Перегляд за Автор "Inshyn, M. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Experience of foreign countries on exercising departmental control over the activities of judges and the possibility of its application in Ukraine(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, Issue 29. – P. 243-249, 2020) Inshyn, M. I.; Pchelina, O. V.; Пчеліна, О. В.; Yamnenko, T. M.; Tatarenko, H. V.Метою статті є вивчення позитивного досвіду зарубіжних країн щодо здійснення відомчого контролю за діяльністю суддів та визначення можливих шляхів його використання в Україні. Під час написання статті використано загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання, а саме: системний, порівняльно-правовий, функціональний та документального аналізу. На основі аналізу наукових джерел вивчено досвід Великобританії, Франції, Польщі, Азії щодо здійснення відомчого контролю за діяльністю суддів. Визначено, що на сьогоднішній день в Європі склалися досить різні підходи щодо здійснення відомчого контролю за діяльністю суддів, що обумовлюється специфікою правових систем країн взагалі та систем судоустрою зокрема. Разом із тим, незважаючи на наявність певних відмінностей, це не виключає можливості застосування в нашій країні відповідного позитивного зарубіжного досвіду. За результатами проведеного дослідження з урахуванням зарубіжного досвіду щодо здійснення відомчого контролю за діяльністю суддів запропоновано наступне: а) оптимізувати систему суб’єктів, які уповноважені здійснювати контрольну діяльність в окресленій сфері; б) створити законодавчу базу для здійснення відомчого контролю за діяльністю суддів, зокрема шляхом розробки та прийняття єдиного нормативно-правового акта у цій сфері; в) посилити нагляд за діяльністю судів, зберігаючи при цьому межі самостійності та незалежності суддів; в) розширити фінансове та матеріально-технічне забезпечення суб’єктів відомчого контролю; г) створити організаційні та правові умови, за яких судді жодним чином не зможуть впливати на перебіг здійснення відомчого контролю; д) розробити чітку та зрозумілу систему оцінки діяльності суддів.Документ Organizational and Legal Principles of Ensuring Academic Autonomy of Higher Educational Institutions(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, Issue 32(August). – P. 55-60, 2020) Yevdokimenko, S. V.; Євдокименко, С. В.; Inshyn, M. I.; Іншин, М. І.; Salmanova, O. Y.; Салманова, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Polstyanoy, A.; Полстяной, А.Визначено зміст та особливості організаційно-правових засад забезпечення академічної автономії закладів вищої освіти. Сформовано авторські визначення таких понять як «академічна автономія навчальних закладів», «організаційне забезпечення академічної автономії» та «правове забезпечення академічної автономії». Розглянуто історичні етапи становлення та розвитку академічної автономії. Охарактеризовані зарубіжні та міжнародні норми щодо дотримання академічної свободи та доброчесності у найбільш розвинених демократичних країнах світу. Надано пропозиції з удосконалення академічної мобільності, академічної автономії та академічної свободи як в Україні, так і в світі.Документ Декілька зауважень до проекту Закону України «Про аудит з промислової безпеки і охорони праці»(Форум права. - 2006. - № 3. – С. 56- 60, 2006) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XЗ огляду на проект Закону України «Про аудит з промислової безпеки і охорони праці» висунуті зауваження щодо добровільності проведення аудиту, нечіткої сформульованості відповідальності аудиторів за проведення аудиту, відсутності механізму отримання права на зайняття аудиторською діяльністю, розпливчатості положень ч.4 ст.12 законопроекту, доцільності чіткого визначення істотних умов договору про проведення аудиту.Документ Закон України «Про Національну поліцію»: наук.-практ. комент. [ станом на 7 верес. 2018 р.](Київ : Видав. дім «Професіонал», 2018. – 680 с., 2018) Андрєєв, А. В.; Andrieiev, A. V.; Бараш, Є. Ю.; Barash, Ye. Yu.; Батіг, Р. В.; Batih, R. V.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Беспалов, О. О.; Bespalov, O. O.; Бесчастний, В. М.; Beschastnyi, V. M.; Бірюкова, А. Г.; Biriukova, A. H.; Буглак, Ю. О.; Buhlak, Yu. O.; Вареник, О. С.; Varenyk, O. S.; Васильків, Ф. Ф.; Vasylkiv, F. F.; Веприцький, Р. С.; Veprytskyi, R. S.; Волонец, В. В.; Volonets, V. V.; Галунько, В. В.; Halunko, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Грибан, І. О.; Hryban, I. O.; Губська, О. А.; Hubska, O. A.; Данилов, М. О.; Danylov, M. O.; Данилова, М. В.; Danylova, M. V.; Дашутин, І. В.; Dashutyn, I. V.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дніпров, О. С.; Dniprov, O. S.; Дрозд, В. Г.; Drozd, V. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7687-7138; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Занфірова, Т. А.; Zanfirova, T. A.; Золотоноша, О. В.; Zolotonosha, O. V.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Іщук, Д. О.; Ishchuk, D. O.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Клемпарський, М. М.; Klemparskyi, M. M.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Костюк, В. Л.; Kostiuk, V. L.; Кравченко, І. О.; Kravchenko, I. O.; Круглова, А. Є.; Kruhlova, A. Ye.; Куцевич, М. П.; Kutsevych, M. P.; Лошицький, М. В.; Loshytskyi, M. V.; Мацюк, В. Я.; Matsiuk, V. Ya.; Москаленко, О. В.; Moskalenko, O. V.; Назимко, Є. С.; Nazymko, Ye. S.; Носач, А. В.; Nosach, A. V.; Павліченко, В. В.; Pavlichenko, V. V.; Падалка, А. М.; Padalka, A. M.; Падалка, А. О.; Padalka, A. O.; Падалка, Р. О.; Padalka, R. O.; Сіроха, Д. І.; Sirokha, D. I.; Сокоринський, Ю. В.; Sokorynskyi, Yu. V.; Софїн, М. І.; Sofin, M. I.; Стрільців, О. М.; Striltsiv, O. M.; Тарасенко, О. С.; Tarasenko, O. S.; Турчина, О. С.; Turchyna, O. S.; Фоменко, А. Є.; Fomenko, A. Ye.; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; Черкунов, О. В.; Cherkunov, O. V.; Чернявський, С. С.; Cherniavskyi, S. S.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Юнін, О. С.; Yunin, O. S.; Яворська, Н. О.; Yavorska, N. O.Надано науково-практичний коментар Закону України «Про Національну поліцію» станом на 7 вересня 2018 року. Коментар розрахований на поліцейських, осіб, які бажають взяти участь в конкурсі на посаду поліцейського, суддів, прокурорів, слідчих, адвокатів.Документ Закон України «Про судоустрій і статус суддів»: наук.-практ. комент. [станом на 1 лип. 2018 р.](Київ: Видав. дім «Професіонал», 2018. – 791 с., 2018) Андрєєв, А. В.; Andrieiev, A. V.; Антипова, І. Л.; Antypova, I. L.; Банах, С. В.; Banakh, S. V.; Бараш, Є. Ю.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Беспалов, О. О.; Bespalov, O. O.; Білаш, О. В.; Bilash, O. V.; Бірюкова, А. Г.; Biriukova, A. H.; Болдiн, М. Я.; Boldin, M. Ya.; Буглак, Ю. О.; Buhlak, Yu. O.; Веприцький, Р. С.; Veprytskyi, R. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1843-3598; Волинець, В. В.; Volynets, V. V.; Галунько, В. В.; Halunko, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Глуханчук, О. В.; Hlukhanchuk, O. V.; Грибан, І. О.; Hryban, I. O.; Губська, О. А.; Hubska, O. A.; Данилов, М. О.; Danylov, M. O.; Данилова, М. В.; Danylova, M. V.; Дашутин, І. В.; Dashutyn, I. V.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дніпров, О. С.; Dniprov, O. S.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Занфірова, Т. А.; Zanfirova, T. A.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Кармазіна, Л. П.; Karmazina, L. P.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Касмінін, О. В.; Kasminin, O. V.; Клемпарський, М. М.; Klemparskyi, M. M.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Кошова, О. В.; Кошова, О. В.; Кравченко, І. О.; ; Красногор, О. В.; ; Круглова, А. Є.; ; Лазур, Я. В.; ; Литвин, С. Й.; ; ; Лошицький, М. В.; ; Мацюк, В. Я.; ; Миськiв, Л. I.; ; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; ; Москаленко, О. В.; ; Носач, А. В.; ; Олійник, О. М.; ; Оніщенко, Н. М.; ; Павліченко, В. В.; ; Падалка, А. О.; ; Парненко, В. С.; ; Петренко, П. Д.; ; Попов, О. Г.; ; Прилипко, С. М.; ; Рибницький, Г. В.; ; Сітайло, О. М.; ; Сокоринський, Ю. В.; ; Ступник, Я. В.; ; Черкунов, О. В.; ; Чернявська, Л. М.; ; Чижмарь, К. І.; ; Чижмарь, Ю. В.; ; ;Коментар до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» розрахований на суддів, присяжних, членів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Громадської ради доброчесності, працівників Державної судової адміністрації України та Національної школи суддів України, прокурорів, слідчих, детективів, адвокатів, а також на студентів навчальних учбових закладів, які готують фахівців в галузі права. Авторами враховані законодавчі зміни, які були внесені станом на 1 липня 2018 р.Документ Закони України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів», «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» : науково-практичний коментар [станом на 27 трав. 2020 р.](Київ : Професіонал, 2020. – 640 с., 2020) Бахаєв, І. М.; Bakhaiev, I. M.; Гаврилюк, В. О.; Havryliuk, V. O.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Гринько, Л. П.; Hrynko, L. P.; Губанова, Т. О.; Hubanova, T. O.; Дашутін, І. В.; Dashutin, I. V.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дрозд, В. Г.; Drozd, V. H.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Козін, С. М.; Kozin, S. M.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Крижна, В. В.; Kryzhna, V. V.; Кузьменко, В. В.; Kuzmenko, V. V.; Лазарєв, В. В.; Lazariev, V. V.; Москаленко, О. В.; Moskalenko, O. V.; Никитюк, Я. І.; Nykytiuk, Ya. I.; Павліченко, В. М.; Pavlichenko, V. M.; Пікуль, В. П.; Pikul, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Рибак, Н. В.; Rybak, N. V.; Саблук, С. А.; Sabluk, S. A.; Сіроха, Д. І.; Sirokha, D. I.; Яценко, В. П.; Yatsenko, V. P.Законодавство України встановлює систему особливих заходів державного захисту працівників суду та правоохоронних органів від перешкоджання виконанню покладених на них законом обов'язків і здійсненню наданих прав, а так само від посягань на життя, здоров'я, житло та майно зазначених осіб, їх близьких родичів у зв'язку зі службовою діяльністю цих працівників. Основним правовим документом, що регламентує правовідносини у цій сфері є коментований Закон України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів». Державною охороною органів державної влади України та посадових осіб (далі - державна охорона) вважається система організаційно-правових, режимних, оперативно-розшукових, інженерно-технічних та інших заходів, які здійснюються спеціально уповноваженими державними органами з метою забезпечення нормального функціонування органів державної влади України, безпеки посадових осіб та об’єктів, визначених законом. Таким законом є коментований Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб». Окрім коментарів ця збірка законодавства пропонує актуальну судову практику та посилання на інше профільне законодавство із зазначених правовідносин.Документ Закону України «Про судоустрій і статус суддів» : наук.-практ. коментар [станом на 20 трав. 2020 р.](Київ: Видав. дім «Професіонал», 2020. - 791 с., 2020) Бахаєв, І. М.; Bakhaiev, I. M.; Боровик, А. В.; Borovyk, A. V.; Волинець, В. В.; Volynets, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Дрозд, А. В.; Drozd, A. V.; Дрозд, В. Г.; Drozd, V. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7687-7138; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Копотун, І. М.; Kopotun, I. M.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Кузнєцова, Н. С.; Kuznietsova, N. S.; Кузьменко, В. В.; Кузьменко, В. В.; Лисенко, О. М.; Lysenko, O. M.; Одинцова, І. М.; Odyntsova, I. M.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Пікуль, В. П.; Pikul, V. P.; Платонова, Г. В.; Platonova, H. V.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Теремецький, В. І.; Teremetskyi, V. I.; Чижмарь, К. І.; Chyzhmar, K. I.; ; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ; Юнін, О. С.; Yunin, O. S.; Теремецький, В. І.Надано науково-практичний коментар Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 20 травня 2020 року.