Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адміністративно-превентивні заходи забезпечення безпеки дорожнього руху Національною поліцією України(Підприємництво, господарство і право. – 2021. – № 4. – С. 189-194, 2021) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Актуальність статті полягає в тому, що виконання поліцією покладених на неї обов’язків спрямоване на підтримання законності й правопорядку в державі. Однією зі складових частин правопорядку є забезпечення безпеки дорожнього руху, адже дотримання водіями правил безпеки під час керування автомобілем дає змогу запобігти травматизму та пошкодження майна учасників дорожнього руху. Поліція уповноважена вживати різних заходів для забезпечення безпеки дорожнього руху, зокрема адміністративно-превентивних, тому вивчення специфіки та підстав вжиття адміністративно-превентивних заходів забезпечення безпеки дорожнього руху є актуальним. Статтю присвячено вивченню правового регулювання адміністративних превентивних заходів забезпечення безпеки дорожнього руху Національною поліцією України. Досліджено такі превентивні заходи, як зупинка та огляд транспортного засобу, обмеження пересування транспортного засобу. Визначено, що адміністративно-превентивні заходи забезпечення безпеки дорожнього руху – це встановлені нормами законодавства адміністративно-правові засоби впливу на учасників дорожнього руху, які застосовуються працівниками поліції у встановленому порядку для попередження дорожньо-транспортних пригод та запобігання травматизму. Ознаки таких заходів полягають у тому, що вони застосовуються працівниками поліції від імені держави, а для їх застосування мають бути підстави, передбачені законодавством, порядок застосування превентивних поліцейських заходів встановлений законом. Запропоновані зміни до законодавчих актів, які регулюють вжиття адміністративно-превентивних заходів у сфері безпеки дорожнього руху. Зроблено висновок, що превентивними поліцейськими заходами у сфері забезпечення дорожнього руху є зупинка транспортного засобу, вимога залишити місце та обмеження доступу до визначеної території, обмеження пересування транспортного засобу, застосування технічних приладів і технічних засобів, що мають функції відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, перевірка документів та опитування особи.Документ До питання міжнародних стандартів здійснення превентивної діяльності поліцією в багатонаціональному суспільстві(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 49-50, 2021) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830У роботі описано необхідність розуміння міжнародних стандартів при здійсненні превентивних заходів поліцією, обумовлено причини проведення навчання, яке сприятиме налагодженню взаємовідносин з меншинами, етнічними групами з найменшим застосуванням засобів фізичного впливу.Документ До питання щодо зарубіжного досвіду організації та діяльності регіональних підрозділів поліції як суб’єкта забезпечення правопорядку та можливості його використання в Україні(Особливості підготовки поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. матеріалів I міжнар. наук.-практ. конф.( м. Харків, 20 трав. 2016 р.). – Харків : ХНУВС, 2016. – С. 52-55, 2016) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Досліджено зарубіжний досвід організації та діяльності регіональних підрозділів поліції як суб’єкта забезпечення правопорядку, визначено можливості його використання в УкраїніДокумент До питання щодо методів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 153 - 156., 2020) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822В статті відмічається, що форми превентивної діяльності Національної поліції України це правове вираження конкретних однорідних дій, які здійснюються поліцейськими в межах їх компетенції з метою виконання поставлених перед ними завдань і функцій. Методи здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України – це різноманітні способи, засоби, прийоми безпосереднього впливу Національної поліції України і, безпосередньо, поліцейських на об’єкти управління з метою виконання поставлених перед поліцією завдань та функцій.Документ До питання щодо принципів діяльності регіональних органів Національної поліції України(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 101-103, 2017) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Проаналізовано юридичні підходи до визначення поняття «принцип». Розглянуто загальноправові принципи діяльності територіальних органів Національної поліції: верховенство права, законність, гуманізм, повага до особи, соціальна справедливість.Документ Діяльність регіональних органів внутрішніх справ щодо забезпечення особистих прав і свобод громадянина та людини(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Право. – 2014. – № 29, ч. 2, т. 3. – С. 173-177, 2014) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830У статті, ґрунтуючись на наукових дослідженнях вчених та нормативно-правових актах, проаналізована діяльність регіональних органів внутрішніх справ щодо забезпечення особистих прав і свобод громадянина та людини. За результатами дослідження зроблено висновки.