїми діями загрожують національній безпеці. Наголошено на важливості закріплення механізму обмеження інноваційної діяльності не тільки іноземних суб’єктів, а й вітчизняних. Визначена необхідність закріплення в законодавстві механізму введення спеціального рестрикційного фінансово-правового режиму для окремих галузей економіки, окремих інновацій (чи їх груп), окремих суб’єктів та окремих територій. Наголошено на тому, що рестрикційний фінансово-правовий режим в інноваційній сфері може мати в окремих випадках не тимчасовий (як більшість інших правових режимів), а постійний характер, з огляду на специфіку сфери та той факт, що окремі інновації та їх впровадження у виробництво завжди загрожують національній безпеці. Зазначається, що з огляду на необхідність розумного сполучення публічних та приватних інтересів рестрикційний фінансово-правовий режим має вводитись лише у разі крайньої необхідності, якщо іншими засобами неможливо забезпечити національну інноваційну безпеку та якщо потенційна шкода для держави та/або її громадян має критичний характер.Документ Перспективи створення спеціальних правових режимів для окремих категорій підприємств(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 146-147., 2019) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172Автором надано висновок, що для забезпечення національної інноваційної безпеки необхідним є створення спеціальних механізмів отримання дозволу на ліквідацію та передачу прав на активи підприємства, що мають критичне значення для національної інноваційної безпеки. Також доцільно створити особливий правовий режим для підприємств, право власності на які, чи право власності на частину активів яких викуплені потенційно недружніми суб’єктами, який буде полягати у спеціальному режимі фінансового контролю та моніторингу відповідних підприємств. Для впровадження зазначених режимів необхідним є прийняття нових нормативно-правових актів чи доповнення вже існуючих.Документ Перспективи створення спеціальних правових режимів для трудових мігрантів(Інформація і право. - 2019. - № 2 (29). - С. 172-178, 2019) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172Досліджено перспективи створення спеціальних правових режимів для окремих категорій трудових мігрантів з метою підвищення рівня міграційної безпеки України. Запропоновані окремі новації до вітчизняного законодавства, враховуючи світовий досвід у сфері створення окремих міграційних режимів для певних категорій осіб.Документ Питання правової формалізації кола загроз національній технологічній безпеці(Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Сер. : Економічна теорія та право. - 2015. - № 1 (20). - С. 204-214, 2015) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.Запропоновано законодавче закріплення поняття «національна технологічна безпека». Створена авторська класифікація загроз національній технологічній безпеці за окремими критеріями. Висунуто пропозицію законодавчо закріпити поняття «інноваційний шпіонаж». Пропонується внесення змін до існуючого законодавства з метою кращого регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням національної технологічної безпеки.Документ Правове регулювання безпеки господарської діяльності в Україні : монографія(Харків : Константа, 2019. – 296 с., 2019) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Пузанова, Т. А.; Puzanova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6658-6054; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; Василько, І. В.; Vasilko, I. V.; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433; Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018; Максименко, Н. О.; Maksymenko, N. O.; Міщенко, Л. В.; Mishchenko, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4906-8287; Сядриста, І. І.; Siadrysta, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4340-3593; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Добровінський, А. В.; Dobrovinskyi, A. V.; Ананьєва, Е. В.; Ananieva, E. V.; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6649-8978; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; Бандурка, С. С.; Bandurka, S. S.; Кафедра правового забезпечення господарської діяльностіУ монографії розкриваються правові основи, стан та перспективи законодавчого врегулювання безпеки господарської діяльності в Україні, досліджуються сутність фінансової, екологічної, хімічної, науково-технічної безпеки господарської діяльності, повноваження органів державної влади та місцевого самоврядування, викривачів та інших суб’єктів щодо забезпечення безпеки господарювання в Україні. Сформульовані правові принципи безпеки господарювання в Україні та підстави притягнення порушників законодавства щодо забезпечення стабільності та безпеки діяльності суб’єктів господорювання до юридичної відповідальності.Документ Правові аспекти подолання загроз у сфері фінансової безпеки(Економічна безпека держави в контексті національних інтересів : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 23 квіт. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 60-63, 2021) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172Зазначено, що забезпечення захисту фінансової системи країни в умовах внутрішніх та зовнішніх загроз, що склалися потребує систематизації чинних нормативно-правових актів з фінансової безпеки, шляхом офіційної інкорпорації.Документ Правові основи протидії фінансовому тероризму(Право і безпека – 2021. – №3 (82). – С.144-151, 2021) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.Досліджено правове регулювання основ протидії фінансовому тероризму у взаємозв’язку із забезпеченням фінансової безпеки. Установлено, що фінансовий тероризм є багатоаспектним явищем і потребує відповідних різнопланових правових заходів протидії. Вивчено погляди науковців щодо змісту і сутності фінансової безпеки, на підставі чого зроблено висновок щодо характерних рис, властивих фінансовій безпеці як стану попередження фінансового тероризму. Проаналізовано зміст основних нормативно- правових актів, які визначають основні засади протидії фінансовому тероризму в контексті принципів правового регулювання податкової, зовнішньоекономічної та іншої економічної діяльності як засобів становлення фінансової безпеки.Документ Ринок технологій: правові аспекти забезпечення інтересів технологічної безпеки(Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Сер. : Економічна теорія та право. - 2014. - № 4. - С. 126-137, 2014) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.Запропоновано зміну законодавчого поняття «технологія». Подано визначення категорій технологічної безпеки: «обіг технологій», «критична технологія», пропонується внесення змін до Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій» для кращої правової регламентації правовідносин у сфері обігу технологій. Розглянуто основні функції ринку технологій.Документ Спеціальні фінансово-правові режими для окремих категорій іноземних інноваційних інвесторів(Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2020. - № 6(28). - С. 7-12, 2020) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172Визначено на основі вітчизняного та закордонного досвіду перспективні моделі спеціальних податкових режимів для окремих іноземних суб’єктів, що здійснюють інноваційне інвестування. Досліджено фінансово-правові механізми стимулювання та обмеження іноземного інвестування у інноваційній сфері.Документ Становлення інноваційної системи України: господарсько-правовий контекст(Економічна теорія та право. - 2015. - № 2. - С. 184-195, 2015) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.Досліджено історію становлення інноваційної системи України. Запропоновано поділ історії становлення інноваційної системи України на певні етапи, встановлено закономірності таких етапів.Документ Інноваційна політика, як об’єкт фінансово-правового забезпечення(Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2020. - № 5(27). - С. 9-14, 2020) Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172Досліджено основні концептуальні підходи до визначення феноменів державної політики в цілому та державної інноваційної політики. Наголошено на необхідність внесення змін до вітчизняного законодавства у сфері регулювання інноваційної політики держави, оскільки воно не містить визначення державної інноваційної політики, а також однобоко підходить до здійснення державної інноваційної політики, не розкриваючи його у контексті обмеження розробки, впровадження та використання інновацій у виробництві продукції та/або надання послуг. Визначено необхідність створення дієвого механізму обмеження розробки, впровадження та використання інновацій, які загрожують національній безпеці. Запропоновано створити вичерпний перелік таких інновацій, а також перелік засобів фінансово-правового забезпечення обмеження їх розробки, впровадження та використання. Підкреслено важливість розроблення на концептуальному рівні єдиної правової позиції щодо функціонування цілісного фінансово-правового механізму забезпечення державної інноваційної безпеки та прийняття стратегії захисту національної інноваційної безпеки на державному рівні.