Документ Науково-практичний коментар Закону України «Про запобігання корупції» [станом на 1 лип. 2018 р.](Київ: Видав. дім «Професіонал», 2018. – 512 с., 2018) Андрєєв, А. В.; Andrieiev, A. V.; Антипова, І. Л.; Antypova, I. L.; Банах, С. В.; Banakh, S. V.; Бараш, Є. Ю.; Barash, Ye. Yu.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Беспалов, О. О.; Bespalov, O. O.; Білаш, О. В.; Bilash, O. V.; Бірюкова, А. Г.; Biriukova, A. H.; Болдiн, М. Я.; Boldin, M. Ya.; Буглак, Ю. О.; Buhlak, Yu. O.; Веприцький, Р. С.; Veprytskyi, R. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1843-3598; Волинець, В. В.; Volynets, V. V.; Галунько, В. В.; Halunko, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Глуханчук, О. В.; Hlukhanchuk, O. V.; Грибан, І. О.; Hryban, I. O.; Губська, О. А.; Hubska, O. A.; Данилов, М. О.; Danylov, M. O.; Данилова, М. В.; Danylova, M. V.; Дашутин, І. В.; Дашутин, І. В.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дніпров, О. С.; Dniprov, O. S.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Занфірова, Т. А.; Zanfirova, T. A.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Касмінін, О. В.; Kasminin, O. V.; Клемпарський, М. М.; Klemparskyi, M. M.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Кошова, О. В.; Koshova, O. V.; Кравченко, І. О.; Kravchenko, I. O.; Красногор, О. В.; Krasnohor, O. V.; Круглова, А. Є.; Kruhlova, A. Ye.; Кудрявцев, О. В.; Kudriavtsev, O. V.; Лазур, Я. В.; Lazur, Ya. V.; Лошицький, М. В.; Loshytskyi, M. V.; Мацюк, В. Я.; Matsiuk, V. Ya.; Миськiв, Л. I.; Myskiv, L. I.; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Москаленко, О. В.; Moskalenko, O. V.; Натурчак, Р. П.; Naturchak, R. P.; Носач, А. В.; Nosach, A. V.; Оніщенко, Н. М.; Onishchenko, N. M.; Павліченко, В. В.; Pavlichenko, V. V.; Павліченко, В. М.; Pavlichenko, V. M.; Падалка, А. О.; Padalka, A. O.; Парненко, В. С.; Parnenko, V. S.; Петренко, П. Д.; Petrenko, P. D.; Попов, О. Г.; Popov, O. H.; Рибницький, Г. В.; Rybnytskyi, H. V.; Сітайло, О. М.; Sitailo, O. M.; Сокоринський, Ю. В.; Sokorynskyi, Yu. V.; Черкунов, О. В.; Cherkunov, O. V.; Чернявська, Л. М.; Cherniavska, L. M.; Чижмарь, К. І.; Chyzhmar, K. I.; Чижмарь, Ю. В.; Chyzhmar, Yu. V.Коментар розрахований на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб, які є суб’єктами, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», на уповноважених осіб, відповідальних за реалізацію антикорупційних програм, суддів, прокурорів, слідчих, детективів, адвокатів, а також на студентів вищих учбових закладів, які готують фахівців в галузі права.Документ Організаційні аспекти діяльності органів прокуратури(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. - Вип. 36. - С. 235 - 241, 2007) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XДосліджено організаційні аспекти діяльності органів прокуратури. Визначено поняття «органи прокуратури». Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Исследованы организационные аспекты деятельности органов прокуратуры. Определено понятие «органы прокуратуры». Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. Organizational aspects of the activity of the prosecution bodies are investigated. The concept of "bodies of the prosecutor's office" is defined. Practical recommendations are given to address these issues.Документ Особливості обмежень, пов'язаних зі службою в органах законодавчої, виконавчої та судової влади(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2003.- Вип. 22.- С. 364 - 369, 2003) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XЕфективність функціонування державної служби прямо залежить від кількості, якості та змісту обмежень та заборон, встановлених в сфері діяльності державних службовців. Дослідженню цих питань і присвячена стаття. Эффективность функционирования государственной службы напрямую зависит от количества, качества и содержания ограничений и запретов, установленных в сфере деятельности государственных служащих. Исследованию этих вопросов и посвящена статья. The effectiveness of the civil service directly depends on the number, quality and content of restrictions and prohibitions imposed on the activities of civil servants. The article is devoted to the study of these issues.Документ Особливості правового регулювання прийняття на роботу молоді(Форум права. – 2009. – № 1. – С. 231–235, 2009) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XЗ погляду на деякі особливості укладання трудового договору з молодими спеціалістами внесені відповідні пропозиції в проект Трудового кодексу України.Документ Особливості розвитку службово-трудових відносин на державній службі(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2004.- Вип. 26.- С. 278 - 285, 2004) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XДосліджено особливості проходженням державної служби, службово-правовий стан державного службовця. Исследованы особенности прохождением государственной службы, служебно-правовое положение государственного служащего. The peculiarities of passing civil service, the legal status of a civil servant are investigated.Документ Поняття державної службив Україні: багатоаспектний підхід(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 331 - 334, 2002) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XДосліджується поняття державної служби в Україні з різних аспектів. Пропонуються свої варіанти визначень поняття державної служби в її різних аспектах. Исследуется понятие государственной службы в Украине по различным аспектам. Предлагаются свои варианты определений понятия государственной службы в ее различных аспектах. The concept of civil service in Ukraine is studied from different aspects. The variants of definitions of the concept of civil service in its various aspects are offered.Документ Поняття диференціації правового регулювання в сфері державної служби України(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. – Вип. 21, ч. 2. - С. 136-143, 2003) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XЗазначено, що за допомогою диференціації правового регулювання трудових відносин забезпечується застосування правових норм з врахуванням як об'єктивних факторів, які характеризують місце і умови роботи працівника так і властивостей особистого характеру, що стосуються самого працівника. Отмечено, что с помощью дифференциации правового регулирования трудовых отношений обеспечивается применение правовых норм с учетом как объективных факторов, характеризующих место и условия работы работника так и свойств личного характера, касающиеся самого работника. It is noted that by differentiating the legal regulation of labor relations, the application of legal norms is ensured, taking into account both objective factors characterizing the place and conditions of the employee and personal properties relating to the employee.Документ Поняття та елементи статусу державного службовця органів внутрішніх справ(Форум права. - 2006. - № 1. – С.45-50, 2006) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XЩодо статусу державного службовця органів внутрішніх справ розглянуті особливості виникнення, його зміст, загальні та особливі права, обов’язки та обмеження, гарантії, економічне забезпечення та відповідальність.Документ Профорієнтаційна робота в органах державної служби України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2006. – Вип. 33. – С. 282-287, 2006) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XРозглянуто підходи науковців щодо місця профорієнтаційної роботи у формування якісного складу державних службовців. The approaches of scientists to the place of vocational guidance in the formation of a qualitative composition of civil servants are considered. Рассмотрены подходы ученых о месте профориентационной работы в формирование качественного состава государственных служащих.Документ Соціально-правова природа державної служби(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 258-264, 2002) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XХарактеристика соціальної природи державної служби обумовлена низкою факторів, розкриваючих генезис і специфіку даного феномена суспільних відносин. З-поміж сукупності факторів відмічено соціальну обумовленість виникнення державної служби, її залежність від політичного устрою суспільства, типу і характеру держави, властивих їй особливостей, а також складу державних службовців. Характеристика социальной природы государственной службы обусловлена рядом факторов, раскрывающих генезис и специфику данного феномена общественных отношений. Среди совокупности факторов отмечено социальную обусловленность возникновения государственной службы, ее зависимость от политического устройства общества, типа и характера государства, присущих ей особенностей, а также состава государственных служащих. The characteristic of the social nature of public service is determined by a number of factors that reveal the genesis and specificity of this phenomenon of social relations. Among the totality of factors, the social conditionality of the emergence of public service, its dependence on the political structure of society, the type and nature of the state, its inherent features, and the composition of public servants are noted.Документ Структура службово–трудових правовідносин(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. – Вип. 24. - С. 234-238, 2003) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XРозглянуті службово–трудові правовідносини як системне утворення. Проведений аналіз існуючих у спеціальній літературі підходів щодо визначення структури трудових (службово–трудових) правовідносин дозволяє зробити певні методологічно–теоретичні і практичні висновки, використання яких допоможе у подальшому розгляді проблемних питань праці державних службовців. Рассмотрены служебно-трудовые правоотношения как системное образование. Проведенный анализ существующих в специальной литературе подходов к определению структуры трудовых (служебно-трудовых) правоотношений позволяет сделать определенные методологическо-теоретические и практические выводы, использование которых поможет в дальнейшем рассмотрении проблемных вопросов труда государственных служащих. Service-labor legal relations as a systemic education are considered. The analysis of the existing in the special literature approaches to determining the structure of labor (labor) legal relations allows us to draw certain methodological, theoretical and practical conclusions, the use of which will help in further consideration of the problematic issues of labor of public servants.Документ Сутність та особливості законності в діяльності ОВС(Право і безпека. -2008. - №1. -т. 7 . - С.- 22 - 26, 2008) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XМетою цієї статті є уточнення сутності законності в діяльності ОВС. Наукова новизна статті полягає у тому, що у ній запропоновано нове визначення поняття законності в діяльності ОВС та виокремлено її особливості. The purpose of this article is to clarify the essence of legality in the activities of the police. The scientific novelty of the article is that it proposed a new definition of the notion of lawfulness in the activities of the police and distinguished its features. Целью этой статьи является уточнение сущности законности в деятельности ОВД. Научная новизна статьи заключается в том, что в ней предложено новое определение понятия законности в деятельности ОВД и выделены его особенности.Документ Трудовий договір як підстава виникнення службово-трудових відносин на державній службі(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2004. - Вип. 25. - С. 377-381., 2004) Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2868-581XРозглянуто трудовий договір (контракт) як головний юридичний факт, що призводить до встановлення службово-трудових правовідносин на державній службі. Рассмотрен трудовой договор (контракт) как главный юридический факт, что приводит к установлению служебно-трудовых отношений на государственной службе. The employment agreement (contract) is considered as the main legal fact that leads to the establishment of employment relations in the civil service.