Перегляд за Автор "Бесчастна, В. В."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Historical transformation of criminal liability for violation of rules related to traffic or driving safety by drivers(Visegrad journal on human rights. – 2019. – № 2 (Vol. 1). – P. 25-30, 2019) Beschastna, V. V.; Бесчастна, В. В.Розглянуто основні історичні етапи становлення норм про кримінальну відповідальність за порушення правил безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Приділено увагу змінам диспозиції аналізованої норми та покарання за її порушення на різних етапах розвитку української держави. Визначено перспективи внесення змін до зазначеної норми законопроектом про кримінальні проступки.Документ Вдосконалення покарання за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки, відзначення Дня Європи та 70-річчя заснування Ради Європи (м. Харків, 16 трав. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 10-14, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.Зазначено, щоб зробити відповідальність за керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, більш суворою в частині призначення додаткового покарання у вигляді строк позбавлення права займатися певною діяльністю, необхідно вносити зміни і до загальної частини КК України.Документ Відмежування порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами, від суміжних складів злочинів та адміністративних правопорушень(Наше право. - 2019. - № 2. - С. 121-127, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.Розглянуто особливості відмежування злочину, передбаченого ст. 286 КК, від суміжних складів злочинів та адміністративних правопорушень. Визначено, які ознаки складів злочинів проти безпеки руху та експлуатації транспорту, злочинів проти життя та здоров’я особи та адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту є визначальними для відмежування від злочину, передбаченого ст. 286 КК.Документ Кримінальна відповідальність за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами: стан наукової розробки та напрями вдосконалення(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2019. – № 1 (20). – С. 161-168, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.Досліджено стан наукової розробки питання кримінальної відповідальності за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Проаналізовано вітчизняні роботи з указаної тематики, наукові дослідження часів СРСР і новітні дослідження країн пострадянського простору. Визначено напрями подальшого дослідження зазначеного питання та підкреслено необхідність урахування та критичного аналізу останніх законодавчих змін до ст. 286 КК України.Документ Особенности уголовной ответственности за нарушения правил безопасности дорожного движения и эксплуатации транспорта лицами, управляющими транспортными средствами, по УК Украины(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2019. – № 2 (21). – С. 220-229, 2019) Бесчастная, В. В.; Beschastna, V. V.; Бесчастна, В. В.Исследованы особенности признаков объективной и субъективной стороны нарушения правил безопасности дорожного движения или эксплуатации транспорта лицами, управляющими транспортными средствами, по Уголовному кодексу Украины. Проанализированы проблемные аспекты квалификации этого преступления. Проанализированы соразмерность и эффективность наказания, предусмотренного за нарушение правил безопасности дорожного движения или эксплуатации транспорта лицами, управляющими транспортными средствами. Представлены авторские предложения по усовершенствованию данной нормы. The author of the article has studied the features of objective and subjective aspects of the violation of rules related to traffic safety or vehicles exploitation by drivers according to the Criminal Code of Ukraine. Problem areas in qualification of this crime have been analyzed. The author has analyzed the correspondence and efficiency of the punishment provided for the violation of rules related to traffic safety or vehicle exploitation by drivers. The author has presented own propositions for improving this norm. Досліджено особливості ознак об’єктивної й суб’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами, за Кримінальним кодексом України. Проаналізовано проблемні аспекти кваліфікації цього злочину. Проаналізовано відповідність та ефективність покарання, передбаченого за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Презентовано авторські пропозиції щодо удосконалення цієї норми.Документ Особливості встановлення ознак об’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами(Право.uа. – 2019. – № 1. – С. 103-108, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.У статті досліджено особливості встановлення ознак об’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Обов’язковими ознаками об’єктивної сторони злочину, передбаченого ст. 286 КК, визнано діяння у вигляді порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту, суспільно небезпечні наслідки, зазначені у частинах 1-3 ст. 286 КК, необхідний причинний зв’язок між ними, знаряддя й обстановку вчинення злочину.Документ Особливості встановлення ознак суб'єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами(Європейські перспективи. - 2019. - № 2. – С. 92-98, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.Досліджено особливості встановлення ознак суб’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Надано розгорнуту аргументацію, що злочин, передбачений ст. 286 КК України, може бути вчинений зі змішаною формою вини або з необережності. Розроблено конкретні рекомендації щодо встановлення ознак суб’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами.