Перегляд за Автор "Безпалова, О. І."
Зараз показуємо 1 - 20 з 154
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Approaches to education reform for children with special needs worldwide(Asia life sciences : The Asian international journal of life science. - 2019. - Suppl. 21(2). - 447-453, 2019) Reznik, O. M.; Volik, V. V.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.Стаття присвячена дослідженню реформи освіти для дітей з особливими потребами в усьому світі. У ньому зазначено, що одним із головних трендів світового освітнього процесу є впровадження інклюзивної освіти. У статті окреслено коло осіб з особливими освітніми потребами, де люди з інвалідністю займають особливе місце. Враховуючи основний принцип системи освіти у Великій Британії, було визначено, що основним напрямком розвитку освіти в цій країні є залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітньої школи. У роботі розглянуто низхідний підхід до інклюзії у Великій Британії, визначено основні соціально-педагогічні причини, які стримують його впровадження. Проаналізовано рівень законодавчої підтримки інклюзивної освіти у Фінляндії, Норвегії, Данії та Франції, а також описано стан інклюзивної освіти на муніципальному рівні.Документ Concept, content and features administrative and jurisdiction activities of the police. Police activity in Ukraine and European countries: modern standards and unification options(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XУ роботі обґрунтовано, що органи Національної поліції є одним із основних суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності, що уповноваженні розглядати справи про адміністративні правопорушення, виносити по них відповідні постанови та накладати санкції без звернення до суду. Окреслено фактори, наявність яких зумовлює особливе місце органів Національної поліції в системі суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності. Охарактеризовано основне призначення адміністративно-юрисдикційної діяльності. У результаті аналізу змісту таких понять як «юрисдикція», «адміністративна юрисдикція», «адміністративно-юрисдикційна діяльність» сформульовано авторський підхід до розуміння адміністративно-юрисдикційної діяльності органів Національної поліції (у вузькому та широкому сенсі). Виокремлено основні ознаки адміністративно-юрисдикційної діяльності органів поліції та розкрито зміст такої діяльності. Розкрито сутність та значення форм адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, окреслено їх види та надано їх характеристику.Документ Ethical and legal grounds for the whistleblowing of corruption offenses(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, 2019, Volume 22. Special Issue 2;, 2019) Bezpalova, O. I.; Kobzieva, T.; Ridel, T.; Markin, S.; Serohin, V.; ; ; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016The article reveals the role and essence of whistleblowing as a mechanism for countering offenses. The author disclosed that the institute of whistleblowers is an object of scientific and legal studies. Prerequisites for the development of a draft Directive of the European Parliament and the Union “On the protection of persons reporting on breaches of Union law” were considered (Proposal for a Directive of the European Parliament and of the Council “On the protection of persons reporting on breaches of Union law”), which aims to enhance the protection of whistleblowers as a means of illegal actions disclosure and promotion of compliance with EU legislation. It was determined that there is no single view on the role of whistleblowers in society, the need to encourage whistleblowers, the acquisition of the status of whistleblower, and most importantly legal protection. It is advisable to develop a separate legal act and a legal doctrine for the protection of the rights of whistleblowers. The conclusions indicate that the ethical and legal framework for the protection of the whistleblower provides for the normative consolidation of effective guarantees for both the whistleblowers and those who are exposed to whistleblowingДокумент Human rights guaranteeing as the priority in the activities of police agencies in Ukraine(Polski interdyscyplinarny przegląd naukowy. Polish interdisciplinary scientific review, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XАкцентовано увагу на важливості дотримання прав і свобод громадян в діяльності органів поліції, недопущення вчинення неправомірних дій як з боку поліцейських, так і щодо самих поліцейських. Охарактеризовано зміст інформаційної підсистеми обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України» («CUSTODY RECORDS»). Розкрито основні моменти, пов’язані з функціонуванням інформаційної підсистеми обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України». Наголошено, що така система дозволить істотно зменшити кількість незадокументованих затримань, маніпуляцій ними, вирішити певні спірні питання та конфліктні ситуації, уникнути необґрунтованих звинувачень представників поліції у вчиненні ними неправомірних дій, а також уникнути катувань. Розкрито особливості підготовки інспекторів з дотримання прав людини. Встановлено, що у ході такої підготовки особливий акцент робиться на важливість дотримання стандартів захисту прав людини (як національних, так і міжнародних), безпекові питання по відношенню до поліцейського, так і до затриманої особи, питання балансу приватності і безпеки. Особливу увагу приділено організації роботи з інтерв'ю: практичній роботі з електронною базою, застосуванню всіх карток програмного забезпечення, починаючи від реєстрації затриманого, його переміщень, харчування, всіх подій, які з ним відбувається під час перебування у підрозділі поліції. Розкрито зміст оновлених алгоритмів дій патрульних поліцейських, інспекторів чергової служби, слідчих.