Документ Дії працівників поліції під час виборчого процесу в Україні : методичні рекомендації(Харків: ХНУВС, 2019. - 82 с., 2019) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Бакумов, О. С.; Bakumov, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Орлова, Т. А.; Orlova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7635-1160; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Таранов, В. Л.; Taranov, V. L.;Дані рекомендації розроблені відповідно до рішення Науково-методичної ради ХНУВС від 26.12.2018 року № 12 з метою організаційно-правового забезпечення діяльності органів та підрозділів Національної поліції України під час виборчого процесу в Україні, в рамках реалізації Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ на період до 2020 року, схваленої розпорядженням КМУ від 15.11.2017 р. № 1023-р. В них розглядаються загальні положення виборчого процесу в Україні, окремо звернута увагу на вибори Президента України, що відбудуться у 2019 році, охарактеризовано функціональні обов’язки працівників поліції під час виборчого процесу, проаналізовано алгоритм дій працівників поліції під час виборчого процесу, здійснено аналіз адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення виборчого законодавства.Документ Зарубіжний досвід організації та діяльності регіональних підрозділів поліції як суб’єкта забезпечення правопорядку та можливості його використання в Україні(Вісник Чернівецького факультету Національного університету «Одеська юридична академія». – 2015. – Вип. 4. – С. 154-166, 2015) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830У статті на основі наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених досліджено зарубіжний досвід організації та діяльності регіональних підрозділів поліції як суб’єкта забезпечення правопорядку. Визначені можливості його використання в Україні.Документ Кінологічна служба в умовах сьогодення(Шляхи покращення професійного рівня працівників кінологічних служб : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 14 груд. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 83-86, 2018) Мальцев, В. В.; Maltsev, V. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Окреслено загальний стан кінологічної служби в умовах сьогодення. Надано узагальнена характеристика системи підготовки кінологів та собак.Документ Міжнародні правові акти, що визначають стандарти здійснення превентивної діяльності поліцією(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 42-44, 2020) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822Описано міжнародні стандарти здійснення превентивної діяльності поліцією, шляхи розвитку національного законодавства у площині міжнародних стандартів. Дана характеристика діям поліцейських при виконанні своїх обов’язків.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 1 верес. 2016 р.](Київ: Центр учб. літ., 2016. - 544 с., 2016) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шамрай, В. О.; Shamrai, V. O.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень станом на 5 серпня 2016 року. Особливу увагу приділено складам правопорушень, що зазнали змін в 2015-2016 p., a також новим складам правопорушень, запровадженим законодавцем в цей період. При підго¬товці коментаря широко використано положення профільних законів та незаконних актів, які встановлюють вимоги та правила, порушення яких утворюють склади адміністративних правопорушень. У додатках до книги подано тексти актуальних інструкцій та положень, які встановлюють процедуру оформлення матеріалів про адмінправопорушення та розгляду справ про ці порушення окремими органами (посадовими особами), уповноваженими на їх розгляд. Видання розраховано на суддів, прокурорів, адвокатів, посадових осіб органів, уповноважених вирішувати справи про адміністративні правопорушення, а також студентів аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правової відповідальності за проступки у різних сферах суспільних відносин.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 1 верес. 2017 р.](Київ: Центр учб. літ., 2017. – 544 с., 2017) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Беззубов, Д. О.; Bezzubov, D. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; ; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Ковбасюк, В. В.; Kovbasiuk, V. V.; Коломоєць, О. Д.; Коломоєць, О. Д.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Рум’янцев, Ю. В.; Rumiantsev, Yu. V.; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Сопілко, І. М.; Sopilko, I. M.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень станом на 5 вересня 2017 року.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 20 січня 2017 року](Київ: Центр учб. літ., 2017. - 544 с., 2017) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шамрай, В. О.; Шамрай, В. О.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень. Особливу увагу приділено складам правопорушень, що зазнали змін в 2015-2016 p., a також новим складам правопорушень, запровадженим законодавцем в цей період. При підго¬товці коментаря широко використано положення профільних законів та незаконних актів, які встановлюють вимоги та правила, порушення яких утворюють склади адміністративних правопорушень. У додатках до книги подано тексти актуальних інструкцій та положень, які встановлюють процедуру оформлення матеріалів про адмінправопорушення та розгляду справ про ці порушення окремими органами (посадовими особами), уповноваженими на їх розгляд. Видання розраховано на суддів, прокурорів, адвокатів, посадових осіб органів, уповноважених вирішувати справи про адміністративні правопорушення, а також студентів аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правової відповідальності за проступки у різних сферах суспільних відносин.Документ Окремі питання здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України: аналіз сучасних проблем(Юридична наука. - 2018. - № 11-12 . - С. 23-31, 2018) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822Розкрито проблемні питання правового статусу Національної поліції України як суб'єкта здійснення превентивної діяльності. Розглянуто окремі засади здійснення превентивної діяльності Національною поліцією та висвітлено розбіжності нормативного закріплення з реальним станом такої діяльності. Показано стан реалізації основних принципів діяльності Національної поліції як суб’єкта здійснення превентивної діяльності.Документ Основні нормативно-правові акти, що регулюють діяльність органів Міністерства внутрішніх справ України як суб’єктів забезпечення правопорядку в регіоні(Право і Безпека. - 2016. - № 2 (61). - С. 48–53, 2016) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Досліджено етимологію та зміст поняття «нормативно-правовий акт», сформульовано авторське визначення цього поняття, виділено групи основних нормативно-правових актів, що регулюють основні нормативно-правові акти, що регулюють діяльність органів Міністерства внутрішніх справ України як суб’єктів забезпечення правопорядку в регіоні.Документ Особа порушника в адміністративних проступках(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 175-180, 2010) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Обгрунтовано важливість дослідження поняття особи порушника при проведенні профілактичних заходів щодо вчинення адміністративних правопорушень.Документ Особа порушника в адміністративних проступках, що посягають на громадський порядок та громадську безпеку(Форум права. – 2010. – № 3. – С. 364–370, 2010) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Досліджена сутність особи порушника в адміністративних проступках, що посягають на громадський порядок та громадську безпеку. Проведено аналіз існуючих точок зору щодо характеристики особи поршника, висловлена підтримку доцільності аналізу останніх в адміністративних проступках, що посягають на громадський порядок та громадську безпеку з позиції статики та динаміки. В наслідок чого визначені та проаналізовані їх конкретні ознаки з позиції статики та етапи з позиції динаміки.Документ Пам’ятка випускника Харківського національного університету внутрішніх справ : практичний посібник(Харків : ХНУВС, 2017. – 96 с., 2017) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; Васянович, Л. В.; Vasianovych, L. V.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9480-7814; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3384-8388; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1533-9213; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1452-5815; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7973-4581; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Соколов, О. А.; Sokolov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9738-5378; Власенко, І. В.; Vlasenko, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3882-530X; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Білоус, П. О.; Bilous, P. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7487-6230; Сокуренко, В. В. - редакторУ практичному посібнику на допомогу молодому працівнику Національної поліції України зібрано матеріал, який буде корисним під час кваліфікації правопорушень, проведення досудового розслідування, розгляду питань, що стосуються адміністративних правопорушень. Значну увагу приділено опису необхідних практичних дій поліцейських та алгоритмів таких дій у типових ситуаціях службової діяльності.Документ Пам’ятка щодо дій працівників поліції під час виборчого процесу в Україні(Харків, 2019. — 48 с., 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Таранов, В. Л.; Taranov, V. L.; ХНУВС; Kharkiv National University of Internal AffairsПам’ятку розроблено з метою організаційно-правового забезпечення діяльності органів та підрозділів Національної поліції України під час виборчого процесу в Україні, в рамках реалізації Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 1023-р. Охарактеризовано функціональні обов’язки працівників поліції під час виборчого процесу, проаналізовано алгоритм дій працівників поліції під час виборчого процесу, здійснено аналіз адміністративної відповідальності за порушення виборчого законодавства.Документ Поняття організаційних форм діяльності органів внутрішніх справ як суб’єкта забезпечення правопорядку в регіоні(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Право. – 2015. – Вип. 35. Ч. 1. Т. 3. – С. 10-13, 2015) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830У статті на основі наукових поглядів учених досліджено етимологію та зміст поняття «організаційна форма». Сформульовано авторське визначення зазначеного поняття. Виділено основні організаційні форми діяльності органів внутрішніх справ як суб’єкта забезпечення правопорядку в регіоні, до яких віднесено науково-методичне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення.