Перегляд за Автор "Kosytsia, O. O."
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Administrative-legal means and methods of protection of rights of whistleblowers(Visegrad journal on human rights. – 2019. – № 3 (Vol. 1). – P. 112-117, 2019) Kosytsia, O. O.; Косиця, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780XРозкрито погляди науковців на поняття правових засобів та способів захисту прав і свобод людини і громадянина. Проаналізовано заходи захисту прав викривачів. Дано визначення адміністративно-правових способів та адміністративно-правових засобів захисту прав викривачів.Документ International Aspect of Legal Regulation of Corruption Offences Commission on the Example of Law Enforcement Agencies and Banking System of Ukraine(Asers Pablishing, 2017, Vol. 8, №1, 2017) Kosytsia, O. O.; Косиця, О. О.; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Клочко, А.М.; Klochko, A.M.; Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.The article analyzes the legislation such countries as Ukraine, the Russian Federation (hereafter – RF) and the Republic of Belarus, norms of which provide a system of measures to combat corruption as well as responsibility for such kind of offences. Moreover the article considers such burning question as counteraction of such kinds of offences and also different legislative approaches on the definition of “corruption” in the countries mentioned above. We consider the criminal-legal norms as provided in the Criminal Code of Ukraine, establishing the responsibility for obtaining of unlawful benefit by the officials. We study the provisions of the current legislation of Ukraine aimed at prevention of corruption in the society. The special attention is given to the concepts of «illegal benefit» and «bribe», the key differences of these terms are defined. Also an attention is paid to the terms «officials» and «law enforcement officials». This article also discusses some features of committing crimes by the officials of the banking institutions. It is noted that the committing of such crimes is the problem promoting the destabilization of the banking system. The underlying mechanisms and the high latency of these crimes, being made mostly by organized criminal groups, entail negative consequences for the economy of each individual country and in general all over the world.Документ Адміністративна діяльність ДФС України у сфері справляння податків як об’єкт інформаційного забезпечення(Національний університет державної податкової служби України, 2015) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; Петрова, І. П.У статті розглянуто адміністративну діяльність Державної фіскальної служби України у сфері справляння податків як об’єкт інформаційного забезпечення, з’ясовані завдання і форми адміністративної діяльності, запропоновані шляхи удосконалення, наведені звітні дані структурного підрозділу ДФС України в контексті інформаційного забезпечення адміністративної діяльності. В статье рассмотрена административная деятельность Государственной фискальной службы Украины в сфере взимания налогов как объект информационного обеспечения, выяснены задачи и формы административной деятельности, предложены пути усовершенствования, приведены отчетные данные структурного подразделения ДФС Украины в контексте информационного обеспечения административной деятельности. The forms and tasks of administrative operations are clarified; reporting data of structural unit of the State Fiscal Service of Ukraine in the context of informational administrative provision is given. Also is proposed the ways to improvement of administrative operations.Документ Адміністративно-правовий механізм забезпечення прав викривачів в Україні : автореф. дис.(Суми, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; Косица, О. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; Рєзнік, О. М. - науковий консультантДисертацію присвячено аналізу адміністративно-правового механізму забезпечення прав викривачів в Україні. Уточнено поняття викривача, його права та обов’язки, гарантії діяльності та відповідальність, а також принципи викривання. Запропоновано закріпити на законодавчому рівні вичерпний перелік прав та обов’язків викривачів. Визначено сутність, елементи, етапи механізму забезпечення прав викривачів. Удосконалено підходи до адміністративно-правових засобів та способів забезпечення прав викривачів. Розкрито інформаційне забезпечення адміністративної діяльності у сфері забезпечення прав викривачів в публічному та приватному секторах. Розглянуто повноваження Національного агентства запобігання корупції та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у сфері забезпечення прав викривачів. Охарактеризовано різні види публічного контролю за забезпеченням прав викривачів. Розглянуто забезпечення прав викривачів як складову Європейського адміністративного простору. Узагальнено досвід зарубіжних країн, досліджено політику Європейського Союзу та практику Європейського суду з прав людини у сфері захисту прав викривачів та запропоновано напрями використання позитивного досвіду в українській законотворчості та правозастосуванні.Документ Актуальні питання вдосконалення законодавства у сфері протидії кіберзлочинності(Jurnalul juridic national: teorie şi practică. – № 2 (24). – 2017. – С. 81-84, 2017) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.Статтю присвячено дослідженню нормативно-правових актів, які регламентують організаційні засади протидії кіберзлочинності в Україні, висвітленню актуальних і проблемних питань, які потребують подальшого наукового осмислення та вирішення на законодавчому і практичному рівнях. Окреслено доцільність прийняття окремого закону, який би визначав засади кібербезпеки в державі, національну систему протидії кіберправопорушенням, крім того окрему увагу варто приділяти гармонізації нормативних документів у сфері забезпечення кібербезпеки та інформаційної безпеки. З метою систематизації законодавство про кримінальну відповідальність необхідно привести до єдиних формулювань диспозиції та кваліфікуючих ознак статей Кримінального кодексу України, які передбачають відповідальність за злочини, які можливо вчинити з використанням комп’ютерних систем та інформаційно-комунікаційних мереж. The article deals with the research of normative legal acts that regulate organizational principles of counteraction to сybercrime in Ukraine, examination of problem questions that require further scientific understanding and solving the legislative and practical levels. The author outlines the advisability of adopting a special law that would define the principles of cybersecurity in the country, a national system for combating cybercrime and also pays particular attention to the harmonization of the normative documents in the field of cybersecurity and information security. For giving the system a legislation over about criminal responsibility must be brought to only formulations of disposition and characterizing signs of the articles of Criminal Code of Ukraine, that envisage responsibility for crimes that it may be to accomplish with the use of the computer systems and of informative communication networksДокумент Викривач як суб’єкт поліцейської діяльності(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 142-143., 2019) Косиця, O. O.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780XАвтор статті доводить, що викривач як особа яка свідомо та добровільно, на основі закону, діючи виключно в інтересах безпеки і добробуту суспільства, маючи обґрунтоване переконання що інформація є достовірною повідомляє про порушення закону іншою особою, є суб’єктом поліцейської діяльності.Документ Викривач як суб'єкт протидії корупційним та іншим порушенням законодавства(Юридичний науковий електронний журнал. - 2019. - № 1. - C. 133-137, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018Статтю присвячено аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців на поняття «викривач». Проаналізовано таку ознаку викривання як добросовісність. Запропоновано вважати, що викривач протидіє не лише корупційним, але й іншим порушенням законодавства і в усіх випадках потребує захисту держави. Наведено приклади та основні тези з рішень Європейського суду з прав людини щодо застосування статті 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, пов’язаних зі свободою вираження поглядів та подальшими негативними наслідками, які можна називати справами із захисту викривачів.Документ Законодавчі підходи до структури органів поліції в Україні(Правова держава. – 2016. – № 24. – С. 94-99, 2016) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.;Статтю присвячено висвітленню законодавчих підходів до структури органів поліції в Україні. Проаналізовано законодавчі ініціативи щодо створення нової поліції та реформи правоохоронних органів. Акцентовано увагу на позитивних сторонах і недоліках Закону України «Про національну поліцію», обґрунтовано необхідність конкретизації деяких положень вказаного нормативно-правового акту. Статья посвящена рассмотрению законодательных подходов к структуре органов полиции в Украине. Проанализированы законодательные инициативы по созданию новой полиции и реформы правоохранительных органов. Акцентировано внимание на положительных сторонах и недостатках Закона Украины «О национальной полиции», обоснована необходимость конкретизации некоторых положений указанного нормативно-правового акта, а именно: определение полномочий, задач и функций различных органов полиции, в том числе в части проведения расследования уголовных правонарушений путем прямой ссылки на соответствующие статьи Уголовного и Уголовного процессуального кодексов; законодательно определить статус криминальной (уголовной) полиции, структур, входящих в состав криминальной полиции, задачи, функции и полномочия каждой; рассмотреть на законодательном уровне вопрос о целесообразности создания пограничной, финансовой и миграционной полиции с учетом специфики сферы совершения правонарушений. The article considers the legislative approaches to the police agency structure in Ukraine. The legislative initiative of establishing a new police and the law enforcement agencies reform were analyzed. The strengths and weaknesses of the Law of Ukraine "On the national police" were pointed up, the necessity of some directives concretization of this regulatory legal act was explained as follows: delimitation of the competence, tasks and functions of different policy agencies, including criminal offenses investigation by direct reference to the relevant articles of the Criminal and Criminal Procedure Codes; legally define the status of criminal (detective) police, agencies which are the part of criminal police, tasks, functions and credentials of each one; consider at the legislative level, the issue about practicability of establishing a border, financial and migration police, taking into account the specifics of the commission scope of the offense.Документ Заохочення як засіб стимулювання викривання правопорушень(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24-25 трав. 2019 р.) / МВС України, Сум. філія Харків. нац. ун-ту внутр. справ. – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2019. – С. 79-81., 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018Підсумовуючи викладене, можна стверджувати, що заохочення у вигляді грошової винагороди є засобом стимулювання викривання правопорушень та може бути ефективним в сфері протидії корупції. Однак слід виважено запроваджувати інститут матеріального заохочення та радше розглядати викривання правопорушень як моральний обов’язок та право людини, яке охороняється законом.Документ Застосування практики Європейського суду з прав людини щодо захисту прав викривачів в адміністративному судочинстві(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Юриспруденція. - 2019. - № 37. - С.55-58, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780XУ статті розглянуто практику Європейського суду з прав людини як джерело адміністративного права. Доведено необхідність використання практики Європейського суду з прав людини під час судових справ щодо захисту прав викривачів. Автор звертає увагу на те, що державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, – викривачів, може відбуватися в порядку адміністративного судочинства. Розглянуто найбільш відомі рішення Європейського суду з прав людини у справах щодо свободи вираження поглядів, передбачених ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року. Звертається увага на позицію Європейського суду з прав людини, яка підтверджується й науковцями, що свобода вираження поглядів пов’язана з обов’язками та відповідальністю.Документ Місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги як суб’єкт надання публічних послуг(Правові горизонти. - 2017. - Вип. 4 (17). - С. 43-49, 2017) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018; Козир, Т. О.У статті зосереджено увагу на організаційно-правових засадах практичного функціонування місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Україні як суб’єктів надання публічних послуг та формулювання напрямків для подальшого удосконалення інституту безоплатної правової допомоги. Авторами проаналізовано правові та теоретичні засади надання безоплатної вторинної правової допомоги. Також було проведено порівняльний аналіз двох законопроектів, які могли б стати законодавчою основою для надання адміністративних та публічних послуг.Документ О совершенствовании правового регулирования информационного обеспечения в сфере налогообложения(Право и политика. - 2014. – № 1. – С. 190-193, 2014) Косица, О. А.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; Косиця, О. О.Статья посвящена рассмотрению необходимости усовершенствования правового регулирования информационного обеспечения в сфере налогообложения. Рассматриваются принципы информационного обеспечения в сфере налогообложения, которые должны быть отображены в законодательстве. Также определены направления усовершенствования правового регулирования информационного обеспечения в сфере налогообложения. Исследуется необходимость учреждения и внедрения института налоговой тайны.Документ Окремі аспекти правового регулювання інформаційного забезпечення діяльності фіскальних органів пострадянських країн(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Юридичні науки. – 2015. – Вип. 1, т. 3. – С. 18-22, 2015) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018У статті досліджено правове регулювання інформаційного забезпечення у сфері справляння податків у пострадянських країнах. Проаналізовано та виокремлено положення податкового законодавства, які можна використати для ефективного реформування Державної фіскальної служби України, та запропоновано внесення змін до вітчизняного законодавства.Документ Організаційно-правові підстави створення Антикорупційного суду в Україні(Судова та слідча практика в Україні. – 2017. – № 4. – С. 6-10, 2017) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018Стаття присвячена визначенню та характеристиці організаційно-правових підстав створення антикорупційного суду в Україні. Автором висвітлено позиції науковців та міжнародних експертів щодо доцільності створення антикорупційного суду в Україні. Досліджено зарубіжний досвід країн, в яких діють антикорупційні суди, їх склад та підсудність. Проаналізовано законопроект від 01.02.2017 № 6011 «Про антикорупційні суди».Документ Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції щодо забезпечення прав викривачів(Право і суспільство. – 2019. – № 3, ч. 2. – С. 67-72, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018У статті розглянуто правові засади, повноваження та результати нормотворчої діяльності Національного агентства з питань запобігання корупції щодо регулювання інституту викривачів, запропоновано шляхи вдосконалення правового регулювання забезпечення прав викривачів.