Документ Legal and educational areas of improving civil service management systems in Ukraine and Poland(Cuestiones Políticas . – 2021. – Vol. 39, № 71. – P. 366-377, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; Sotskyi, A.; Shkolyk , A.; Shcherbyna, V.; Shevchenko, T. V.; Шевченко, Т. В.Досліджено структурування концептуальних підходів до створення, розвитку та вдосконалення формування та функціонування (цивільних) систем державного управління в Україні та Республіці Польща, а також визначено шляхи і методи удосконалення національних механізмів реалізації державної кадрової політики, спираючись на сучасний позитивний польський досвід. Систематизовано позитивний досвід моделювання ефективної системи управління державною (державною) службою в Польщі, який може бути використаний в Україні для вирішення її проблем. Використано матеріали та методи аналізу документальних джерел. Зазначено, що шляхи та напрямки подальшого реформування системи управління сферою державної служби в Україні передбачають подальшу інтеграцію національної моделі державної служби та механізмів управління у цій сфері до стандартів єдиного адміністративного простору в рамках Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.Документ Legal protection of inventions within medical practice in Ukraine(Wiadomości Lekarskie, 2019) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; Yusupov, V. A.; Avramova, O. Ye.; Аврамова, О. Є.; Krasiuk, T. V.; Larina, N. B.The aim of this article is theoretical and practical study of the legal protection of medical inventions in Ukraine based on the analysis of Ukrainian patent law, issued patents for inventions applied within medical practice, as well as data from the State Expert Center of the Ministry of Health of UkraineДокумент Legal regulation of entrepreneurial activity in the national security system(Entrepreneurship and Sustainability Issues. – 2021. – Vol. 8, № 3 (March) . – P. 340-355, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Yunina, M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0311-4591; Korohod, S.; Rezvorovich, K.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1183-613X; Ohanisian, T.Визначено основні напрямки деструктивного економічного впливу на підприємницьку діяльність у системі національної безпеки, що дозволило виявити можливі ризики підприємницької діяльності та розробити комплекс превентивних заходів щодо зменшення негативного впливу зовнішніх факторів. Враховуючи сучасні умови макроекономічної ситуації, необхідно постійно контролювати процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на стан економічної безпеки бізнесу. За допомогою міжнародних рейтингових індексів, які є важливим інструментом, вагомим орієнтиром та зовнішнім джерелом інформації, у другому розділі відстежено місце України в міжнародних рейтингах та проведено комплексну оцінку, оскільки відповідні рейтинги займають місце. якими світові організації позначають Україну є індикаторами її розвитку. Обґрунтовано взаємозв’язок та вплив наведених показників на економічну безпеку підприємницької діяльності. Згідно з дослідженням позиції України в міжнародних рейтингах, зроблено висновок, що позиція України наразі незадовільна, в Україні ще не створені безпечні умови для розвитку бізнесу: нестабільне податкове законодавство, значний корупційний тиск та валютні обмеження, відсутність серйозних виграшів щодо інвестиційної привабливості. а для забезпечення національної конкурентоспроможності державна підтримка розвитку бізнесу є недостатньою та нецілеспрямованою; обмежені можливості фінансування державних програм розвитку бізнесу. Управління підприємницькою діяльністю в Україні – це напрям державної політики, комплекс заходів і форм економічного, правового та організаційного впливу на бізнес і підприємців, у тому числі шляхом державної підтримки та захисту суб’єктів господарювання, а також державного контролю за дотриманням вимог законодавства суб'єктами такої діяльності.Документ Path towards national security in the European Union: genesis and further development processes(Journal of Security and Sustainability. - 2018. - Vol. 8, (1). - P. 45-54, 2018) Shapoval, R. V.; Шаповал, Р. В.; Nastyuk, V. Ya.; Настюк, В. Я.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті розглядаються стандарти державної політики з точки зору національної безпеки країн Європейського Союзу. Автори здійснили комплексний аналіз теорії та практики забезпечення національної безпеки в країнах ЄС. На додаток до цього, стаття передбачає глибокий аналіз основних методологічних підходів щодо встановлення національної безпеки в ЄС. Автори роблять систематичний огляд розробки та впровадження доктрин безпеки ЄС. Мета цієї дослідницької статті полягає в тому, щоб проаналізувати розвиток ідеї розвитку європейської оборонної політики, щоб знайти ефективний спосіб включення нашої держави в Європейські структури безпеки. Новизна дослідження полягає в тому, щоб визначити, яким чином впроваджується в ЄС механізм забезпечення національної безпеки і які можуть бути шляхи його розвитку.Публікація Police law within the system of administrative law: the need of reconciling the relationship(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2 (julio-diciembre). – P. 1-15, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; Kobzieva, T. A.; Кобзєва, Т. А.; Korniienko, V. V.; Корнієнко, В. В.; Kritsak, I. V.; Кріцак, І. В.; Іван КріцакПитання контролю та участі поліції є дуже актуальними, коли розкриваються аспекти адміністративного права. Проблема полягає в тому, що немає жодного способу або випадків, коли законний захист прав і свобод особи може бути гарантований без присутності поліції, яка гарантує, що права захищені через дотримання верховенства права. Єдиний спосіб забезпечити цей захист – це дія чи застосування адміністративного права. Розглядаючи концепцію поліцейського права, наголошується на обов’язках, які мають ці правоохоронні органи, вирішуючи питання, пов’язані з державною безпекою, захистом окремої людини, що проживає в даному суспільстві, і, певною мірою, всієї громадськості. Немає сумніву, що це роль поліції у підтримці миру та безпеки в певному суспільстві, але питання, яке ми маємо поставити, полягає в тому, чи виконуються ними функції в межах дотримання основних прав людини, дотримуючись належної правової процедури, яка є фундаментальною та імперативною основою або сутність адмін закон. Одне – забезпечити безпеку, а інше – переконатися, що при забезпеченні цієї безпеки будуть дотримані основні свободи та права людини з боку нібито викликаних правоохоронців. Таким чином, у цьому світлі можна сказати без будь-яких сумнівів, що за жодних обставин поліцейське право не повинно функціонувати без втручання адміністративного права, обидва найбільше доповнюють одне одного, а діяльність поліції повинна здійснюватися з суворою повагою та дотриманням адміністративного права. Захист особистих прав і свобод є обов’язковою метою адміністративного права, в якій поліцейський закон повинен дотримуватися та поважати.Документ Preventive activities of the National Police of Ukraine regarding violations of rights and freedoms of internally displaced persons(Journal of the University of Zulia. – 2022. – Vol. 13, № 38. – P. 169-179, 2022) Ishchenko, I.; Shvets, K.; Kupina, L.; Kulyk, M.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.The purpose of the investigation is to make a theoretical generalization in terms of revealing the essence of the preventive activities of the National Police aimed at the exclusion of violations of the rights and freedoms of internally displaced persons. Main content. It should be noted that today Ukraine has been faced with an unknown problem - the need to solve problems related to forced migrants, which requires the development of effective mechanisms for the realization of the right to social protection of this category of the population, as part of the activities of the National Police. Methodology: The dialectical method of scientific knowledge is the methodological basis of the investigation. Conclusions. It has been established that the protection of the rights and freedoms of internally displaced persons within the activities of the preventive police forces is carried out by observing the following norms: the principle of supremacy of the law; preventive police forces guarantee the protection of the rights and freedoms of internally displaced persons regardless of their political beliefs and party affiliation.Документ Public Administration as a Form of Realization of Public Authority(Amazonia investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 30. - P. 60-66, 2020) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Tsybulnyk, N. Yu.; Цибульник, Н. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Метою статті є визначення змісту та особливостей публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади. Предмет дослідження становлять суспільні відносини, що виникають, розвиваються та припиняються під час публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади.Під час написання статті використано наступні методи наукового пізнання: діалектичний, формально-юридичний та аналітичний. Статтю присвячено визначенню та аналізу особливостей публічного адміністрування якформи реалізації публічної влади. У ході дослідження встановлюється рівень впливу ефективного адміністрування сферами суспільного життя на якість функціонування країни в цілому. Здійснюється аналіз історичних етапів розвитку галузі публічного управління. Деталізованому аналізу піддано загальновідомий в науковому середовищі тезис про те, що публічне адміністрування варто визначати в якості невід’ємної складової як політичної науки (політології), так і менеджменту (науки про управління). Наголошено на важливості вивчення ключових питань, які мають відношення до публічного адміністрування. Проведено порівняльний аналіз існуючих систем публічного адміністрування як основи функціонування державної влади та місцевого самоврядування. За результатами проведеного дослідження у висновках виокремлені важливі чинники, які впливають на ефективність публічного адміністрування. Також наголошено на необхідності врахування європейського досвіду публічного адміністрування та управління державною владою.Документ State environmental security in national and globalization aspects(Journal of Security and Sustainability Issues. – 2020. – № 9 (3). – Р. 797-806., 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Onopriienko, S.; Tarasov, S.; Zavalna, Z.; Starynskyi, M.Стаття присвячена вивченню екологічної безпеки держави у національному та глобалізаційному аспектах. Встановлено, що екологічна безпека держави – це збереження та захист життєдіяльності, інтересів людини та навколишнього середовища від негативних антропогенних та природних факторів, що є важливою складовою безпеки держави. Встановлено, що з поняттям «екологічна безпека» існує поняття «екологічна модернізація» як подолання негативних впливів на довкілля із боку індустріального суспільства шляхом перетворення останнього з допомогою новітніх технологій. Визначено існуючі загрози екологічній безпеці України, що зазначені у Стратегії національної безпеки України 2015 року. Пропонується не лише доповнити завдання Міністерства екології та природних ресурсів щодо розробки єдиного переліку показників рівня ЄС для оцінки стану навколишнього середовища, а й залучити громадськість до повноцінної участі в управлінні природокористуванням.