Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The role of local self-government bodies in prospective areas of regional development(Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – № 39 (7). – рр. 1-11, 2021) Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Popova, L.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Bandurka, I. O.; Бандурка, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9697-558; Kyrieieva, I. V.; Кирєєва, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314У статті аналізується нормативно-правове забезпечення можливостей органів місцевого самоврядування визначати пріоритетні можливості розвитку регіонів та надавати підтримку такому розвитку. Встановлено, що органи місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів розвитку регіонів мають враховувати різні чинники, такі як: географічні, демографічні, кадрові, екологічні, економічні, історико-культурні. Звертається увага на необхідність комплексного підходу до аналізу таких факторів органами місцевого самоврядування. У статті аналізується ряд факторів, які негативно впливають на сучасний стан регіонального розвитку. Запропоновано напрями діяльності органів місцевого самоврядування щодо недопущення чи мінімізації наслідків такого впливу на розвиток регіонів. Встановлено, що органи місцевого самоврядування можуть використовувати податкові, інформаційні, інноваційні та інші заходи для стимулювання пріоритетних напрямів регіонального розвитку. Акцент зроблено на ролі органів місцевого самоврядування у розвитку туристської привабливості регіонів, зокрема у сфері міжнародного та міжрегіонального співробітництва як засобу формування позитивного іміджу регіонів, надання інформаційної та фінансової підтримки розвитку цього напряму регіонального розвитку.Документ Відшкодування екологічної шкоди як умова забезпечення економічної безпеки держави(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 214 - 215., 2020) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314В статті зазначено, що незалежно від специфіки самого права щодо використання природного об’єкта (постійне, тимчасове, орендне використання), форми власності на цей природний об’єкт (державна, комунальна, приватна) в разі порушення суб’єктом господарювання при використанні природного об’єкта законодавства щодо забезпечення екологічної безпеки, серед іншої шкоди відшкодуванню мають підлягати неодержані прибутки за час, необхідний для відновлення якості навколишнього природного середовища, відтворення природних ресурсів до стану, придатного для використання за цільовим призначенням. В статье указано, что независимо от специфики самого права использования природного объекта (постоянное, временное, арендное использование), формы собственности на этот природный объект (государственная, коммунальная, частная) в случае нарушения субъектом хозяйствования при использовании природного объекта законодательства по обеспечение экологической безопасности, среди прочего вреда возмещению должны подлежать неполученные прибыли за время, необходимое восстановления качества окружающей природной среды, воспроизводства природных ресурсов к состоянию, пригодного к использованию по целевому назначению. The article states that regardless of the specifics of the right to use a natural object (permanent, temporary, leased use), the form of ownership of this natural object (public, municipal, private) in case of violation by the business entity when using natural object of legislation on ensuring environmental safety, among other damages, should be reimbursed for unearned income for the time necessary to restore the quality of the environment, the reproduction of natural resources to a state suitable for its intended use.Документ Екологізація економіки як складова економічної безпеки(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 155-156, 2022) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314Відзначено, що екологізація економіки може розглядатися як процес переоцінки ролі використання природних ресурсів в ролі засобу виготовлення матеріальних цінностей та задоволення інших, насамперед підприємницьких інтересів суспільства. Безпека економіки країни безпосередньо залежить від процесів її екологізації, як умови забезпечення сталого розвитку.Документ Забезпечення відшкодування екологічної шкоди, заподіяної внаслідок злочинних дій держави-терориста, як складова фінансової безпеки(Актуальні питання фінансової безпеки : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 51-54, 2023) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314Зазначено, що необхідною умовою забезпечення фінансової безпеки України є чіткі та послідовні дії щодо забезпечення постійного моніторингу, фіксації, грошової оцінки збитків, заподіяних природним ресурсам в кожній частині регіонів країни, які постраждали та продовжують страждати через агресію держави-терориста. Означене є запорукою забезпечення визначення повноти обсягу заподіяної довкіллю шкоди та закладення основи для майбутнього спрямування репараційних виплат.Документ Забезпечення прав природокористувачів органами поліції(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 121-122., 2019) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314Визначено основні завдання органів поліції як суб’єктів захисту прав пиродокористувачів. Вказано на важливість запобігання протиправних посягань на права суб’єктів природокористування.Документ Загальна характеристика умов припинення права громадян щодо спеціального використання природних об’єктів(Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2021. - Вип. 2 (50). - С. 116-120, 2021) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314З’ясовано значення умов припинення права спеціального природокористування в механізмі припинення права природокористування, а також визначено їх поняття та види.Документ Конституційно-правове забезпечення екологічної безпеки у сфері господарювання(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 210-212., 2019) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314Автор статті надав висновок: право на безпечне для життя і здоров’я довкілля має бути забезпечено кожним суб’єктом правовідносин в межах конкретних правовідносин; незалежно від того, у чий власності знаходяться природні об’єкти (приватних суб’єктів, територіальних громад чи держави), їх власники та користувачі мають право на відшкодування шкоди, завданої порушенням вимог законодавства щодо забезпечення екологічної безпеки; держава в особі уповноважених органів має сприяти захисту права на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди, у тому числі й у судовому порядку.Документ Правове регулювання безпеки господарської діяльності в Україні : монографія(Харків : Константа, 2019. – 296 с., 2019) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Пузанова, Т. А.; Puzanova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6658-6054; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.; Василько, І. В.; Vasilko, I. V.; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433; Косиця, О. О.; Kosytsia, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5781-780X; ResearcherID: C-6889-2018; Максименко, Н. О.; Maksymenko, N. O.; Міщенко, Л. В.; Mishchenko, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4906-8287; Сядриста, І. І.; Siadrysta, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4340-3593; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631; Добровінський, А. В.; Dobrovinskyi, A. V.; Ананьєва, Е. В.; Ananieva, E. V.; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6649-8978; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; Бандурка, С. С.; Bandurka, S. S.; Кафедра правового забезпечення господарської діяльностіУ монографії розкриваються правові основи, стан та перспективи законодавчого врегулювання безпеки господарської діяльності в Україні, досліджуються сутність фінансової, екологічної, хімічної, науково-технічної безпеки господарської діяльності, повноваження органів державної влади та місцевого самоврядування, викривачів та інших суб’єктів щодо забезпечення безпеки господарювання в Україні. Сформульовані правові принципи безпеки господарювання в Україні та підстави притягнення порушників законодавства щодо забезпечення стабільності та безпеки діяльності суб’єктів господорювання до юридичної відповідальності.Документ Правові основи протидії фінансовому тероризму(Право і безпека – 2021. – №3 (82). – С.144-151, 2021) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; Денисов, А. І.; Denysov, A. I.Досліджено правове регулювання основ протидії фінансовому тероризму у взаємозв’язку із забезпеченням фінансової безпеки. Установлено, що фінансовий тероризм є багатоаспектним явищем і потребує відповідних різнопланових правових заходів протидії. Вивчено погляди науковців щодо змісту і сутності фінансової безпеки, на підставі чого зроблено висновок щодо характерних рис, властивих фінансовій безпеці як стану попередження фінансового тероризму. Проаналізовано зміст основних нормативно- правових актів, які визначають основні засади протидії фінансовому тероризму в контексті принципів правового регулювання податкової, зовнішньоекономічної та іншої економічної діяльності як засобів становлення фінансової безпеки.Документ Розвиток медичного страхування як складової медичної реформи(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 37-39, 2021) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433Наголошено, що медичне страхування є частиною страхування, яке має низку певних якісних ознак, що характеризують медичне страхування як окрему специфічну сферу страхової діяльності. Якісна відмінність медичного страхування від інших різновидів соціального страхування вимагає прийняття окремого нормативно-правового акту яким би було визначено специфіка медичного страхування.Документ Роль конституційних принципів у регулюванні бюджетних правовідносин(Юридичний науковий електронний журнал. - 2021. - № 3. - С. 206-209, 2021) Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314Стаття присвячена дослідженню ролі конституційних принципів у регулюванні бюджетних правовідносин. У статті розглянуто основні конституційні положення, якими визначено засади регулювання бюджетних правовідносин. Встановлено, що конституційні норми, які встановлюють принципи бюджетного права, є нормами прямої дії, що дає змогу спиратися на ці норми учасникам бюджетного процесу без внесення відповідних доповнень до нормативно-правових актів бюджетного законодавства. Приділено увагу аналізу Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням правління Пенсійного фонду України щодо офіційного тлумачення положень статті 1, частин першої, другої, третьої статті 95, частини другої статті 96, пунктів 2, 3, 6 статті 116, частини другої статті 124, частини першої статті 129 Конституції України, пункту 5 частини першої статті 4 Бюджетного кодексу України, пункту 2 частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України в системному зв’язку з окремими положеннями Конституції України від 25 січня 2012 року. Встановлено, що в цьому Рішенні йдеться про реалізацію таких галузевих принципів бюджетного права, як справедливий і неупереджений розподіл суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами, а також принцип пропорційності механізму нарахування соціальних виплат за рахунок коштів Державного бюджету України. Акцентовано на спірності розглядуваного Рішення, проаналізовано окремі думки щодо цього рішення суддів Конституційного Суду України. Зроблено висновок про те, що, постановляючи своє рішення, суди мають виходити з нормативних положень закону та правових позицій Рішення Конституційного Суду України, однак різноплановість рішень Конституційного Суду України та неоднозначне тлумачення ними окремих положень законодавства формує самостійну проблему щодо вибору рішення Конституційного Суду України, яке необхідно застосувати для вирішення конкретної юридичної справи. Такий стан речей ставить під сумнів ефективність механізму охорони й захисту прав людини і громадянина в Україні, відповідно, виникає і пов’язана з цим проблема ефективності бюджетного законодавства щодо порядку формування, розподілу та використання бюджетних коштів. Проведений аналіз доводить, що принципи бюджетного права та їх дефініції мають бути закріплені законодавчо, таке закріплення має забезпечити їх однозначне тлумачення. Запропоновано закріпити інституціональні принципи бюджетного права та їх дефініції в Бюджетному Кодексі України, в процесі такого закріплення необхідно виходити з першочерговості та пріоритетності принципів Конституції України як основоположних і в сфері регулювання бюджетних правовідносин.Документ Фінансове право: підручник(Харків, 2017. – 392 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Жорнокуй, Ю. М.; Zhornokui, Yu. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9669-6062; ResearcherID: AAH-2374-2019; Жорнокуй, В. Г.; Zhornokui, V. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7706-8538; ResearcherID: AAH-3378-2019; Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314; ; Колєснік, Т. В.; Kolesnik, T. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9167-4072; ; Коробцова, Д. В.; Korobtsova, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4753-7433; ; Міщенко, Л. В.; Mishchenko, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4906-8287; ; Пабат, О. В.; Pabat, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9237-6344; ; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; ; Сараскіна, Т. В.; Saraskina, T. V.; ; Солошкіна, І. В.; Soloshkina, I. V.; ; Тучак, М. О.; Tuchak, M. O.; Фомін, Г. Ф.; Fomin, H. F.; ; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ; ; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631;У підручнику розглянуто правові основи фінансової діяльності держави та органів місцевого самоврядування в Україні, фінансово-правові норми та фінансові правовідносини, правові засади фінансового контролю в Україні, відповідальність за порушення фінансового законодавства, правове значення бюджету, бюджетну систему України, бюджетний процес, правове регулювання міжбюджетних відносин, бюджетний контроль та відповідальність за порушення бюджетного законодавства, правове регулювання публічних та місцевих доходів, державних та місцевих видатків, державного кредиту і державного боргу, публічноправові основи загальнообов’язкового державного соціального страхування, регулювання банківської системи та банківської діяльності, правові основи грошового обігу тощо. Рекомендовано студентам вищих юридичних навчальних закладів Україні.Документ Фінансовий тероризм як загроза фінансовій безпеці держави(Актуальні питання забезпечення фінансової безпеки держави в умовах глобалізації : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 лют. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 133-135, 2022) Кирєєва, І. В.; Kyrieieva, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314Тероризм як загроза національним інтересам держави має багатове-кторний характер, оскільки він охоплює різноманітні сфери суспільних інтересів. Фінансовий тероризм є частиною тероризму, оскільки спрямований на фінансову сферу національних економічних інтересів як охоронювані державою інтереси.