Документ Поліцейська діяльність як наукова категорія(Підприємництво, господарство і право. – 2017. – № 1 (251). – С. 133-137, 2017) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до поняття поліцейської діяльності, її ознак та елементів. Автором запропоновано власний підхід до поняття поліцейської діяльності та обґрунтовано як самостійну категорію права.Документ Правове регулювання безпеки господарської діяльності в Україні : монографія(Харків : Константа, 2019. – 296 с., 2019) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Пузанова, Т. А.; Puzanova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6658-6054; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; Василько, І. В.; Vasilko, I. V.; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433; Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018; Максименко, Н. О.; Maksymenko, N. O.; Міщенко, Л. В.; Mishchenko, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4906-8287; Сядриста, І. І.; Siadrysta, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4340-3593; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Добровінський, А. В.; Dobrovinskyi, A. V.; Ананьєва, Е. В.; Ananieva, E. V.; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6649-8978; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; Бандурка, С. С.; Bandurka, S. S.; Кафедра правового забезпечення господарської діяльностіУ монографії розкриваються правові основи, стан та перспективи законодавчого врегулювання безпеки господарської діяльності в Україні, досліджуються сутність фінансової, екологічної, хімічної, науково-технічної безпеки господарської діяльності, повноваження органів державної влади та місцевого самоврядування, викривачів та інших суб’єктів щодо забезпечення безпеки господарювання в Україні. Сформульовані правові принципи безпеки господарювання в Україні та підстави притягнення порушників законодавства щодо забезпечення стабільності та безпеки діяльності суб’єктів господорювання до юридичної відповідальності.Документ Правові аспекти діяльності Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо захисту прав викривачів(Приватне та публічне право. - 2019. - № 2. - С. 107-110, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780XДосліджено роль та правові засади діяльності Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та можливості його залучення до захисту прав викривачів. Вироблено власний погляд на доцільність створення інституту спеціалізованого омбудсмена з питань захисту прав викривачів. Проаналізовано законопроєкти щодо запровадження механізму забезпечення прав викривачів, зокрема щодо заохочення викривання корупційних правопорушень. The role and legal bases of activity of the Commissioner of the Verkhovna Rada of Ukraine for human rights and possibilities of his involvement in protection of the rights of whistleblowers are investigated. We have developed our own view on the expediency of creating an institute of a specialized ombudsman for the protection of whistleblowers' rights. Bills on the introduction of a mechanism to ensure the rights of whistleblowers, in particular on encouraging the detection of corruption offenses, were analyzed. Исследованы роль и правовые основы деятельности Уполномоченного Верховной Рады Украины по правам человека и возможности его привлечения к защите прав обличителей. Произведен собственный взгляд на целесообразность создания института специализированного омбудсмена по защите прав обличителей. Проанализированы законопроекты о внедрении механизма обеспечения прав обличителей, в частности по поощрению разоблачения коррупционных правонарушений.Документ Публічний контроль за забезпеченням прав викривачів(Інформація і право. - 2019. - № 2 (29). - С. 179-185, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780XРозкрито роль та правові засади публічного контролю за забезпеченням прав викривачів. Проаналізовано сутність державного, громадського, муніципального та міжнародного контролю щодо забезпечення прав викривачів. In the article the author reveals the role and legal principles of public control over the provision of the rights of whistleblowers. The essence of state, public, municipal and international control over the provision of the rights of whistleblowers is analyzed. Раскрыты роль и основы публичного контроля за обеспечением прав обличителей. Проанализирована сущность государственного, общественного, муниципального и международного контроля по обеспечению прав обличителей.Документ Реалізація правоохоронної функції держави у сфері захисту прав викривачів(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 99-100, 2019) Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780XЗроблено висновок, що пріоритетним напрямом побудови правової держави в Україні є захист прав і свобод людини, яка здійснила викриття правопорушень в різних сферах життєдіяльності суспільства. У зв’язку з цим, держава повинна створювати такі правові механізми протидії правопорушенням, в яких би в повній мірі реалізовувалась правоохоронна функція щодо захисту прав викривачів.