Документ The determinants of tourism development: the example of potential candidates for the EU membership(Marketing and Management of Innovations. - 2019. - Iss. 2. - P. 326-336, 2019) Melnyk, L.; Мельник, Л.; Novak, I.; Новак, І.; Gomeniuk, M.; Гоменюк, М.; Pidlubna, O.; Підлубна, О.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті розглянуто аналіз основних показників, що впливають на розвиток туризму. Автори проаналізували та систематизували основні детермінанти розвитку туризму для потенційних кандидатів у члени ЄС. Таким чином, об’єктом дослідження були Україна, Молдова та Грузія протягом 2000-2017 років. Автори теоретично обгрунтували взаємозв'язок між економічним розвитком країни та ефективністю туристичної галузі. Автори підкреслили, що оцінка взаємозв'язку між туризмом та соціальним, економічним, екологічним та інноваційним розвитком може стати основою стратегії розвитку туризму з урахуванням макроекономічної стабільності країни.Документ The essence and types of administrative procedures in the activities of higher education institutions as subjects of the implementation of the educational function of the state(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. – 2020. – Vol. 23, Spec. Issue 11, 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Abroskin, V. V.; Аброськін, В. В.; Andriiko, O.; Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Yevdokimenko, S.Авторами проведено дослідження сутності та видів адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів як суб'єктів реалізації освітньої функції держави. Проаналізовано норми чинного законодавства України (зокрема, Закону України «Про вищу освіту», деяких рішень Кабінету Міністрів України), які регулюють окремі види адміністративних процедур в сфері вищої освіти. Запропоновано авторське визначення поняття «адміністративна процедура в діяльності вищих навчальних закладів». За результатами дослідження визначено сутність адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів. Адміністративні процедури класифіковані в контексті досліджуваної теми. Особлива увага приділяється виділенню особливостей кожної з встановлених адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів.Документ Административно-правовые основы участия общественности в реализации правоохранительной функции государства(Право и политика : научно-методический журнал. – Бишкек, 2014. – № 2/1. – С. 14–17, 2014) Беспалова, О. И.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016В статье сформулированы пути повышения уровня доверия населения к органам внутренних дел, что позволит активизировать участие населения в реализации правоохранительной функции государства. Акцентировано внимание на значимости привлечения общественности к публичному обсуждению вопросов эффективности работы органов внутренних дел и анализу проектов нормативно-правовых актов, которые регламентируют ключевые аспекты реализации правоохранительной функции государства. Предложены первоочередные мероприятия, реализация которых будет способствовать эффективной организации взаимодействия населения с органами внутренних дел по реализации правоохранительной функции государства. Сформулированы ключевые критерии оценивания эффективности деятельности органов внутренних дел, одним из которых обязательно должна быть оценка населением.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення пов’язані із корупцією : наук.-практ. посіб.(Харків: ХНУВС, 2016. - 100 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Кафедра адміністративної діяльності поліції; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ практичному посібнику проаналізовані положення чинного законодавства України, які регулюють питання адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень пов’язаних із корупцією та здійснений науково-практичний коментар глави 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення «Адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією». Окрему увагу авторами приділено висвітленню питань застосування судовими органами законодавства про адміністративну відповідальність при розгляді справ про адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції в умовах воєнного стану [: довідник](Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.Надано препринт довідника "Адміністративна діяльність поліції в умовах воєнного стану".Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративно-правовий механізм реалізації правоохоронної функції держави : дисертація(Харків: Харківський національний університет внутрішніх справ, 2014) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. И.Дисертацію присвячено визначенню адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Уточнюється поняття правоохоронної функції держави. З’ясовуються сутність та структура адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Формулюється поняття суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави. Визначаються форми і методи реалізації зазначеної функції. Характеризується адміністративно-правове забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Уточнюється коло органів державної влади, що входять до числа суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави; окреслюється специфіка їх діяльності. Аналізується зміст реалізації правоохоронної функції держави органами місцевого самоврядування та інституціями громадянського суспільства. Надаються пропозиції щодо удосконалення адміністративного законодавства у правоохоронній сфері та підвищення ефективності взаємодії правоохоронних органів України та Європейського Союзу.